Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
3701/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta tän yhden komposti-Bojanistin jutut on vähintään yhtä huolestuttavia, parasosiaalisia ja harhaisia kuin Kompostin tosishipparin. Get some help ja ota vähän etäisyyttä, ei ihan normaalia et kaikki Bojania, sinulle tuntematonta ihmistä, koskevat jutut menee noin paljon tunteisiin.

Yhden? Kukahan meistä se yksi on?

Varmaan sinä, jos tunnistit kuvauksesta itsesi?

Olen kyllä yksi heistä jotka kritisoi tätä menoa,   se sama joka sanoi ettei hyväksy keneenkään kohdistuvaa haukkumista. Täällä on selvästi ollut muitakin jotka on olleet samaa mieltä, toiset kärkevämmin kuin toiset. Kauniitakin kirjoituksia on ollut muutama. Kiitos niistä. En viitsi enempää kirjoitella mutta sen sanon vielä kommentiksi niihin puheenvuoroihin, missä puolustettiin videoiden arvostelua, että ainakin itse olen puhunut niistä asiattomista kirjoituksista, mitä aiemmin mainitsin ja niitä oli aika paljon. Vaikka joku itse täällä olisi kirjoittanut ihan asiallisia mielipiteitä, niin kaikki muut eivät ole. Sama asia se on jos kompostiin tulee joku ilkeilemään ja trollaamaan, en minä sellaista henkilöä puolusta sielläkään, jonkun kompostin yhteyshengen nimissä. Minusta ei kannattaisi liikaa yhdistää itseään johonkin palstaan tai ketjuun, vaan seistä mielipiteineen omana itsenään, eikä sokeasti puolustaa kaikkea mitä ketjussa tapahtuu. No niin, mun osalta tää kommentointi oli nyt tässä.

Vierailija
3702/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa, että B on niin humalassa ettei pysy pystyssä ja mistäköhän he löytäneet noi lavat keskellä parkkipaikkaa.

https://www.tumblr.com/seokoilua/765425984765837312/jeee-bojere-is-lead…

Toi Bojanin söpö arkailu koskea niihin lavoihin gets me every time.. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jess, bojere niukassa, niukassa johdossa, 50,3% vs. 29,7%! Mutta tuo ei vielä läheskään riitä, jos tuon jäkisparin fanit aktivoituvat.

Nyt kaikki luomaan tumppuun varatili loggautumaan tumpusta ulos, käyttämään jotain kakkossähköpostia ja sit äänestämään!

Esim. iCloudhan on voinut luoda useitakin sähköposteja, jos teillä on käytössä se "kätke osoitteeni" -toiminto. Itse käytin yhtä niistä luodessani varatilin. Voisin hyödynnellä loputkin kenties... 

Ei kai tuo niin vakavaa ole, että pitää lähteä "huijaamaan" äänestyksessä.

No mulla ei välttis ole muutakaan tekemistä, eikös tuon vielä huomennakin ehdi? Plus jos tilien tekeminen sakkaa, sit se saa olla. Kolmanneksi minusta vaan on ollut lapsellisen kivaa painaa viikos

Mitä ihmeen väliä sillä on, että mikä pari voittaa. 

Koska K&B on The Best 

Vierailija
3704/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta tän yhden komposti-Bojanistin jutut on vähintään yhtä huolestuttavia, parasosiaalisia ja harhaisia kuin Kompostin tosishipparin. Get some help ja ota vähän etäisyyttä, ei ihan normaalia et kaikki Bojania, sinulle tuntematonta ihmistä, koskevat jutut menee noin paljon tunteisiin.

Yhden? Kukahan meistä se yksi on?

Varmaan sinä, jos tunnistit kuvauksesta itsesi?

Olen kyllä yksi heistä jotka kritisoi tätä menoa,   se sama joka sanoi ettei hyväksy keneenkään kohdistuvaa haukkumista. Täällä on selvästi ollut muitakin jotka on olleet samaa mieltä, toiset kärkevämmin kuin toiset. Kauniitakin kirjoituksia on ollut muutama. Kiitos niistä. En viitsi enempää kirjoitella mutta sen sanon vielä kommentiksi niihin puh

Samaa mieltä sun kanssa.

Vierailija
3705/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa, että B on niin humalassa ettei pysy pystyssä ja mistäköhän he löytäneet noi lavat keskellä parkkipaikkaa.

Jerepäissään se tuossa on 🥰💚💕💙

Vierailija
3706/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jess, bojere niukassa, niukassa johdossa, 50,3% vs. 29,7%! Mutta tuo ei vielä läheskään riitä, jos tuon jäkisparin fanit aktivoituvat.

Nyt kaikki luomaan tumppuun varatili loggautumaan tumpusta ulos, käyttämään jotain kakkossähköpostia ja sit äänestämään!

