Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Miten annat naiselle loistavaa suuseksiä?

Vierailija
23.08.2024 |

Millaisia temppuja teet kun nainen nauttii?

Kerro vinkit!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se mennyt meilläkin. Vaimo toki sanoi jo nuorena, että vie sinä minä vikisen. On aina edellyttänyt, että järjestän hänelle orgasmit. Alusta lähtien vaatinut omansa, eikä ole vapaaehtoisesti suostunut jäämään ilman vielä tähänkään päivään asti. Mutta vastaavasti on ollut pakko myös opetella jotta pystynyt täyttämään toiveet. Ollut haastetta niin paljon, että pysynyt mielenkiinto yllä jo senkin takia. 

Vaimon mielenkiinto on jo aikaa sitten lopahtanut. Pillu sen kertoo. Kuiva se on.

No voi voi taas. Vaimo tulee edelleen kärsimättömäksi, jos en muutaman päivän välein nuole ja sormeta orgasmia ja jos ei saa kovaa kulllia märkään pilluunsa. Iso kun ei kuivaan mene.

Aloitan vaimon kiihoittamisen hieromalle ensin pillun päältä ulompia häpyhuulia molemmin puolin välihasta ylöspäin klitalle asti. Eli niitä suuria paisuvaisia häppäreiden alla. Hieron aika voimallakin aluksi ja kun alkaa olemaan vaikutusta, niin hieron välillä sormella klitan vartta tunnustelleen milloin siitä tule kova. Siiitä vain välillä takaisin häppäreiden hieromiseen. Kun vaimo alkaa lämmetä siirryn vaimon sivulle ja alan nuolemaan klittaa sivusta. Ensin liikuttaen kieltä häppäreiden väliä pitkin ylös alas. Sitten laitan toisen käden hänen jalkojensa väliin ja hiero taas peukalolla häppäreitä alhaalta välihasta asti ylös klitan reunalle. Ensin toista puolta ja sitten toista puolta, samalla nuollen klitorista. Välilllä voin puristella pakaroita anuksen läheltä. Kun vaimo ja pillu alkaa olemaan malttamaton laitan ensin keskisormen märkään pilluun. Hieron sormelle ensin sisään ulos pillun etureunan herkkiä osia ja vasta sitten työnnän syvemmälle ja alan hieromaan g-pistettä.  G-pisteen turpoaisesta tai kovuudesta saa jo aika hyvän käsityksen missä mennään.  Jottei se puudu, käännän sormen taakse hieromaan pilllun sisällä anuksen ja välihan puoleista seinämää.  Tässä vaiheessa vaimo alkaa yleensä jo työntämään pillua vastaan. Takaa hieroessa näkee jo aika usein kumpaan puoleen kannattaa keskittyä ja mistä sinä päivänä  orgasmi on tulossa.  Monesti laitan tässä vaiheessa jo sitten toisen sormen mukaan kun vaimo on tarpeeksi kiimassa. Hieron sormilla  jo kohtuu voimalla g-pistettä ja jos tuntuu ettei sieltä lähde käännän sormet taas taakse. Jos sieltäkään ei lähde kokeilen jo valmiiksi anuksen lähellä olevalla peukalolla pyllyn reagoimista sormeeni. Näistä sitten aistin mihin panostan milloinkin ja millä saan orgasmit tulemaan. Jos vaimo selkeästi haluaa pyllyä sormettavan, niiin sillä ja kaksi sormea pillussa tai sitten sormet toisin päin ja g-pisteen hieromisella loppuun asti. Koko tämän ajan olen nuollut klittaa ja orgasmin ollessa tulossa myös voimistanut ja nopeuttanut kielen liikettä klitalla. Toisinaan voimistanut kielen painetta toisinaan ottanut paineen kokonaan pois ja vain hivellyt kevyesti. Jälkimmäinen tapa ollut monesti tosi tehokas ja kun orgasmi lähtenyt liikkeelle hiveleminen on pidentänyt ja voimistanut orgasmia entsestään.  Tähän on tullut rutiinia, kun toistanut viikosta ja vuodesta toiseen muutaman päivän välein. Vaimo ei montaa päivää kestä olla ilmankaan. Mutta mitäpä sitä ei mies tekisi vaimonsa puolesta.

