Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppania etsivät sinkut hoi.

Vierailija
22.08.2024 |

Mitä mieltä olette onko aivan turha ajatus jos tuotaisiin kulttuuriimme uusi tapa? Kun sinkkuna kaipaa kohtaamisia tinderin ulkopuolella, voisi ihminen halutessaan pukea pienen pinssin merkiksi.  Se voisi olla itse askarreltu, pikkurillinpään tai kämmen kokoinen, sydämen, tähden tai kukan muotoinen mutta aina vihreä. Näkyvillä ollessaan se on viesti että saa tulla juttelemaan. Tämä varmasti alentaisi kynnystä tulla moikkaamaan ja toisi niitä toivottuja törmäämisiä tuolla oikeassa maailmassa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. 

Onko sua torjuttu miten monta kertaa suhteessa onnistumisiin? Mut on torjuttu aina kun olen lähestymisiä yrittänyt niin ei oikein kiinnosta enää. 

En ole laskenut. Yksi keskeisimmistä haast

No daa. Mutta rumaa naamaa ei pahemmin voi muuttaa, tai vartalon mittasuhteita. Eikä älykkyysosamäärää. 

Auttaa muuten kummasti seuran saamisessakin, kun ei vaikuta ihmisvihaajalta. 

Vierailija
22/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toimii naisille, mutta ei meille miehille.

Jos lähtisi kävelemään kadulle "TULE JUTTELEMAAN MINULLE" -kyltin kanssa, niin varmasti naiset alkavat hyväksikäyttämään. #MeToo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. 

Onko sua torjuttu miten monta kertaa suhteessa onnistumisiin? Mut on torjuttu aina kun olen lähestymisiä yrittänyt niin ei oikein kiinnosta enää. 

Niin, kun onnistuu hyväksymään, että  valtaosa ihmisistä on varsin asiallista ja neutraalia väkeä, avautuu meille mahdollisuus myös huomata, että potentiaalisia parisuhteeseen tai seksiseuraksi kelpaavia ihmisiä on ympärillämme jatkuvasti melkoisia määriä!

Vierailija
24/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtisi kävelemään kadulle "TULE JUTTELEMAAN MINULLE" -kyltin kanssa, niin varmasti naiset alkavat hyväksikäyttämään. #MeToo

Heh, miesasiamiehille tuntuu olevan aidosti vaikeaa ymmärtää, että useimmat naiset eivät suinkaan ole tyhmiä, miehiä vihaaviahuoria, vaan varsin miellyttäviä, hyviä ihmisiä. 

Vierailija
25/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset vietäisiin ensimmäisen viiden minuutin sisällä ulos astumisesta ja kaikki loput, jotka nuo rinnassa talsisivat, olisivat tasoa "yllätyitkö?". Johan ne sinkkukorit ja ärrän sinkkukupit olivat kokeilussa. 

Vierailija
26/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
27/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, miesasiamiehille tuntuu olevan aidosti vaikeaa ymmärtää, että useimmat naiset eivät suinkaan ole tyhmiä, miehiä vihaaviahuoria, vaan varsin miellyttäviä, hyviä ihmisiä. 

Näin juuri. Tämä palsta vain vääristää näkemyksiä, koska tänne pesiytyy lähinnä noita miestenvihaajia.

Vierailija
28/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani olisi mukava mutta ikävä kyllä suomi naiset ei kumppania kelpuuta vaan he haluavat alaisen, palvelijan ja hyväksikäytettävän. 

Vierailija
29/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Minä olen sitä mieltä, että pitää uskaltaa puhua ihan kaikkien kanssa eikä vain niiden, joista toivoisi kumppania.

Vierailija
30/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sua torjuttu miten monta kertaa suhteessa onnistumisiin? Mut on torjuttu aina kun olen lähestymisiä yrittänyt niin ei

No kyllähän monelle kelpaisi vaikka kuinka moni tyyppi, ongelmahan onkin siinä ettei itse kelpaa kellekään. 

Vierailija
31/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppani olisi mukava mutta ikävä kyllä suomi naiset ei kumppania kelpuuta vaan he haluavat alaisen, palvelijan ja hyväksikäytettävän. 

Jokaisella meistä on niin paikkaansa pitäviä kuin pitämättömiäkin uskomuksia. Huomaa, että moni ihminen on äärimmäisen vakuuttunut uskomustensa paikkansapitävyydestä. Vaikka he tiedostaisivatkin, että uskomus on heille haitaksi, uskovat he sen olevan kuitenkin totta, koska se on linjassa heidän aiempien kokemustensa kanssa.

Vierailija
32/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni syyttää muita ihmisiä liian valikoiviksi. Tämä on mielestäni kummallinen syytös. Mielestäni on ihan järkevääkin, että pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen tai kenen kanssa päädymme harrastamaan seksiä.

Uskon vahvasti, että parisuhteet päättyvät niin usein ja herkästi erityisesti siksi, että ne on alunperinkin aloitettu väärän ihmisen kanssa

Vierailija
33/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sä olet joku iso studiopomo? Tuskin olet, vaan työtön reppana.

Vierailija
34/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella meistä on niin paikkaansa pitäviä kuin pitämättömiäkin uskomuksia. Huomaa, että moni ihminen on äärimmäisen vakuuttunut uskomustensa paikkansapitävyydestä. Vaikka he tiedostaisivatkin, että uskomus on heille haitaksi, uskovat he sen olevan kuitenkin totta, koska se on linjassa heidän aiempien kokemustensa kanssa.

Mikä ihmeen Chat GP Oprah luulet olevasi

Vierailija
35/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun onnistuu hyväksymään, että  valtaosa ihmisistä on varsin asiallista ja neutraalia väkeä, avautuu meille mahdollisuus myös huomata, että potentiaalisia parisuhteeseen tai seksiseuraksi kelpaavia ihmisiä on ympärillämme jatkuvasti melkoisia määriä!

Kai tuo toimii, jos ainoat kriteerit on: asiallinen ja neutraali.. Kovin monelle vaan nuo eivät riitä. Jos toinen ei herätä sellaisia tuntemuksia niin ei herätä.