Esim. iCloudhan on voinut luoda useitakin sähköposteja, jos teillä on käytössä se "kätke osoitteeni" -toiminto. Itse käytin yhtä niistä luodessani varatilin. Voisin hyödynnellä loputkin kenties... 

Ei kai tuo niin vakavaa ole, että pitää lähteä "huijaamaan" äänestyksessä.

No mulla ei välttis ole muutakaan tekemistä, eikös tuon vielä huomennakin ehdi? Plus jos tilien tekeminen sakkaa, sit se saa olla. Kolmanneksi m

Olisikin 

Vierailija
3707/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun muihinkin fandomeihin ja yhdessäkään niistä ei ole näin toksista menoa. 

Vierailija
3708/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko valehtelet tai sitten B:n juomiseen täytyy olla jokin syy, ei hän ole humalahakuinen ihminen, eikä halua olla kännissä. 

Nordic Tourin päätös, sauna ja seuraavan päivän krapulainen lentokenttävideo? 🤔😁 Kyrpoksen juomatarjotin -ai niin mutku siellähän oli muitakin paikalla vai miten se menikään. Tequila baarissa Kyrpoksella. 

Juu ei koske viinaan meidän söpö pikku pyhäkoulupoika.

Vierailija
3709/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko valehtelet tai sitten B:n juomiseen täytyy olla jokin syy, ei hän ole humalahakuinen ihminen, eikä halua olla kännissä. 

Bojan ei tietenkään juo, tupakoi, pane, piere tai käy edes paskalla. 

Eikä r*nkkaa eikä kaiva nenää.

Vierailija
3710/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se Mikke päästetään kotiin? 

Vierailija
3711/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Bojanin söpö arkailu koskea niihin lavoihin gets me every time.. 😅

Noi sen kädet 🥺🤭

Vierailija
3712/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos sattus pieremäänkin, se tuoksus ruusunnuppuselta se pieru. 

Vierailija
3713/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisee varmaan oikeasti pahemmalle kuin sen paidat :D Sorry mutta en oo päässy yli siitä, että sen paidat haisee pesun jälkeenkin.

Vierailija
3714/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulun muihinkin fandomeihin ja yhdessäkään niistä ei ole näin toksista menoa. 

Varmaan moniakaan fandomeita ei myöskään yritetä pyörittää anonyymikeskustelupalstoilla... Toki näissä fandomeissa on paljon toksisuutta muutenkin, mutta eivät nämä vauvapalstat nyt mikään kauhean hyvä ympäristö ole.

Vierailija
3715/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisee varmaan oikeasti pahemmalle kuin sen paidat :D Sorry mutta en oo päässy yli siitä, että sen paidat haisee pesun jälkeenkin.

Hyhhyh!

Vierailija
3716/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei oo sightseeing miehiä. Biitsi ja mojito. 🏖🍹

Olihan K viime talvenakin kaksi kertaa Lapissa lomalla. Toisen kerran pipolätkässä ja hiihtämässä ja toisen kerran laskettelemassa. Thaimaassa oli vain pari viikkoa. Joten en ymmärrä miksi joillekin on niin mahdoton ajatus, että K olisi oikeasti menossa Sloveniaan laskettelemaan?

Annettaisko K:n päättää mihin menee, eikä läheteltäis sille näitä pakotusviestejä!

Kuka tässä on K:lle lähetellyt mitään? B on useamman kerran ottanut puheeksi että K olis menossa Sloveniaan talvella, joten miksi siitä ei saisi keskustella? Ei se oo mikään palstalaiset keksimä juttu tai toive.

Vierailija
3717/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisin vlogi ei ollut kovin kummoinen. 

Musta oli hyvä. Olis ihanaa päästä tollaselle pienelle klubikeikalle.

Vierailija
3718/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeren seurassa humaltuu voimakkaammin. Oli kännissä tai ei.

Just mietin samaa. Ja ihan vaikka toi stoorin pätkä missä nukkuvat samassa sängyssä Häärijän kanssa ja vaikka heidän kahden välillä en näe (pysty enkä halua) nähdä yhtään mitään sellasta niin ajatus tuossa et miten ihanaa olis vaan olla (pötköttää) Jeren vieressä, ja kääk kaikki muu, mut ihan vaikka leikkimielinen kutittelu tai muu pelleily hänen kanssaan olis .. humalluttavaaaaaa ... Oon kade kaikille kenelle se on mahdollista. 

Vierailija
3719/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, vähän huonosti antoi lainata mutta tuo oli siis tälle Marketan iltapuuhista kirjoitelleelle.

Vierailija
3720/10482 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerppu 💚

Ketju on lukittu.