Vierailija
42/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan että naisen klitoris on kellotaulu ja olet alkamassa nuolemaan ja suukottelemaan klitorista. Tuntoherkin paikka on yleensä klo 1-2 ja vastaavasti klo 10-11. Noita kohtia kun alkaa hellästi nuolemaan niin takuuvasmasti alkaa nainen huokailemaan. Kysykää rohkeasti neuvoja, naisten klitoriksissa on eroja, myös koossa. Itse olen hyvin herkkä ja pieni, enkä kärsi yhtään esim. alhaalta ylös lipomista. Tuntuu liian terävältä. Enkä itse halua sormia sisälleni, en varsinkaan kahta sormea, tuntuu pahalta pienessä paikassa. Haluan nauttia klitoriksen käsittelystä ilman häiriötekijöitä. 

Kevyt imu klitorikselle tuntuu taivaalliselta. Ja intohimoiset suudelmat.

Näillä pääsette alkuun. Loput neuvoo kumppaninne. 

Miten sä pystyt harrastaa yhdyntää jos kaksi sormea tuntuu pahalle? Kulli on kuitenkin vähintään hieman isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen ja röyhtäilen samalla, kun nainen imee mun munaa ja lipoo kielellään mun karvasia palleja!

Vierailija
44/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskelen ja röyhtäilen samalla, kun nainen imee mun munaa ja lipoo kielellään mun karvasia palleja!

Ja reisistä hiki haisee!

-sama

Vierailija
45/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Miten annat naiselle loistavaa suuseksiä?

Vierailija
46/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, hyvä vitsi. Suomalainen mies, joka osais pillua nuolla tai ois hyvä sängyssä. Latin lover panomiehet haetaan ihan muualta. Esimerkiksi Ranskasta. Suomalaiset ovat kokonaisuudessaan todella epäeroottinen joukkio. n, 29

Noin sanoo maailmaa matkannut h u o r a.

Vierailija
47/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
48/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Tyhjä kuori josta naisille vähän hyötyä. Jos olisit käyttänyt kymmeniä tuntejan naisen tyydyttämiseen ja nuolemiseen olisi siitä edes jotain hyötyä.

Vierailija
49/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjä kuori josta naisille vähän hyötyä. Jos olisit käyttänyt kymmeniä tuntejan naisen tyydyttämiseen ja nuolemiseen olisi siitä edes jotain hyötyä.

Osaan kyllä sen!

Vierailija
50/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarihullu taas paikalla!

Vierailija
51/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti silakalle maistuva torttu!!

Vierailija
52/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei maalaismammat pese torttuaan, kuten Helsingissä? Yök!

Vierailija
53/61 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, älä anna suuseksiä, se on ällöä ja suussa on paljon bakteereja!! Nai kunnolla!

Vierailija
54/61 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan että naisen klitoris on kellotaulu ja olet alkamassa nuolemaan ja suukottelemaan klitorista. Tuntoherkin paikka on yleensä klo 1-2 ja vastaavasti klo 10-11. Noita kohtia kun alkaa hellästi nuolemaan niin takuuvasmasti alkaa nainen huokailemaan. Kysykää rohkeasti neuvoja, naisten klitoriksissa on eroja, myös koossa. Itse olen hyvin herkkä ja pieni, enkä kärsi yhtään esim. alhaalta ylös lipomista. Tuntuu liian terävältä. Enkä itse halua sormia sisälleni, en varsinkaan kahta sormea, tuntuu pahalta pienessä paikassa. Haluan nauttia klitoriksen käsittelystä ilman häiriötekijöitä. 

Kevyt imu klitorikselle tuntuu taivaalliselta. Ja intohimoiset suudelmat.

Näillä pääsette alkuun. Loput neuvoo kumppaninne. 

Miten sä pystyt harrastaa yhdyntää jos kaksi sormea tuntuu pahalle? Kulli on kuitenkin vähintään hieman isompi.

