M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Yes, that is it, we are all still in caves here and women are dragged home by their hair and chained to the stove. 😂
- LadySLO:)
Well in Serbia for example the roles are still very much more tradional compared to the Nordics. I know because I have first hand experience from both (family). I think in the video it shows 😃
Visitor wrote:
Visitor wrote:
Yes, that is it, we are all still in Caves here and women are dragged home by their hair and chained to the stove. 😂
-LadySLO :)
No need to overthink, please.
I'm not overthinking anything. I actually don't like the video - it's shot beautifully but I don't mind the girl-boy part, but I really dislike the fight part. I'm surprised the guys went this way since they are always completely opposite of toxic masculinity.,
However, when someone says that the video is clearly targeted at Slo/Balkan fans (as the original poster said), I'm offended because this person clearly thinks women here like machoism. We don't.
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/pateettinen
Noh, niin paljon kuin rakastankin Joksuja ja Bluza on yksi maailman kauneimmista kappaleista jonka tiedän. Niin sana pateettinen tuli mieleen videosta. Pojat on upeita ja Bojan nyt vaan on niin jumalaisen kaunis mies. Mutta tuo tarina on, mielestäni, no, lähinnä pateettinen merkityksessä säälittävä. Totta kai minä katson tätä omasta näkökulmasta johon yhteiskunta ja kulttuuri vaikuttaa, ja joku toinen taas toisin. Ei varmaan kukaan tosiaan ajattele, että Balkanin alueella ollaan luolamiestasolla miesten ja naisten välisissä suhteissa, mutta kuitenkin, ajatukset ja kulttuuri on toisenlainen ja kenties kuitenkin ns. perinteisempi. Se, että onko se huonompi asia, en ota kantaa. Minä vaan ärsyynnyn tarinan naiskuvasta. Ja asetelmasta yleensä. Että tuossa kaunis nainen johon ihastun, väliäkö tuolla jos se on miehensä seurassa, senkun mennään ja otetaan omaksi ja sitten tapellaan. Ja nainen senkun sallii kaiken tapahtuvan vaikka vähän nyt miestään työntääkin pois. Ääh.
Mä koin ton niin että se koko setup on kuin jostain vanhasta elokuvasta. Mustavalkoinen. Asut klassisia. Bojanhan on näyttelijä(kin). Ja että halusivat tuollaista visuaalista tarinankerrontaa joka juu on ehkä perinteistä mutta sopii tuohon vanha elokuva -estetiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Visitor wrote:
Visitor wrote:
Yes, that is it, we are all still in Caves here and women are dragged home by their hair and chained to the stove. 😂
-LadySLO :)
No need to overthink, please.
I'm not overthinking anything. I actually don't like the video - it's shot beautifully but I don't mind the girl-boy part, but I really dislike the fight part. I'm surprised the guys went this way since they are always completely opposite of toxic masculinity.,
However, when someone says that the video is clearly targeted at Slo/Balkan fans (as the original poster said), I'm offended because this person clearly thinks women here like machoism. We don't.
I feel like the video is targeted to Serbian audiences and that one is a macho culture in many ways.
(-another poster)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Käärijä tosissaan suunnitellut Amerikan tai Aasian valloitusta? Tai edes keikkoja sinne?
En usko, ainakaan Amerikkaa.
On ne ainakin Japania miettineet.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Käärijä tosissaan suunnitellut Amerikan tai Aasian valloitusta? Tai edes keikkoja sinne?
Ei ainakaan Ameriikkaa. Ameriikka on paljon raskaampi ja kalliimpi paikka kiertää kuin Eurooppa, jopa keskisuurille artisteille. Ajomatkat pidempiä, välipäiviä ei ole varaa pitää ollenkaan, hotellit/motellit kämäisiä, bäkkäreiden laatu voi olla ihan järkyn huono välillä. Eurooppa tunnetaan kansainvälisesti helpoimpana ja mukavimpana paikkana kiertää.
