Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko mies homo?

Vierailija
23.08.2024 |

Kyseessä nelikymppinen sosiaalinen mies jolla ei ole ollut suhteita. Mukava mies joka varmasti miellyttää monia naisia ja joka tekee lähempää tuttavuutta.

Kuitenkin tunne että hän on homo. Tai biseksuaali, sekin on tietty mahdollista. 

Mistä tietää onko kiinnostus ystävyyteen vai romanttiseen kiinnostukseen liittyvää?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua miehenä,  joka ei toistaiseksi ole ollut yhdessäkään pidemmässä parisuhteessa naisen kanssa mitenkään erityisesti loukkaa se, että mahdollisesti joku tai jotkut saatravat haluta pitää tai arvelevat että olisin homoseksuaali.

Sen sijaan en ole voinut välttyä toisinaan aika vahvoilta ja voimakkailtakin itse inhon ja syytöksien tulvalta, joissa yhtenä päälliimmäisistä syytöksistä on ollut, että mikä ihne minussa on?

Miksi en pääse tai saa/ saanut mahdollisuutta edetä taaskaan parisuhteeseen, vaan nainen halusi kertoa, että hakuaisikin meidän -hänen ja minun- olevan vastaisuudessa ystäviä tai kavereita.

Vaan tarkoittiko hän edes sitä, nitä sanoi, vai oliko tuo vain hänen tapansa hyvästellä.

Tai kertoa vain, että ihan niin hirveänä ei pitäisi minua, että vaihtaisi kadun toiselle puolelle, jos vsin ennättäisi minut näkemään riittävän ajoissa. 

No. Onnekas olen kaiketi siinä, että oma-arvon tuntoni on niin hyvä, että  en minäkään ole kenen hyvänsä kanssa valmis parisuhteeseen.

Sinkkunakin voi elää mielekästä ja eritavoon hyvää elämää

On myös rikkaus, että on muina läheinsinä ihmisinä eri-ikäisiä, enemmän ja vähemmän samantapaisen taustan omaavia, erilaisissa ja samantapaisissa elämänvaiheessa olevia muita läheisiä ihmisiä; niin naisia kuin miehiä.

Mutta milloin olisi minun vuoroni löytää ja kohdata Se Yksi ja Erityinen?

Kun kai minä olen vähän konservatiivi kun koen ja tai tunnen, ettö jotkit asiat kuuluvat vain parisuhteeseen kahden ihmisen välille. Ei muille.

En tuomitse polyamorisia tai heitå, jotka huoletta lentekevät kukasta kukkaan mutta se tai he eivät ole sitä toivoisin omalta parisuhdekumppaniltani. Tai mitänitse voisinnolla mahd. heille

Vierailija
42/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono bakteerikanta vatsassa ajaa homoiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä.

Veikkaan ettet itsekään kulje kyselemässä vasta tutustumaltasi ihmiseltä että oletko homo 👎

Itse kutsun sauna Vogueen.

Vierailija
44/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pierujenäänet alkavat löystyä aiemmasta lujaäänisestä piukasta, niin on syytä epäillä.

Vierailija
45/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omista autoa, vaan sellasen lasten sähköpotkulaudan.

Vierailija
46/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä itse siis kiinnostunut tästä miehestä romanttisesti tai seksuaalisesti?

Jos olet, niin tee kiinnostuksesi selväksi, ja katso mitä tapahtuu. 

Jos et ole hänestä "siinä mielessä" kiinnostunut, niin mitä se edes sinulle kuuluu onko hän homo vai hetero?

Vierailija
47/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta ilman suhteita ja mukavuus ovat kyllä lähes varmoja merkkejä.

Vierailija
48/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko perussuomalainen? Monesti perussuomalaiset on niitä kaapissa olevia homoseksuaaleja.

Heissä on julkihomojakinmihan eduskuntaa myöten, eivät salaile tuollaistakaan asia, kuten vihervassarit.

Vierailija
49/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa 

Useimmat eivät uskoneet että Freddie Mercury olisi homo, kun ei ollut "neitimäinen" - joten sokkotesti failed!

"Ei ollut neitimäinen". Kuolen nauruun.

Kieltämättä Mercuryn homous ei ollut itsellenikään suuren suuri yllätys... Ennemminkin se, että joidenkin mielestä hän ei ollut homo. 

Ap:lle sanoisin, että intuitio on usein oikeassa. Mutta tutustuessa se sitten selviää.

Intuitio on kylläkin yleensä väärässä eikä oikeassa. Juuri sen vuoksi tutustuminen ja selvän ottaminen kannattaa aina.

Taidat sekoittaa tässä intuition ja luulemisen. Luulot on usein väärässä, mutta intuitio on usein oikeassa.

Vierailija
50/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällepäin ei välttämättä yhtään mistään, ellei ole jotenkin stereotyyppisen neitihomomainen.

Jos on romanttisesta kiinnostuksesta kyse, se selviää lähestymällä romanttisesti.

Vierailija
51/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko perussuomalainen? Monesti perussuomalaiset on niitä kaapissa olevia homoseksuaaleja.

Heissä on julkihomojakinmihan eduskuntaa myöten, eivät salaile tuollaistakaan asia, kuten vihervassarit.

No jopas! Kyllä ne konservatiivit perinteisesti on kaapissa eniten piilotelleet ja ensimmäiset julkihomot eduskunnassa on tainneet olla juuri vihreistä ja vasemmistosta. Oras Tynkkynen mm. ollut avoimesti homo jo vuosikymmeniä. Kun konservatiivit ei tuohon aikaan osanneet kuin hakkua homoja.

Vierailija
52/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa Vikaa..sano.rahikainen oon kuullu, mut.

Samoin on (joillain) naisillakin..onkelmia vähä.

Kun kuulin tälläisen,tilityksen ko.aiheesta: 

"Haluaisin kylläkin kokeilla naisen kanssa oloa. Kokea naisen kosketuksen, kiihottua toisesta naisesta. Koskea, nähdä, tuntea sen olisiko se erilaista, tykkäisinkö? Mitä jos en pidäkkään, mutta naiset kuitenkin kiihottaa tai riippuu naisesta. Niinkuin mieheissä.

Rehellisesti sanottuna en ole jaksanut tutustua kaikkiin seksuaalisiin suuntauksiin, koska olen vain ajatellut että olen miehistä kiinnostunut. Kuitenkin aina pikkasen kiinnostunut naisita. Hassua että koin toisen naisen sanoista kiihotusta. Halusin koskea eikä ehkä olisi pelottanut..olisipa se voinut tapahtua. Haluan kokea seksin naisen kanssa. Etsiä ne kosketukset, tietää mikä naisen kanssa kiihottaa. (Olisin oikeasti halunnut tavata sellaisen naisen ja tutustua siihen puoleen itsessäni.) Olisi ollut ihanaa saada ympärille joku joka tietää jo mitä tekee ja haluaa.." 

SamaaVikaa..sano, uskon (joillain) miehilläkin on ko.asian kanssa? Ei siinä mitään.. sellaistajoo.

Vierailija
53/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällepäin ei välttämättä yhtään mistään, ellei ole jotenkin stereotyyppisen neitihomomainen.

Jos on romanttisesta kiinnostuksesta kyse, se selviää lähestymällä romanttisesti.

Varmasti. 

Vain eikö se normaali ja norminmukainen kiinnostus kuitenkin, ole Aina enemmänkin juuri sitä: Vain seksuaalista? Olen itse huomannut kun seukkailuu Vain harrastaa..

Vierailija
54/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko se kaiken euroviisuihin liittyvän?

Vierailija
55/55 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuuko kulli paskalta?