Mistä tietää onko mies homo?
Kyseessä nelikymppinen sosiaalinen mies jolla ei ole ollut suhteita. Mukava mies joka varmasti miellyttää monia naisia ja joka tekee lähempää tuttavuutta.
Kuitenkin tunne että hän on homo. Tai biseksuaali, sekin on tietty mahdollista.
Mistä tietää onko kiinnostus ystävyyteen vai romanttiseen kiinnostukseen liittyvää?
Kommentit (55)
Annat hänelle vähän alkoholia ja katsot alkaako kädet nousta hieman ylöspäin ja ranteen kohdalta taivuttaa käsiään samalla kun kertoo jotain asiaa. Tämä tapahtuu usein jos on taipumusta ja toinen asia on jos humalassa alkaa puhumaan hieman lispaamalla.
Haluatko Ap siis itse mahdollsiesti tämän miehen kanssa, josta emmit ja pohdit,. saattaisiko hän olla homoseksuaali, vai miksi asialla on muutoin mitään merkitystä?
Itse olen noin 40m vuotias mies, enkä eläessäni ole ollut pidemmässä parisuhteessa; en naisen, enkä yhdenkään miehen kanssa. - Kun olen tämän "kokemattomuuteni" avoimesti kertonut, kun aiempien parisuhteideni määrää on kysytty esimerkiksi treffeillä, niin en ole voinut välttyä jodienkin aika piikikkäitä ja vähän hämmentäviltäkin ennakkoluuloilta, jotka ovat huokaisseet tai kirkaisseet tai ihan ilm. vilpittämästä uteliaisuudesta kysyneet.
- Tällöin yksi ennakkoluulo, jonka olen kohdannut useamman kuin kerran on ollut sekusalinen suunatuneisuuteni; jos vaikka olsinkin homo, joka etsii vain kulissia. Tai mahdollsiesti bisekauaali, jonak osa kokee porttina kohti homoutta.
Jossain vaiheessa sain hetkellisesti tarpeeksi ennakkoluulosta ja harkitsin, että tulevaisuudessa valehtelisin "kokemattomuuteni" tosieksi. - En kuitenkaan koskaan tai tosiekski ole niin tehnyt.Kun tajusin kysyä itseltäni, että ketä minä tällöin kuvittelsin ja uskoisin voivani huijata? - Ta mitä se muuttaisi, jos valhtelsin, että joo oli mulla vuosin kivi vuoteen kuokka yksi pidempi suhde....
En minä halua perustaa ja rakentaa elämääni valheelle. En valehdella menneisyydestäni, asiasta, jonka kanssa olen, ainakin enimmäkseen sinut.
Mutta olen ymmärtänyt, että ei pidempiaikaisen parisuhdekumppanin löytäminen ainakaan ikävuosien karttumsien myötä helpotu.
Ja joka kerta kun joku on tölväissyt jotain jossa on viitannut, että olisin hänestä mahd- homoseksuaali saanut mennä itseeni, että mikä saa hänet kokemaan ja tuntemaan niin. Pitäiskö minun toimia toisella tavalla? Teinkö jotain väärin? Tai teikö jotain oikein, vai vain tosiella tavalla kuin mahdollsiesti monet muut? Vai mikä?
En osaa pitää itseäni homosekusaalina, en edes aseksuaalina, vaikka olen elänyt pidempiä aikoja ilman seksiä. Vai kertooko minua "homotellut" lopulta enempi minua "homotelleesta" kuin minusta itsestäni.
Tällaiselta mielikuvalta ei voi ainakaan välttyä silloin kun kuulee yleisemmin, jonkun yleisemmin homoutta vastustavan/ sitä luonnottomana pitävän luettelevan kasan tylsimpiä ja kuluneimpia ennakkoluuloja ja asenteita homoutta kohtaan. - Vai mikä muu on saa heidät musitamaan ne niin, että pysytyvät luettelmaan ja sanelemaan niitä niin paljon?
Kysy mitä puoluetta kannattaa, syökö liharuokaa ja omistaako auton ? Selkeä homo, jos rehuja pureksiva autoton vihreä soijapoika. Tosin voi se olla kokkarihomokin.
Vierailija kirjoitti:
Kysy mitä puoluetta kannattaa, syökö liharuokaa ja omistaako auton ? Selkeä homo, jos rehuja pureksiva autoton vihreä soijapoika. Tosin voi se olla kokkarihomokin.
En osaa päättää pitäsikö näille typerille osoitteluille ja ennakkoluuloille enempi nauraa vai itkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa päättää pitäsikö näille typerille osoitteluille ja ennakkoluuloille enempi nauraa vai itkeä
Ei onnettomille pikkupoikien trollauksille tarvitse tehdä yhtään mitään muuta kuin vierittää peukalolla ulos näytöltä ja järkevämpää tekstiä tilalle.
Siitä että peräaukko näyttää, miltä näytti tali-ihantala taistelujen jälkeen, ei kun katsomaan!
Jos puhuu aina miten hieno takapuoli kaverilla on, niin lienee melko homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus ajatellut että onko mahdollista että miehestä tulee homo kun suhteet naisten kanssa menneet todella pieleen esimerkiksi joku väkivallanteko jonka jälkeen seksi naisen kanssa käynyt jotenkin vaikeaksi eli jopa mahdottomaksi. Tämmösen kyllä haluaisin todellakin tietää.
