M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota metallisesti vahvistettu överiautotunea jaksaa kuulla. On kuin paarma surisisi mikrofonin kanssa viemäriputkessa.
Lisäksi liikaa joko tekodramaattista avautumista/löyhää tättärää -lyriikkaa.
Olen puhunut.
Onneksi saadaan kohta Joker Outin hyvällä maulla ja ammattitaidolla tehty levy.
Onpas Joksufanit katkeria K:n menestyksestä jos tätä palstaa on uskominen. Ikävä kun K on Joksuja todella paljon tukenut. Ei toisen menestyksestä kannata olla kateellinen. Joksuilla oli Viisuissa samanlainen tilaisuus menestyä kuin K:lla eikä K:n suosio ole Joksuilta pois millään tavalla.
Kommentti, johon vastasit, taisi kylläkin olla jonkinlaista ironiaa. Itse fanitan sekä Kärtsää että Joksuja, enkä pidä kumman
Okei. Pahoittelut. Luulin että joku oli tosissaan kun tuollaisia kommentteja täällä näkyy.
I totally fell in love with the Autiomaa video! But also of the whole album. The songs are wonderful, absolutely refined, not monotonous and beautiful, his voice is always on point. The video is wonderful, he is incredibly handsome. Autotune has been unfairly criticized, but in this song it works very well, it gives the effect that you hear in an empty room and profoundly reflects the lyrics of the song and the images. The song and the video are wonderfully synchronized to make you feel all the emptiness it talks about, you can feel the anguish, the desire and the fear of feeling something, of feeling at least one emotion. "Ready To Go" gives an incredible boost, it makes you feel strong, ready to face every day with the right spirit. "Takavoltti" is intelligently ironic, aimed at those who would like to cage him in a role that he doesn't want, that is too tight for him. "Bananas" is crazy, the sound is very different from those heard before, almost exotic and the way he uses his voice is truly masterful. "People's Champion" sounds great live, but a cleaner sound allows you to enjoy it better and feel the satisfaction of knowing that he, after all, was the favorite of that '23 Eurovision run. I loved the whole album and I deeply love him and everything he can give us, with his passion and generosity. Made in Italy
Vierailija kirjoitti:
"Mä en kyllä voi uskoa että voi yleistää noin että joksufanit olis katkeria, ehkä joku yksittäinen muutenkin kaikesta katkera. Itse en ole ollenkaan Kärtsäfani, mutta hänen menestyksensä ei ole multa eikä todellakaan Joker Outilta millään tavalla pois, ja siellähän on B kovasti tukenut Kärtsän levynjulkaisua ihan julkisestikin. Ja vaikka en ole Kärtsäfani, kuuntelin silti albumin aamutuimaan kokonaan mielenkiinnosta ja tykkäsin kyllä mm. Ready to Go biisistä ja varmaan tulee uudelleenkin kuunneltua :)."
Joo alkaa pikkusen vähän ärsyttämään tää jatkuva yleistäminen. Se, että joku joksufani haukkuu K:ta ei tarkoittaa että se olisi kaikkien joksufaniein mielipide
Minua Joksufanina ärsyttää enemmän toi yksi (tai useampi), joka noita ikäviä viestejä K:sta syytää. Ja vielä niin että sotkee Joksut niihin mukaan. Jokerit on K:n ystäviä, he tukevat toisiaan urillaan ja iloitsevat toisten menestyksestä. Ei he missään nimessä tukisi tuollaista asennetta K:ta kohtaan.
Onko se K tasalta tuolla suomipopilla?
Kiinnostavaa kyllä nähdä, mitkä albumin biiseistä nousevat tuonne Kärtsän tämän hetken kuunnelluimpiin Spotifyssä.
Joku kyseli eilen lempibiisejä uudelta levyltä. Nyt kun olen kuunnellut niin mun suosikit yllättäen ovat Takavoltti ja Ready to go.
Vierailija kirjoitti:
Ihania noi kaikki kommentit Kärtsän uusien biisien alla yt:ssa. 🥺 Mitä olen somessa seurannut niin kaikki fandomin kommentit ovat olleet positiivisia. Heillehän K musiikkia tekee, joten voi olla tyytyväinen. 💚
Mitä muuta ne voisivat olla?!? Ensimmäisinä kommentoivat hypettäjät, sen jälkeen tulee muutama kriittinen kirjoitus. Näinhän se menee kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/musicalislife/765943064556617728/charmmusicserbi…
Joksuilla ollut tänäänkin promoa
Miten toi Bluza kuulostaa taaskin vähän eriltä? Kuin jotain iskelmää laulettaisiin.
