M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Mä oon samaa mieltä ladySLO:n kanssa. Liian heppoista. Joku laittanut ns vihjeen tahallaan. Ei kuvia. Ei todisteita. Tiktok-haut (??) mainittu? Öh, joo.
S on maailmantähti. Kyllä aivan varmasti olisi bongattu. Ja kuvattu. Jos olis totta.
Tuo Joksujen Feel Slovenia -postaus on kyllä mielenkiintoisen värinen. Sanonpahan vaan. Ennenkin tullut suht erikoisia sponsoroituja postauksia, mutta en ihmettelisi jos tämä olisi inspiroitunut jostain tietystä vihreästä asiasta/aiheesta.
Kompostit kompostiin ja eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä ladySLO:n kanssa. Liian heppoista. Joku laittanut ns vihjeen tahallaan. Ei kuvia. Ei todisteita. Tiktok-haut (??) mainittu? Öh, joo.
Joo luotan noihin lehtiin ja vihjeisiin yhtä paljon kuin CT:n managerointiin.
Lyhyestä virsi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Joksujen Feel Slovenia -postaus on kyllä mielenkiintoisen värinen. Sanonpahan vaan. Ennenkin tullut suht erikoisia sponsoroituja postauksia, mutta en ihmettelisi jos tämä olisi inspiroitunut jostain tietystä vihreästä asiasta/aiheesta.
Olisko ihan vaikka, kun se alue on vihreä :D
Vierailija kirjoitti:
Vihreähän on tuon Feelslovenian väri. Ei viittaa Kärppyyn mitenkään toi nyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo luotan noihin lehtiin ja vihjeisiin yhtä paljon kuin CT:n managerointiin.
Lyhyestä virsi kaunis.
CT oli ihan virallisesti Joksujen manageri. Tiedot nettisivulla ja kaikki. Eli ihan fakta se oli 😄
Kuulkaas nyt shippaajat. Jos tämä on teille vain harrastus ja mielikuvitusleikki
Niin miksi ihmeessä vänkäätte vastaan kun ne trollit puhuvat mielestään realismista.
Eihän realismin pitäisi häiritä teitä mikäli kyse on vain leikistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja Family (!) photo album.
Hei olisiko joku jaksavainen ja tarkistaa sen tapahtuman ohjelma-aikataulun?
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Palasin hiljattain töistä ja ihmettelen, mitä on tapahtunut. Vanha ketju kadonnut, uusi pystyssä, brotherit viestitelleet instassa. En millään jaksa kahlata kaikkea läpi (liian väsynyt). Eilisestä lähtien olen kuitenkin miettinyt Münchenin ja Ljubljanan välistä etäisyyttä joka ei ole kovin pitkä.
Porukka meni suunniltaan kun Bojanin ja Sadien suhde paljastui. Ketju piti poistaa.
No mitään uutta ei kyllä paljastunut.
Oli ne pussannu 😝
Bojan ja Jere, niin onkin, monta kertaa itseasiassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallettiko kukaan sitä ekaa osaa!? 😭😭😩 Se kai poistui jo?
Tässä tää jatko, pitäis laittaa turvaan puutarhalle
Sängyssä melkein päällekkäin:
K: my beautiful boy (touching tenderly) such a pretty little thing
B: stop it (laughing)
K: never sweet heart, you are my whole world
B: aww Jere, are you a romantic now?
K: with you i am
B: only with me?
K: your are so ...(kissing lips) ... sweet .. (kissing cheek...) ...
B: ooh
K: and i could eat you .. (kissing neck) ...
B: Jere ...
K: and babe ... (kissing lips) i love you more than anything, ever ...
B: yeah... ooh... i love you!
Se oli sen mun päiväuneksinta se eka osa ja tää toinen olikin jo ficci 😅
Niin, sitä kaipaan talteen juurikin! Eihän sulla ole sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ljubljanan ja Münchenin välissä tapaamisesta tulee mieleen yksi obskuuri ficci, jossa asteroidimaailmanloppu on tulossa yhtäkkiä ja Jere sattuu olemaan Münchenissä työreissulla ja Bojan kotonaan ja kiirehtivät tapaamaan jossain puolivälissä tuota matkaa. Nyt toivotaan, ettei ole moisia maailmanloppuja tulossa. :)
Ai tällainen on siis jo? Lukisin mielellään, muistatko nimeä tai tekijää?
En muista mitään muuta kuin että se oli minusta tosi vanha, jopa tyyliin viime vuoden kesä- tai heinäkuulta, ja tekijä ei tainnut olla tuttu nimi, silloinhan moni kirjoitteli pari ficciä ja jätti homman sikseen. Siinä tosiaan ei ole luvassa onnellisia loppuja, kun aiheena on maailmanloppu, mutta tietysti pääsevät toistensa luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Palasin hiljattain töistä ja ihmettelen, mitä on tapahtunut. Vanha ketju kadonnut, uusi pystyssä, brotherit viestitelleet instassa. En millään jaksa kahlata kaikkea läpi (liian väsynyt). Eilisestä lähtien olen kuitenkin miettinyt Münchenin ja Ljubljanan välistä etäisyyttä joka ei ole kovin pitkä.
Porukka meni suunniltaan kun Bojanin ja Sadien suhde paljastui. Ketju piti poistaa.
No mitään uutta ei kyllä paljastunut.
LadySLO kirjoitus puutarhan puolella, eli se siitä "paljastuksesta".
Ei kiinnosta kyseinen aihe, mutta ei oikeasti kannata pitää faktana yhden ainoan henkilön sanomisia. Etenkin anonyymipa
Paljastuihan Käärijäkin. Eikä B välttämättä halua pitää salassa.
Ei savua ilman tulta kulta pieni.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas nyt shippaajat. Jos tämä on teille vain harrastus ja mielikuvitusleikki
Niin miksi ihmeessä vänkäätte vastaan kun ne trollit puhuvat mielestään realismista.
Eihän realismin pitäisi häiritä teitä mikäli kyse on vain leikistä.
Ai et itse siis shippaa? Miksi olet täällä shippipalstalla sitten? 🤔
Nauroin tälle Bojere-twiitille.
https://x.com/snuscrave/status/1827029683323457893?t=1UsAsVDifxUQQErLIq…
Kärppä taas yksinäisenä stoorissa.
Voipi olla että joskus soon saadaan samantapainen stoori jossa soi Mr. Lonely ja kamera kääntyy tuttuun tapaan ja löytää Kärpän. Kamera jatkaa kääntymistä hitaasti Kärtsän ohi, ja 5 senttimetrin päässä tököttää The Best Thing That Has Ever Happened To Him, joka hyökkää samantien Kärpän kaulaan koska se viisikin senttimetriä sen 30 sekunnin stoorin ajaksi on ihan liikaa.
112, saa varastaa idean 😉
Vierailija kirjoitti:
S on maailmantähti. Kyllä aivan varmasti olisi bongattu. Ja kuvattu. Jos olis totta.
Jos B ja S vaan nyt halusivat olla julkisesti esillä eikä välitä jos joku näkee. B voi olla ylpeä kuuluisasta tyttiksestään ja haluaa esitellä sitä. S taas ei hillitse itseään kun on niin in love. Ei tollaset jutut jatkuvasti tyhjästä synny 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Family (!) photo album.
Hei olisiko joku jaksavainen ja tarkistaa sen tapahtuman ohjelma-aikataulun?
;D
Joo. Mitäs ne sitten tekis siinä puolessavälissä matkaa. Parkkeeraisivat autot johonkin grillikioskille ostaisivat purilaiset, söisivät ja lähtisivät paluumatkalle.