Hiukka ylimielinen oletus että homous on plan b, kun se "oikea" tapa ei toiminut!
Ei todellakaan ollut tarkoitus olla ylimielinen vaan enemmänkin surulla olen ajatellut. Entisaikaan oli paljon avioliittoja jotka olivat homojen kulissiavioliittoja. Kaikenlaista siis on ja olen vain ajatellut että miten väkivallanteko vaikuttaa seksielämään. Siis ei todellakaan mitään ylimielisyyttä tässä mutta luulen että ainakin saatan arvella oikein miten tulkitset kuin noin sanot.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko Ap siis itse mahdollsiesti tämän miehen kanssa, josta emmit ja pohdit,. saattaisiko hän olla homoseksuaali, vai miksi asialla on muutoin mitään merkitystä?
Itse olen noin 40m vuotias mies, enkä eläessäni ole ollut pidemmässä parisuhteessa; en naisen, enkä yhdenkään miehen kanssa. - Kun olen tämän "kokemattomuuteni" avoimesti kertonut, kun aiempien parisuhteideni määrää on kysytty esimerkiksi treffeillä, niin en ole voinut välttyä jodienkin aika piikikkäitä ja vähän hämmentäviltäkin ennakkoluuloilta, jotka ovat huokaisseet tai kirkaisseet tai ihan ilm. vilpittämästä uteliaisuudesta kysyneet.
- Tällöin yksi ennakkoluulo, jonka olen kohdannut useamman kuin kerran on ollut sekusalinen suunatuneisuuteni; jos vaikka olsinkin homo, joka etsii vain kulissia. Tai mahdollsiesti bisekauaali, jonak osa kokee porttina kohti homoutta.
Jossain vaiheessa sain hetkellisesti tarpeeksi ennakkoluulosta ja harkitsin, että t
Mietin miksi hän ottaa kontaktia, ystävyydestä vai romanttisesta kiinnostuksesta. En koe voivani kysyä, ehkä se selviää paremmin tutustuessa. En halua loukata kuten sinua on loukattu. Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta en halua nolata meitä kumpaakaan tulkitsemalla lähestymistä väärin.
Pitää lihavista ja lyhyt tukkaisista naisista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa
Useimmat eivät uskoneet että Freddie Mercury olisi homo, kun ei ollut "neitimäinen" - joten sokkotesti failed!
"Ei ollut neitimäinen". Kuolen nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa
Useimmat eivät uskoneet että Freddie Mercury olisi homo, kun ei ollut "neitimäinen" - joten sokkotesti failed!
Kieltämättä Mercuryn homous ei ollut itsellenikään suuren suuri yllätys... Ennemminkin se, että joidenkin mielestä hän ei ollut homo.
Ap:lle sanoisin, että intuitio on usein oikeassa. Mutta tutustuessa se sitten selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa
Kieltämättä Mercuryn homous ei ollut itsellenikään suuren suuri yllätys... Ennemminkin se, että joidenkin mielestä hän ei ollut homo.
Ap:lle sanoisin, että intuitio on usein oikeassa. Mutta tutustuessa se sitten selviää.
Intuitio on kylläkin yleensä väärässä eikä oikeassa. Juuri sen vuoksi tutustuminen ja selvän ottaminen kannattaa aina.
Onko ap mies vai nainen? Lähestymistapa riippu siitä.
Jos olet mies, niin hän ei homouttaan ja kiinnostumistaan paljasta ennen kuin teet oman suuntautumisesi jollain tavalla selväksi.
Jos taas olet nainen, niin voit mennä suoremmin asiaan ja vähän flirttailla. Jos toinen ei lähde siihen mitenkään mukaan tai edes ymmärrä flirttiä, niin tiedät vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa
Siitähän näki kilsan päähän, että oli homo ja onhan sen eleet aika neitimäisiä.
Jos mies leikkii heteroa, niin naiselle on helppo keino tarkistaa totuus.
Työntää kaksi sormea miehen peppuun. Jos ne menevät sisään kuin itsestään, niin sinne on otettu isoa penistä kilometreittäin.
Jos on vihervasenmistolainen niin on homo.
On vähän surullista, kuinka osa pitää homona automaattisedti, jos nies on kiinnostunut tavanomaista enemmän asioista, jotka mielletään enempi naisille kuuluviksi, kuten pukeutumisesta ja kulttuurista tai vastaavasti miesvpitää enempi ratsastamisesta enemmän kuin ralliautoilusta enemmän puutarhanhoidota kuin (puu)veneistä. Enemmän lukemisesta kuin acrion leffoista. Enempi baletista kuin baarissa dokaamisesta
Tai vain siksi koska mies vaikuttaa tasapainoiselta ja fiksulta "kaikkien kaverilta' mutta tästä huolimatta ei tunnu asettuvan parisuhteeseen, eikänkukaabnoikein tahdo edes muistaa, että mies olisi ollut, ainakaan pidemmässä parisuhteessa naisen kanssa, niin moni leimaa homoksi
Vierailija kirjoitti:
Onko perussuomalainen? Monesti perussuomalaiset on niitä kaapissa olevia homoseksuaaleja.
Ei, ihan vihervasemmistolaiselta ituhipiltä vaikuttaa. 😊
Kuulostaa vaivalloiselta tavalta. Kyllä mun mielestä kuitenkin kysymällä asia helpommin selviää, jos se tieto nyt niin tarpeellinen on.