Eli Ameriikkaan lähtö tarkoittaa yleensä sitä että on iso unelma breikata juuri siellä, tai halu saada sen kokemuksen vaikka tappiota tulisikin kymppitonneja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki muutkaan ole tykänneet.
https://x.com/kurooscoffee/status/1849740947317297533?t=cQPuxDYk4iwupuB…
Tämä minullekin tuli mieleen eli koko video oli toksista maskuliinisuutta ilman, että sen osoitetaan olevan väärin/typerää Mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Noh, niin paljon kuin rakastankin Joksuja ja Bluza on yksi maailman kauneimmista kappaleista jonka tiedän. Niin sana pateettinen tuli mieleen videosta. Pojat on upeita ja Bojan nyt vaan on niin jumalaisen kaunis mies. Mutta tuo tarina on, mielestäni, no, lähinnä pateettinen merkityksessä säälittävä. Totta kai minä katson tätä omasta näkökulmasta johon yhteiskunta ja kulttuuri vaikuttaa, ja joku toinen taas toisin. Ei varmaan kukaan tosiaan ajattele, että Balkanin alueella ollaan luolamiestasolla miesten ja naisten välisissä suhteissa, mutta kuitenkin, ajatukset ja kulttuuri on toisenlainen ja kenties kuitenkin ns. perinteisempi. Se, että onko se huonompi asia, en ota kantaa. Minä vaan ärsyynnyn tarinan naiskuvasta. Ja asetelmasta yleensä. Että tuossa kaunis nainen johon ihastun, väliäkö tuolla jos se on miehensä seurassa, senkun mennään ja otetaan omaksi ja sitten tapellaan. Ja nainen senkun sallii ka
Miksi ne kaikki menee tuossa tappelemaan, se jäi minua ihmetyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne ainakin Japania miettineet.
Japani on vähän kuin Amerikan vastakohta keikkailumielessä, niin se että ois kiinnostunut yhdestä ei tarkoita että olisi myös kiinnostunut toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, niin paljon kuin rakastankin Joksuja ja Bluza on yksi maailman kauneimmista kappaleista jonka tiedän. Niin sana pateettinen tuli mieleen videosta. Pojat on upeita ja Bojan nyt vaan on niin jumalaisen kaunis mies. Mutta tuo tarina on, mielestäni, no, lähinnä pateettinen merkityksessä säälittävä. Totta kai minä katson tätä omasta näkökulmasta johon yhteiskunta ja kulttuuri vaikuttaa, ja joku toinen taas toisin. Ei varmaan kukaan tosiaan ajattele, että Balkanin alueella ollaan luolamiestasolla miesten ja naisten välisissä suhteissa, mutta kuitenkin, ajatukset ja kulttuuri on toisenlainen ja kenties kuitenkin ns. perinteisempi. Se, että onko se huonompi asia, en ota kantaa. Minä vaan ärsyynnyn tarinan naiskuvasta. Ja asetelmasta yleensä. Että tuossa kaunis nainen johon ihastun, väliäkö tuolla jos se on miehensä seurassa, senkun mennään ja otetaan om
Miksi ne kaikki menee tuossa tappelemaan, se jäi minua ihmetyttämään?
Zoran lyö pullon Bojanin päähän ja bändi tulee lavalta puolustamaan häntä.
Tota, joku oli jo löytänyt tän :)
Jos uskoo, että on käynyt niin kuin ainakin osa uskoo, että B olisi ihastunut /rakastunut K:n viisuissa, ja että Bluza kertoisi jotenkin siitä, niin käytännössä tuo video kertoo juuri tuollaisen tarinan. Miestä siinä ei tietenkään voi olla kohteen (balkanilaiset fanit, ei mikään kaapistatulovideo ym ym ym), mutta muutoinha tuo on juuri sellainen tarina mistä Bluzan on arveltu kertovan.
Mä niin nautin kun homoshippaajat vetää nyt herneen nenään 😄
Vierailija kirjoitti:
Jos uskoo, että on käynyt niin kuin ainakin osa uskoo, että B olisi ihastunut /rakastunut K:n viisuissa, ja että Bluza kertoisi jotenkin siitä, niin käytännössä tuo video kertoo juuri tuollaisen tarinan. Miestä siinä ei tietenkään voi olla kohteen (balkanilaiset fanit, ei mikään kaapistatulovideo ym ym ym), mutta muutoinha tuo on juuri sellainen tarina mistä Bluzan on arveltu kertovan.
Luovuta jo 😋
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mä tavallaan shippaankin, niin en ikinä kuvitellut, että tuo musiikkivideo voisi olla mitään muuta kuin heteronormatiivinen, serbiankielisiseen biisiin balkanilaisille faneille. Se ehkä mihin olen vähän pettynyt on se naiskuva ja överimaskuliinisuus.
Vierailija kirjoitti:
No eihän vedä? Ei se silti hyvä video ollut.
Vierailija kirjoitti:
No samaa ajattelin itse asiassa. Rakastuminen varattuun. Toivottavasti aiheeseen ei liity kovin pahaa tappelua kuitenkaan 😎😃