Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Miten annat naiselle loistavaa suuseksiä?

Vierailija
23.08.2024 |

Millaisia temppuja teet kun nainen nauttii?

Kerro vinkit!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistunpa minäkin.

Olen matkustanut paljon.

Kokemukseni perusteella suomalaiset eivät ole sellainen kansa, jonka olemuksessa, kävelyssä, katseessa tai kehonkielessä olisi vahvasti läsnä hyväntuulinen flirtti, hymyileminen, tietty sensuelli viba, 'se määrittelemätön jokin' 

x factor,

seksuaalisen karisman avaintekijä,

joka saa ihmisen huokumaan vetovoimaa, täysin ilman efforttia.

Tämä on asia, johon äitini omassa ulkomaisessa isässäni kuulemma ensimmäisenä ihastui. Käsittämätön, käsinkosketeltava vetovoima.

eli: S E X  A P P E A L .

Jännä homma, että ulkomailla kuitenkin pohjoinen eksotiikka kiehtoo paikallisia naisia. Ja toki paikalliset miehet haukutaan.

Vierailija
22/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistunpa minäkin.

Olen matkustanut paljon.

Kokemukseni perusteella suomalaiset eivät ole sellainen kansa, jonka olemuksessa, kävelyssä, katseessa tai kehonkielessä olisi vahvasti läsnä hyväntuulinen flirtti, hymyileminen, tietty sensuelli viba, 'se määrittelemätön jokin' 

x factor,

seksuaalisen karisman avaintekijä,

joka saa ihmisen huokumaan vetovoimaa, täysin ilman efforttia.

Tämä on asia, johon äitini omassa ulkomaisessa isässäni kuulemma ensimmäisenä ihastui. Käsittämätön, käsinkosketeltava vetovoima.

eli: S E X  A P P E A L .

Jännä homma, että ulkomailla kuitenkin pohjoinen eksotiikka kiehtoo paikallisia naisia. Ja toki paikalliset miehet haukutaan.

Tarpeeksi omasta D N A:sta eroava D N A ilmeisesti kiehtoo.. 

a ] Se takaa kromosomistoltaan huomattavasti terveempiä lapsia.

Kukin kansakunta tervehtyy, kun lisäännytään silloin tällöin vierasperäisen kanssa. 

b ] Näköjään lisää seksuaalista mielenkiintoa rutkasti! 🥳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on uskomattomasti eroja näissä, jotain pitää nuolla todella voimakkaasti ja rajusti, toinen taas nauttii eniten pelkästä kevyestä lipomisesta. Ei ole yhtä oikeaa keinoa.

Samat vaihtelut löytyy jo yhdeltä ja samalta naiselta. Eli miehen pitää aina selvittää ja aistia mikä on päivän "sää". Siten toisinaan toimii rajut otteet toisinaan hellät hivelyt. Mutta nämä oppii kyllä kun nuolee useamman kerran viikossa vuodesta ja vuosikymmenistä toiseen. Mutta koskaa ei ole mies liian oppinut, etteikö oppisi uutta. Mutta uskoisin, että useamman tuhannen tunnin jälkee osaa jo kohtuullisesti, ainakin vaimosta päätellen kun tulee kärttyiseksi jos en nuole muutaman päivän välein.

Vierailija
24/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn häneltä mikä tuntuu hyvältä

Semmoinen ongelma tässä, että läheskään kaikki naiset eivät tiedä, mikä heistä tuntuu hyvältä.

Mutta antaa ensin muutamalla tekniikalla ja kysyy sitten mikä tuntuu hyvältä vai tuntuko mikään

Millaisilla eri tekniikoilla? Kerro!

Vierailija
25/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitornaadoa saviruukkuun

Vierailija
26/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn häneltä mikä tuntuu hyvältä

Semmoinen ongelma tässä, että läheskään kaikki naiset eivät tiedä, mikä heistä tuntuu hyvältä.

Mutta antaa ensin muutamalla tekniikalla ja kysyy sitten mikä tuntuu hyvältä vai tuntuko mikään

Millaisilla eri tekniikoilla? Kerro!

No vaikkapa pehmeällä kielellä tai vähän kovemmin kielen kärjellä..ja pyöritellä klitoriksen ympäri tai ylös alas nuolemista ja voi kokeilla tuntuuko toiselta puolelta nuoltuna paremmin kuin toiselta..nuolemisen voimakkuus on niin yksilöllistä..toinen vaatii paljon kovempaa käsittelyä kun taas toinen ihan hellästi

Vierailija
27/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaan huuleni fosforilla.

Vierailija
28/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa tulee hyvin esiin sukupuolten välinen ero.

Kun naiset kysyvät suihinottovinkkejä, niin ketjuun tulee miehiltä yksityiskohtaisia neuvoja, ja naisilta purnausta, että miksi miehet eivät kysy samaa.

