M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S on maailmantähti. Kyllä aivan varmasti olisi bongattu. Ja kuvattu. Jos olis totta.
Jos B ja S vaan nyt halusivat olla julkisesti esillä eikä välitä jos joku näkee. B voi olla ylpeä kuuluisasta tyttiksestään ja haluaa esitellä sitä. S taas ei hillitse itseään kun on niin in love. Ei tollaset jutut jatkuvasti tyhjästä synny 🤷
Naiset on just tollasia. Jopa ne söpöt punatukkaset ja pisamaiset. Niiden lapsista tulis kyllä upean näkösiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas nyt shippaajat. Jos tämä on teille vain harrastus ja mielikuvitusleikki
Niin miksi ihmeessä vänkäätte vastaan kun ne trollit puhuvat mielestään realismista.
Eihän realismin pitäisi häiritä teitä mikäli kyse on vain leikistä.
Ai et itse siis shippaa? Miksi olet täällä shippipalstalla sitten? 🤔
Miksi shippaajat pyörii jatkuvasti kompostissa? 🤔
Mä oon ainakin realiteettiseuraaja ja ammun alas Sadie-valheet.
Sä et siitä kuule kirkkaampaa kruunua saa vaan lähinnä vttumaisen maineen, koska teet sitä väärässä paikassa.
Mikäs spesiaali päivä perjantai oli meidän Nautadomin lukkarissa?
No oli mikä oli, tässä kuumaa Kärppää!
No niin olisi lääkejaon aika. Vihreät pillerit valvottaa ja siniset rauhoittaa. Yhdessä otettuna cocktail on suorastaan huumaava.
Och samma på svenska.
Jos K menisi nyt Sloveniaan, niin sillä ei ois vissiin tyttistä mukana!? Vai?! Uuuh, mun unelmaskenaario. Ja vielä Miken kanssa, ilman Tomia, the esiliinaa 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas nyt shippaajat. Jos tämä on teille vain harrastus ja mielikuvitusleikki
Niin miksi ihmeessä vänkäätte vastaan kun ne trollit puhuvat mielestään realismista.
Sä et siitä kuule kirkkaampaa kruunua saa vaan lähinnä vttumaisen maineen, koska teet sitä väärässä paikassa.
Vittumaisen maineen!? 😁 Anonyyminä? As If I cared 😅
Vierailija kirjoitti:
Jos K menisi nyt Sloveniaan, niin sillä ei ois vissiin tyttistä mukana!? Vai?! Uuuh, mun unelmaskenaario. Ja vielä Miken kanssa, ilman Tomia, the esiliinaa 😳
Ja se Mikkekin saattaisi lentää tuolta takaisin Suomeen 😉
Vierailija kirjoitti:
No niin olisi lääkejaon aika. Vihreät pillerit valvottaa ja siniset rauhoittaa. Yhdessä otettuna cocktail on suorastaan huumaava.
Och samma på svenska.
Mä ottaisin yhden molempia, kiitos. Eihän noita raaski erottaa. Ja taskuun toinen annos varmuuden varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompostihan on myös meille realisteille!?
Vierailija kirjoitti:
Och samma på svenska.
Nyt hoitsu huijaa, sininen on kyllä Vi ag raa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompostihan
Niin? Mene sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hej jag heter Tommy Jönsson och din nya psykiater. i framtiden ska jag ta hand om Niuvanniemi. Tid för kvällsmedicin!
Nå men hejsan, Tommy! Trevligt att träffas! 👋
Ehdin jo säikähtää, että se Marketta jää Niuvaan pysyväksi kiusaksi 😅
Tommy, var god och gå i ditt rum. Medicin ska delas snart.
t. Marketta Yli-Nuiva, ylilääkärin sijainen
Jaa-a saas nähdä onko Kris sitten huomenna paikalla. Hänestä ei oo kyllä kuulunut vähään aikaa mitäänn
Nyt joku päästäkää minut ulos täältä ruokakomerosta. Olen syönyt kilon persikoita. Janoan päästä rankaisemaan teitä.
-Tohtori Uusi-Nuiva
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku päästäkää minut ulos täältä ruokakomerosta. Olen syönyt kilon persikoita. Janoan päästä rankaisemaan teitä.
-Tohtori Uusi-Nuiva
Saat tulla ulos jos viet bioroskat. Ja anna mun nastat takaisin, lupaan että käytän niitä vain siveettömän fanitaiteen kiinnittämiseen huoneeni seinille.
Luotettavan lähteen mukaan Kärtsä kuulemma käynyt kesken Adelen keikan vessassa eikä sitä ole sen jälkeen nähty. Mä luulen et se lähti sieltä Ljubljanaan. Salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et siitä kuule kirkkaampaa kruunua saa vaan lähinnä vttumaisen maineen, koska teet sitä väärässä p
Niin? Mene sinne.
Kyllä mä täällä kerron ihan realistisesti, että Sbj ja Bluza on K:sta ja K&B best boyfriends. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a saas nähdä onko Kris sitten huomenna paikalla. Hänestä ei oo kyllä kuulunut vähään aikaa mitäänn
Kikihän on tullut sen tilalle? Kris on Pariisissa muotiviikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Kärtsä paita postaus viimeisin?
Eli keikka ei ole vielä alkanutkaan, okei hyvä minä :D