No ihan on kuin paikallisen metsästysseuran hirvipeijaisiin tilattu humppabändi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa kyllä nähdä, mitkä albumin biiseistä nousevat tuonne Kärtsän tämän hetken kuunnelluimpiin Spotifyssä.
Villi veikkaus: Autiomaa on ykkönen. Skit viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/musicalislife/765943064556617728/charmmusicserbi…
Joksuilla ollut tänäänkin promoa
Miten toi Bluza kuulostaa taaskin vähän eriltä? Kuin jotain iskelmää laulettaisiin.
No ihan on kuin paikallisen metsästysseuran hirvipeijaisiin tilattu humppabändi.
Minä mietin onko noi puvut nyt uusi esiintymisasu yleisestikin vai näissä promoissa vain?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että viisuvuodesta jäänyt käteen lähinnä katkeruus ja tyhjyys. Ja vaikka K kuinka esittää, ettei tunnu missään niin selvästi media ja ihmisten kommentit menneet ihon alle. Koko albumi pelkkää rutinaa siitä, kuinka huonosti häntä kohdeltu ja terapiakin, missä kantsis varmaan ihan oikeasti käydä, ihan paskaa. Että semmosta.
Eiköhän se ole NYT jo hyvässä tilassa ja positiivisin fiiliksin. Nuohan on lähinnä viisuvuoden ahdistuksia mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus: Autiomaa on ykkönen. Skit viimeinen.
Hahah,
Mä jatkan veikkausta: Ready to go nousee melko korkealle K:n spottarissa koska se on hyvän biisin lisäksi avausraita.
IG:ssa K oli Katrin (Ylex musiikkitoimittaja) kanssa kuvissa. Eiköhän sieltä tule vielä lisämateriaalia someen. Toivottavasti tulisi haastattelukin.
Kuuntelin Suplasta tuon eilisen Halloween haastattelun jossa K oli. K on kyllä flirtti kun hyvä kun paikalle ehtii niin heti kosimassa :D
Vierailija kirjoitti:
I totally fell in love with the Autiomaa video! But also of the whole album. The songs are wonderful, absolutely refined, not monotonous and beautiful, his voice is always on point. The video is wonderful, he is incredibly handsome. Autotune has been unfairly criticized, but in this song it works very well, it gives the effect that you hear in an empty room and profoundly reflects the lyrics of the song and the images. The song and the video are wonderfully synchronized to make you feel all the emptiness it talks about, you can feel the anguish, the desire and the fear of feeling something, of feeling at least one emotion. "Ready To Go" gives an incredible boost, it makes you feel strong, ready to face every day with the right spirit. "Takavoltti" is intelligently ironic, aimed at those who would like to cage him in a role that he doesn't want, that is too tight for him. "Bananas" is crazy, the sound is very different from those heard before, almost exotic and the way he uses his vo
You are always so good at analyzing and saying beautiful things about K💚💔
Autiomaa on nyt noussut iTunesin kärkeen, aamulla oli vielä neljäntenä tai viidentenä. Siis Suomessa. Jostain syystä iTunes reistailee eikä suostu näyttämään kuin aloitussivun, joten muista ei ole tietoa. Albumi on tietysti tukevasti albumilistan ykkösenä.
Vierailija kirjoitti:
Autiomaa on nyt noussut iTunesin kärkeen, aamulla oli vielä neljäntenä tai viidentenä. Siis Suomessa. Jostain syystä iTunes reistailee eikä suostu näyttämään kuin aloitussivun, joten muista ei ole tietoa. Albumi on tietysti tukevasti albumilistan ykkösenä.
Sijoilla 121 Bananas, 122 Sex=Money ja 123 Ready to go tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoilla 121 Bananas, 122 Sex=Money ja 123 Ready to go tällä hetkellä
Ja Peoples Champion 156
Mielenkiintoista sitten, kun spotifyn ensimmäiset striimaukset uusille biiseille
"Mä en kyllä voi uskoa että voi yleistää noin että joksufanit olis katkeria, ehkä joku yksittäinen muutenkin kaikesta katkera. Itse en ole ollenkaan Kärtsäfani, mutta hänen menestyksensä ei ole multa eikä todellakaan Joker Outilta millään tavalla pois, ja siellähän on B kovasti tukenut Kärtsän levynjulkaisua ihan julkisestikin. Ja vaikka en ole Kärtsäfani, kuuntelin silti albumin aamutuimaan kokonaan mielenkiinnosta ja tykkäsin kyllä mm. Ready to Go biisistä ja varmaan tulee uudelleenkin kuunneltua :)."
Joo alkaa pikkusen vähän ärsyttämään tää jatkuva yleistäminen. Se, että joku joksufani haukkuu K:ta ei tarkoittaa että se olisi kaikkien joksufaniein mielipide