M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Kohta he ovat yhdessä jälleen! Best boyfriends!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a saas nähdä onko Kris sitten huomenna paikalla. Hänestä ei oo kyllä kuulunut vähään aikaa mitäänn
Onko se Kärtsä paita postaus viimeisin?
Saattaa olla tai sit on saattanut jotain fanarttejakin olla. Koska se Kärtsä paita postaus tuli edes?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi naurattaa ajatus, että Kiki kitaroi ja käy lisäksi Krisin vaatekaapilla ja esittää Krisiä peruukki päässä ihan kuin jossain B-luokan elokuvassa. Vaatekoko ei tosin taida olla ihan sama. :D
😅 Tää olis ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a saas nähdä onko Kris sitten huomenna paikalla. Hänestä ei oo kyllä kuulunut vähään aikaa mitäänn
Saattaa olla tai sit on saattanut jotain fanarttejakin olla. Koska se Kärtsä paita postaus tuli edes?
6.8., löytyi tietotoimistosta. Kaipa sen jälkeen on jotain fanart stooreja tullut, en tosin ole kauheasti kiinnittänyt huomiota.
Jostain syystä se on aina Kris, joka on kateissa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6.8., löytyi tietotoimistosta. Kaipa sen jälkeen on jotain fanart stooreja tullut, en tosin ole kauheasti kiinnittänyt huomiota.
Ei oo sitten viimeisin, koska Kris kyllä hehkutti Romanian keikkaa stooreissaan ja Szigetistäkin tuli postaus
Hienoa, että on saatu uusi paatti vesille 🥳
Tämän päivän ihanat somepäivitykset lävähti silmieni eteen, kun olin lounastauolla työkavereiden ympäröimänä. En siis päässyt hepuloimaan ihan niin villisti kuin olisin halunnut, mutta muuten hymy on kyllä ollut herkässä tänään 🥹 Lisäksi ootan niin innolla Kaislan keikkaa: ja kerta kun täällä kyseltiin, niin en oo suinkaan ainoa nauta menossa tuonne 😉
Tällä viikolla tuli myös tehtyä erittäin järkevä hankinta eli tilasin uudelleen Khaarijan OF-kanavan 🤭 Ja koska se ei riitä, että mulla on sata muuta piirustusta kesken, otin jalon tavoitteen tehdä jokaisesta uudesta OF-julkaisusta kökkö-piirustuksen. Eli OF-fanitaidetta tulossa multa koottuna, no, soon 😅 Mutta ennen sitä tässä mun viimeisin kunnollinen piirustus K:sta teemalla "surumielistä herutusta":
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/759134860110708736/surumielist%…
- Jossu
Mä oon huomenna menossa, niin voi ollakin, että jotain sattuu.
I feel Slovenian.
- Jere Pöyhönen
Vierailija kirjoitti:
Mikäs spesiaali päivä perjantai oli meidän Nautadomin lukkarissa?
No oli mikä oli, tässä kuumaa Kärppää!
Siis Kärtsähän oli osannut hienosti tarkistaa lukujärjestyksen, kun postasi persikkaa juuri perjantaina. 👏
Vierailija kirjoitti:
I feel Slovenian.
- Jere Pöyhönen
I feel Slovenian, yes yes. In me.
Mä en kestä. Nyt mun päähän sitten pälähti, että koska OF on avattu taas, niin jos K menis just nyt sloveniaan, niin saisiko se houkuteltua Boitsunkin sinne 😆 Johonkin tosi kilttiin kuvaan vaan 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs spesiaali päivä perjantai oli meidän Nautadomin lukkarissa?
No oli mikä oli, tässä kuumaa Kärppää!
Siis Kärtsähän oli osannut hienosti tarkistaa lukujärjestyksen, kun postasi persikkaa juuri perjantaina. 👏
Juuri näin! Huomenna sitten lantiolauantai. Vähän jo jänskättää mitä sieltä tulee 👀
Miksei aina voi olla persikkaperjantai.
Tarkistusnumero 112.
Vuosi sitten odotettiin, että ois saatu Aktia sloveniassa, nyt sit upgreidaus Only fans 😂
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että on saatu uusi paatti vesille 🥳
Tämän päivän ihanat somepäivitykset lävähti silmieni eteen, kun olin lounastauolla työkavereiden ympäröimänä. En siis päässyt hepuloimaan ihan niin villisti kuin olisin halunnut, mutta muuten hymy on kyllä ollut herkässä tänään 🥹 Lisäksi ootan niin innolla Kaislan keikkaa: ja kerta kun täällä kyseltiin, niin en oo suinkaan ainoa nauta menossa tuonne 😉
Tällä viikolla tuli myös tehtyä erittäin järkevä hankinta eli tilasin uudelleen Khaarijan OF-kanavan 🤭 Ja koska se ei riitä, että mulla on sata muuta piirustusta kesken, otin jalon tavoitteen tehdä jokaisesta uudesta OF-julkaisusta kökkö-piirustuksen. Eli OF-fanitaidetta tulossa multa koottuna, no, soon 😅 Mutta ennen sitä tässä mun viimeisin kunnollinen piirustus K:sta teemalla "surumielistä herutusta":
https://www.tumblr.com/jossun-kyyneleet/759134860110708736/surumielist%…
Ihanaa, kiva että saadaan sulta OF-piirustuksia! Ja kiitos kun jaoit/jaat taidettasi tännekin 🥰 PS. Haluaisin tulla juttelemaan sulle Tumpussa, mutta en ole vielä uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä. Nyt mun päähän sitten pälähti, että koska OF on avattu taas, niin jos K menis just nyt sloveniaan, niin saisiko se houkuteltua Boitsunkin sinne 😆 Johonkin tosi kilttiin kuvaan vaan 🥹
Riittää jos K istuu B:n sylissä OF:ssä tai vähän hipsuttaa hiuksista. Ihan oikeasti. Jos tulee raporttia tällaisesta siveellisestä toiminnasta, tilaan lopultakin sen samperin OF:n.
Näkeeköhän tuon huomisen tapahtuman siis huomenna Suomesta käsin NBA appin kautta? Toki Joksujen osuus tulee varmaan muutenkin pian katsottavaksi someen, kunhan malttaa hetken odottaa.
https://x.com/FoundationGD/status/1826967508202496497?t=OgjHta3PMpGmvD5…
Nyt alkoi naurattaa ajatus, että Kiki kitaroi ja käy lisäksi Krisin vaatekaapilla ja esittää Krisiä peruukki päässä ihan kuin jossain B-luokan elokuvassa. Vaatekoko ei tosin taida olla ihan sama. :D