Mistä tietää onko mies homo?
Kyseessä nelikymppinen sosiaalinen mies jolla ei ole ollut suhteita. Mukava mies joka varmasti miellyttää monia naisia ja joka tekee lähempää tuttavuutta.
Kuitenkin tunne että hän on homo. Tai biseksuaali, sekin on tietty mahdollista.
Mistä tietää onko kiinnostus ystävyyteen vai romanttiseen kiinnostukseen liittyvää?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä.
Veikkaan ettet itsekään kulje kyselemässä vasta tutustumaltasi ihmiseltä että oletko homo 👎
Et mistään, jos et itse ota asiaa puheeksi. Jos jo olet selvittänyt sen, ettei hänellä ole ollut suhteita menneisyydessä, niin kai voit kysyä, että haluaisiko hän joskus sellaisen ja minkälainen tämä potentiaalinen kumppani olisi. Voi olla myös aseksuaali tai että ei ole tullut vastaan sopivaa miestä/naista tms.
Onko perussuomalainen? Monesti perussuomalaiset on niitä kaapissa olevia homoseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä.
Veikkaan ettet itsekään kulje kyselemässä vasta tutustumaltasi ihmiseltä että oletko homo 👎
No, useimmat ihmiset eivät ole kiinnostuneita vasta tapaamansa ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta. Jos se on jostain syystä saatava tietää, niin ainoa tapa on kysyä. Muuta tapaa ei oikein ole.
Mutta kysy mieluummin siltä se kysymys, mikä sua oikeasti kiinnostaa, tuossa aloituksen lopussa: "onko kiinnostus ystävyyteen vai romanttiseen kiinnostukseen liittyvää?" Kiinnostushan ei välttämättä olisi romanttista, vaikka mies olisi heterokin.
Vierailija kirjoitti:
Onko perussuomalainen? Monesti perussuomalaiset on niitä kaapissa olevia homoseksuaaleja.
Ai että oli hyvä läppä. Nyt on vkl. pelastettu. Täytyy vaimollekkin kertoa tämä. Mahaan oikein sattuu.
Itse olen joskus ajatellut että onko mahdollista että miehestä tulee homa kun suhteet naisten kanssa menneet todella pieleen esimerkiksi joku väkivallanteko jonka jälkeen seksi naisen kanssa käynyt jotenkin vaikeaksi eli jopa mahdottomaksi. Tämmösen kyllä haluaisin todellakin tietää.
Jos hän vastaa kaikkia typeriä stereotypioita ja ennakkoluuloja niin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus ajatellut että onko mahdollista että miehestä tulee homa kun suhteet naisten kanssa menneet todella pieleen esimerkiksi joku väkivallanteko jonka jälkeen seksi naisen kanssa käynyt jotenkin vaikeaksi eli jopa mahdottomaksi. Tämmösen kyllä haluaisin todellakin tietää.
Hiukka ylimielinen oletus että homous on plan b, kun se "oikea" tapa ei toiminut!
Ihmiset takertuvat ennakkoluuloihinsa todella tiukasti, siihenkin nähden, että netti on tietoa pullollaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa
Useimmat eivät uskoneet että Freddie Mercury olisi homo, kun ei ollut "neitimäinen" - joten sokkotesti failed!
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko. Voi tietty olla biseksuaalinen mies, joka on ollut ennen suhteissa naisten kanssa mutta päättänyt sitten hakeutua suhteisiin vain miesten kanssa, jos naisista on tullut huonoja kokemuksia. Mutta onhan hän silti edelleen bi, ei vain seurustele naisten kanssa.
Jos olet itse kiinnostunut miehestä, niin kerro se ja kysy onko kiinnostus molemminpuolista. Voit myös kertoa, että olet huomannut hänen kiinnostuksensa, mutta et tiedä onko se ystäväpohjaista vai romanttista. Ulkoisista merkeistä on turha alkaa arvailla kenenkään seksuaalista suuntautumista. Puhumalla asiat selviävät.
Naismaisista homoista huomaa helposti. Lopuista selkiää vasta ottamalla erikseen selvää.
Kiitti vinkeistä ja ajatuksista! En halua loukata, mutta haluaisin tietää. Ystävyyskin kelpaa ehdottomasti, mukava ihminen.
Sehän selviää viemällä mies peräsuolen tarkastukseen
Ei halua nuolla pillua, eikä muutenkaan panosta naisen tyydyttämiseen.
"Mistä tietää onko mies homo?"
Yleensä ne kuolaa ja ulisee nautinnosta muna pystyssä kun panet niitä perseeseen.
Että siitä sen tietää.
Ajaako sähköautolla. Tai vaihdattaa renkaat muilla?