Kun miehet kysyvät neuvoja, niin pölypallot vierivät autiolla preerialla, eikä naisia ei näy missään. Miksi? Ehkä neuvoa kysyvä mies on naisista vastenmielinen? Miehiä täällä tuntuu riittävän.

Vierailija
29/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset kysyvät suihinottovinkkejä, niin ketjuun tulee miehiltä yksityiskohtaisia neuvoja, ja naisilta purnausta, että miksi miehet eivät kysy samaa.

Kun miehet kysyvät neuvoja, niin pölypallot vierivät autiolla preerialla, eikä naisia ei näy missään. Miksi? Ehkä neuvoa kysyvä mies on naisista vastenmielinen? Miehiä täällä tuntuu riittävän.

Johtuisiko siitä, ettei naiset tiedä itsekään miten heitä pitäisi nuolla ja mistä milloinkin. Olen nuollut ja sormettanut vaimoani koko ikäni, eikä hän vielä tänä päivänäkään osaa neuvoa. Ainut mitä joskus osannut, on varoittanut jos joku kohta ollut jostain syystä arempi. Ei ole osannut edes sitä sanoa milloin kaipaa pyllyn reijän sormetusta ja milloin ei tai siitä on haittaa. Kyllä ne parhaat tavat on joka kerta pitänyt itse löytää ja etsiä. Mutta kun on tuhansia kertoja nuollut ja sormettanut niin kikkakolmosia on riittävästi varastossa, joilla pillun saa kiimaan ja orgasmit ulos.

Sitä paitsi kyllä sen näkee aika nopeasti millainen nuoleminen ja sormetus  toimii. Mutta eri tapoja pitää olla tiedossa ettei naisen paikat puudu. Yksitoikkoisuus puuduttaa aika nopeasti. 

Vierailija
30/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän kaveria nuolemaan vaimoa.

Vierailija
31/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko siitä, ettei naiset tiedä itsekään miten heitä pitäisi nuolla ja mistä milloinkin. Olen nuollut ja sormettanut vaimoani koko ikäni, eikä hän vielä tänä päivänäkään osaa neuvoa. Ainut mitä joskus osannut, on varoittanut jos joku kohta ollut jostain syystä arempi. Ei ole osannut edes sitä sanoa milloin kaipaa pyllyn reijän sormetusta ja milloin ei tai siitä on haittaa. Kyllä ne parhaat tavat on joka kerta pitänyt itse löytää ja etsi

Paitsi ettei toi monipuolisuuskaan aina toimi. Yksi tapailemani nainen halusi aina samalla tavalla. Tietty tuli sillä tyylillä varmasti kuin aamen kirkossa. Aina, kun tuli kokeiltua jotain muuta, daami sanoi kohta, et toi ei oikein tunnu miltään tai jotain muuta vastaavaa

Vierailija
32/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko siitä, ettei naiset tiedä itsekään miten heitä pitäisi nuolla ja mistä milloinkin. Olen nuollut ja sormettanut vaimoani koko ikäni, eikä hän vielä tänä päivänäkään osaa neuvoa. Ainut mitä joskus osannut, on varoittanut jos joku kohta ollut jostain syystä arempi. Ei ole osannut edes sitä sanoa milloin kaipaa pyllyn reijän sormetusta ja milloin ei tai siitä on haittaa. Kyllä ne parhaat tavat on joka kerta pitänyt itse löytää ja etsi

Joo, tää on tuttu juttu. Kyllä mä aina kyselen, että mistä vaimo tykkäisi ja mitä haluaisi. Se sanoo, että se ei tiedä. Eikä se edes tiedä, että milloin haluaa, mutta yhtäkkiä se sitten haluaa, ja sit pitää vain olla tosi herkkänä kaikille viesteille, että mistä se tänään ehkä tykkäisi, koska kysyä ei voi, sillä hän pitää miehestä, joka tietää mitä tekee.

Ihan ok järjestely. Kun olen hoidellut hänet, niin otan hiuksista kiinni ja jyskytän takaapäin ja otan omani.

Vierailija
33/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se mennyt meilläkin. Vaimo toki sanoi jo nuorena, että vie sinä minä vikisen. On aina edellyttänyt, että järjestän hänelle orgasmit. Alusta lähtien vaatinut omansa, eikä ole vapaaehtoisesti suostunut jäämään ilman vielä tähänkään päivään asti. Mutta vastaavasti on ollut pakko myös opetella jotta pystynyt täyttämään toiveet. Ollut haastetta niin paljon, että pysynyt mielenkiinto yllä jo senkin takia. 