Myös mun mielestä kaksi sormea on liikaa, yks tuntuu taivaalliselta, varsinkin kun sillä hieroo g-pistettä. Kun työntää sormen sisään vasta silloin, kun oon melkeen valmis tulemaan, niin ei sitä sormea tarvi kauaa pyöritellä ja painella g-pisteen päällä, jos mies samalla nuolee klitorista. Ei mun g-piste puudu. Kun sopivasti lopuksi vielä työntelee lantiotaan sekä miehen naamaa, että kättä vastaan, tulee orgasmi niin voimakkaana, että kestää kauan toipua. Se, mitä eniten toivoisin siinä tilanteessa, että mies ottaisi mut siinä tilassa heti syliin ja suukottelisi ja silittelisi niin, et saisin nukahtaa tyytyväisenä siihen hänen syliin. Sitten hetken päästä saunaa ja jotain pientä syötävää, ennen kuin jatketaan. Siitä seksistä jää jotain aina puuttumaan, jos pitää heti orgasmin jälkeen alkaa yhdyntä. Kai se on sit sellainen tunnehomma mulla. Lisäksi nautin siitä tunteesta, kun supistelua tapahtuu kauan vielä orgasmin jälkeen. Sekin ihanasta tunteesta osa jää nauttimatta, jos täytyy heti nussia perään.

kiihotuin muuten tosta tarinasta ihan älyttömästi.

Vierailija
55/61 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tulee hyvin esiin sukupuolten välinen ero.

Kun naiset kysyvät suihinottovinkkejä, niin ketjuun tulee miehiltä yksityiskohtaisia neuvoja, ja naisilta purnausta, että miksi miehet eivät kysy samaa.

Kun miehet kysyvät neuvoja, niin pölypallot vierivät autiolla preerialla, eikä naisia ei näy missään. Miksi? Ehkä neuvoa kysyvä mies on naisista vastenmielinen? Miehiä täällä tuntuu riittävän.

Johtuisiko siitä, ettei naiset tiedä itsekään miten heitä pitäisi nuolla ja mistä milloinkin. Olen nuollut ja sormettanut vaimoani koko ikäni, eikä hän vielä tänä päivänäkään osaa neuvoa. Ainut mitä joskus osannut, on varoittanut jos joku kohta ollut jostain syystä arempi. Ei ole osannut edes sitä sanoa milloin kaipaa pyllyn reijän sormetusta ja milloin ei tai siitä on haittaa. Kyllä ne parhaat

Mä tykkään kyllä siitä, että samatapaisella tavalla aina. Annan kyllä sekä lantiollani että puheellani ohjetta, jos mielestäni mies liikkuu väärään suuntaan. Ei, ei, ei ja joo just noin, jatka jatka kuuluu mun sängystä kovinkin usein. Ei siinä miehen tarvi paljon miettiä, mitä kaivataan. Ei mulla periaatteessa mitään uusia tyylejä vastaankaan ole, mutta yleensä siinä vaiheessa, kun mies alkaa nuolla, mun aivot huutaa jo orgasmia ja silloin oon huomattavasti kärsimättömämpi kuin normaalisti.

Vierailija
56/61 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tarvi kysellä tuntuuko hyvältä vai ei, kyllä nainen sanoo, jos ei tykkää. On myös totta, että mistä hemmetistä voi tietää kokeilematta, ettei tykkää.

ihan btw. Onko kaikki miehet peppuseksin perään?

Vierailija
57/61 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain taivaallista suuseksiä mieheltä. Hänen ei tarvinnut kysellä mistä tykkään. Hän päättäväisesti vain teki minulle ihania temppuja sekä suulla että sormin. Sain järisyttävän orgasmin ja yllätyksekseni hän ei lopettanut tähän vaan jatkoi vain. Tämä jatkui ja sain väkisin useita orgasmeja peräkkäin. Tämä oli tajunnan räjäyttävää! Välillä kosketteli isoja rintojani ja nännit olivat aivan kovat tässä käsittelyssä! Voi jestas että oli taitava mies!

Vierailija
58/61 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilemme sängyssä kevyissä vaatteissa ikään kuin päiväunilla, mutta emme nuku, vaan harjoittelemme pötköttelyä ja ajatusten vaihtoa makuuasennossa. Tunnen onnellisuutta kumppanini ollessa lähellä ja painaisin päätäni hänen päätään vasten ja sitten koskettaisin nenäni kärjellä hänen poskeaan. Kysyisin saisinko pitää häntä kainalossa ja siirtelisin käsiä hänen alla ja ympärillä todetakseni, että en ehkä saisi häntä sopimaan niin, vaan pään; hän kuitenkin makaisi osittain rintani päällä. Hänestä tuo toteamus olisi ollut hauska ja hän naurahtaisi. Pitäisin hänen naurustaan, se saisi minut ympäröimään hänen rintaansa tiiviimmin käsilläni ja sanoisin hänelle hellivällä äänellä yhden sanan: "tyttö". Tuon olisi määrä osoittaa hellyyttä hänelle sukupuolisesti ja kokonaisuutena. Käteni olisi valmiiksi rinnalla ja silittäisin hänen toista rintaansa, sitten kysyisin voinko hipsutella hänen vatsaansa, vaikka tietäisin jo vastauksen. Hänen mahansa ehkä jännittyisi vähän kuin ollakseen pienempi. En sanoisi siihen mitään, vaan antaisin hänen jännittää sitä. Lopulta käteni liikkuisi vähän alaspäin pikkuhousujen yläreunalle ja kysyisin haluaisiko se olla ilman pikkuhousuja. 

Livahtaisin mahdollisimman sulavasti sängyn toiseen päätyyn. Siirtäisin pikkuhousuja sivuun ja hymyilisin rohkaisevasti kumppanille. Kumppani katsoisi eteensä minuun pää tyynyllä ja myös vähän hymyilisi. Katseeni pyrkisi olemaan rakkaudellinen, hoitava ja ylevöittävä. Silmäni olisivat ikään kuin peili, jonka kautta kumppani näkisi oman pimpin kiihottavana ja kauniina, ja hän rentoutuisi kiihottumaan. Hänen kätensä sattuisivat olemaan matalalla reisillä, ja hivelisin käsiä ja reisiä, sitten suutelisin reisiä ja sormia. Saattaisin myös nuolla tai imeä yhtä tai useampaa sormea, mikä ehkä näyttäisi hullunkuriselta ja koettelisi sukupuolirooleja; hakisin häneltä hyväksyntää katseellani ja antaisin itseni näyttää hassulta samalla valmistaen häntä tulevaan. Hänen katseensa olisi hetkittäin tutkiva, ymmärrystä hakeva, huvittunut ja jollain tavalla kiihottunutkin. Voisimme nauraa yhdessä eleelle ja tuntisin taas syvää kiintymystä rakasta kumppania kohtaan, ja pitelisin hänen kättään kuin hampurilaista ja suutelisin sitä vielä kerran silmät suljettuina. Kokisin, että voisin nyt siirtyä varsinaiseen suuseksiin...kumppanin maha ja rinta liikkuisivat ylös ja alas näkyvämmin ja rennommin; liike myös näyttäisi kauniilta ja ihanalta. Riisuisin pikkuhousut pois ja sitten seuraavaksi kuvaan enää hänen reaktioita liikkeisiin, joista hän pitäisi. 

Hänen reitensä jännittyisivät ja jalat tuntuisivat suoristuvan pitkiksi. Haluaisin tuntea myös hänen jalkojaan ja välillä painelisin niitä. Minulle parasta olisivat pienet yksityiset äänet ja varsinkin se, kun hänen päänsä kohoaisi tyynystä ja hän katsoisi eteensä ja alaspäin minua ja jalkoväliä kohti. Kliimaksin jälkeen koskettaisin häpyä tavalla, joka taas haastaisi genitaalikosketuksen sukupuolikäsikirjoitusta; kehystäisin häpyhuulia sivuilta sormillani pituussuunnassa sivuilta ja likistäisin niitä hitaasti vastakkain. Venyttäisin sitten vielä häpyraon yläpuolista ihoa ylöspäin venyttäen naisen 'kalleuksia' pitemmäksi yläsuunnassa, jolloin klitoris voisi myös hieman korostua. Hipsuttelisin sitten vatsaa ja reisiä. Lopulta kävisin kumppanin viereen kuten alussa ja suutelisin hänen olkapäätään. Hän kääntyisi kyljelleen ja nukahtaisi alaosattomana. Silittäisin hänen käsivarttaan ja kylkeä ja tasapainottelisin voimakkaiden, miellyttävien ja rinnakkaisten tunteiden kanssa, joista toinen on eroottinen ihailu ja kiihottuminen hänestä sekä toinen kunnioitus ja turvallisuudentunne sielujen yhtenäisyydestä. 

Vierailija
59/61 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin palautetta kirjoituksestani (oliko kiihottava tai muuta). Jouduin poistamaan osia, koska pituus täyttyi ja se voi vaikuttaa tulokseen. 

Vierailija
60/61 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän housut jalkaani ja lähden meneen.  Voimaantunut hoitakoot oman orgasminsa.