Vierailija
34/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan että naisen klitoris on kellotaulu ja olet alkamassa nuolemaan ja suukottelemaan klitorista. Tuntoherkin paikka on yleensä klo 1-2 ja vastaavasti klo 10-11. Noita kohtia kun alkaa hellästi nuolemaan niin takuuvasmasti alkaa nainen huokailemaan. Kysykää rohkeasti neuvoja, naisten klitoriksissa on eroja, myös koossa. Itse olen hyvin herkkä ja pieni, enkä kärsi yhtään esim. alhaalta ylös lipomista. Tuntuu liian terävältä. Enkä itse halua sormia sisälleni, en varsinkaan kahta sormea, tuntuu pahalta pienessä paikassa. Haluan nauttia klitoriksen käsittelystä ilman häiriötekijöitä. 

Kevyt imu klitorikselle tuntuu taivaalliselta. Ja intohimoiset suudelmat.

Näillä pääsette alkuun. Loput neuvoo kumppaninne. 

Vierailija
35/61 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan että naisen klitoris on kellotaulu ja olet alkamassa nuolemaan ja suukottelemaan klitorista. Tuntoherkin paikka on yleensä klo 1-2 ja vastaavasti klo 10-11. Noita kohtia kun alkaa hellästi nuolemaan niin takuuvasmasti alkaa nainen huokailemaan. Kysykää rohkeasti neuvoja, naisten klitoriksissa on eroja, myös koossa. Itse olen hyvin herkkä ja pieni, enkä kärsi yhtään esim. alhaalta ylös lipomista. Tuntuu liian terävältä. Enkä itse halua sormia sisälleni, en varsinkaan kahta sormea, tuntuu pahalta pienessä paikassa. Haluan nauttia klitoriksen käsittelystä ilman häiriötekijöitä. 

Kevyt imu klitorikselle tuntuu taivaalliselta. Ja intohimoiset suudelmat.

Näillä pääsette alkuun. Loput neuvoo kumppaninne. 

Niin tai ehkä vaan kumppani neuvoo alusta alkaen. Metsään menisi jos mun mies alkaisi tolleen tehdä. Mulla on klitoris niin herkkä että haluan kieltä vain "klo 12 yläpuolelle", ja sormet todellakin pitää olla sisällä tai nautinto jää vajaaksi 😄

Vierailija
36/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se mennyt meilläkin. Vaimo toki sanoi jo nuorena, että vie sinä minä vikisen. On aina edellyttänyt, että järjestän hänelle orgasmit. Alusta lähtien vaatinut omansa, eikä ole vapaaehtoisesti suostunut jäämään ilman vielä tähänkään päivään asti. Mutta vastaavasti on ollut pakko myös opetella jotta pystynyt täyttämään toiveet. Ollut haastetta niin paljon, että pysynyt mielenkiinto yllä jo senkin takia. 

Vaimon mielenkiinto on jo aikaa sitten lopahtanut. Pillu sen kertoo. Kuiva se on.

Vierailija
37/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta aloittaja haluaa nimenomaan tietää kuinka miehet sen tekevät ja vinkkejä heiltä. Ehkä siksi naiset eivät tunge tänne pätemään, heiltä kun ei ole kysytty mitään.

Vierailija
38/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillua pidä mennä nuolemaan. Siellä on ulostebakteereja, viruksia ja alkueläimiä jotka voi pahimmillaan pesiytyä vatsaan. mm. homomiehillä nuo alkueläimet vatsassa ovat yleisiä joita pitää sitten hoitaa yhteiskunnan varoin. Korkeintaan jos haluaa välttämättä nuolla, niin elmukelmua väliin.  Pimpukka on tarkoittu miehen kyrvälle ja siihen on naisten tyytyminen. Viime tutkimusten mukaan miesten suu- ja nielusyövät ovat lisääntyneet hälyttävästi pillunnuolennan seurauksena. Lisäksi poikia ei rokoteta pimppiviruksia vastaan joten naiset säästyvät vastaavilta syöviltä. Valistakaa poikia jo nuorea ettei pillua pidä mennä nuolemaan!!

Vierailija
39/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aloittaja haluaa nimenomaan tietää kuinka miehet sen tekevät ja vinkkejä heiltä. Ehkä siksi naiset eivät tunge tänne pätemään, heiltä kun ei ole kysytty mitään.

Just näin. Miehet saavat nyt kertoa tekniikoista joita käyttävät. Suuri osa miehistä osaa ja ymmärtää lukea naisen nautintoa kun kerran suurella osalla se tuottaa hyvää lopputulosta.

Nyt saa miehet kertoa miten he onnistuvat!

Hyvä miehet!

Vierailija
40/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi moneen kertaan sanottu reaktioiden seuraaminen on hyvä vinkki. 

Aloittaa kannattaa ainakin varovasti. Hellästi ja tunnustelevasti. Harva nainen tykkää siitä, että syöksyt ensimmäisenä latkuttamaan klitorista kuin bokseri jäätelöä.