Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppania etsivät sinkut hoi.

Vierailija
22.08.2024 |

Mitä mieltä olette onko aivan turha ajatus jos tuotaisiin kulttuuriimme uusi tapa? Kun sinkkuna kaipaa kohtaamisia tinderin ulkopuolella, voisi ihminen halutessaan pukea pienen pinssin merkiksi.  Se voisi olla itse askarreltu, pikkurillinpään tai kämmen kokoinen, sydämen, tähden tai kukan muotoinen mutta aina vihreä. Näkyvillä ollessaan se on viesti että saa tulla juttelemaan. Tämä varmasti alentaisi kynnystä tulla moikkaamaan ja toisi niitä toivottuja törmäämisiä tuolla oikeassa maailmassa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
2/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita itsestäsi. Tosin pieni pinssi voi jäädä huomaamatta, joten suosittelen, että ripustat kyltin kaulaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea.. toivon Suomeen kulttuuria että myös tuntemattomille voi puhua ilman että pitäis pyydellä anteeksi 

Vierailija
4/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea 🥰

Vierailija
5/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan

Vierailija
6/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki7 kirjoitti:

Hyvä idea.. toivon Suomeen kulttuuria että myös tuntemattomille voi puhua ilman että pitäis pyydellä anteeksi 

Mikä sua estää puhumasta? En mä mitään anteeksi pyytele, jos mä jonkun vieraan ihmisen kanssa jotain puhun.

Vierailija
7/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. 

Vierailija
8/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikö ihmisille voi muuten jutella? Hirveän väkinäistä jos juttusille lähtiessä pitää tietää onko toinen sinkku. Ei se sinkkuuskaan ole mikään lupaus että lähtee treffeille just SUN kanssa.

Vierailija
9/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. 

Onko sua torjuttu miten monta kertaa suhteessa onnistumisiin? Mut on torjuttu aina kun olen lähestymisiä yrittänyt niin ei oikein kiinnosta enää. 

Vierailija
10/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen syy yksin jäämiseen on oma epäaktiivisuutemme. Puhumme, kuinka kovasti haluaisimme löytää vierellemme jonkun, mutta emme tee moniakaan konkreettisia tekoja asian eteen. Elämme odottaen ja toivoen, että jotain tapahtuisi, jos esim kiinnittäisimme rintaamme jonkun merkin. 

Vierailija
11/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaisin lähestymisiä vaan nuorilta ja hoikilta naisilta.

Sinkku-M40

Vierailija
12/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menettely toisi niille halutuimmille naisille ja varmaan joillekin miehillekin valtavasti lisää lähestymisyrityksiä, mutta tuskin helpottaisi tavisten saati rumien pariutumista. Kauniit naiset saavat niin paljon lähestymisyrityksiä muutenkin, että tuskin haluavat niitä yhtään enempää. Muille vaikutukset jäävät marginaalisiksi. En siis usko, että pinssit hyödyttäisivät loppupeleissä ketään.

Vierailija
13/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin sinkkujen kakkanauha?

Vierailija
14/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen syy yksin jäämiseen on oma epäaktiivisuutemme. Puhumme, kuinka kovasti haluaisimme löytää vierellemme jonkun, mutta emme tee moniakaan konkreettisia tekoja asian eteen. Elämme odottaen ja toivoen, että jotain tapahtuisi, jos esim kiinnittäisimme rintaamme jonkun merkin. 

Ei ole. Jos on suht miellyttävän näköinen, tasapainoinen, positiivinen ja keskivertoälykäs niin päätyy kyllä suhteisiin viimeistään parikymppisestä alkaen, koska silloin ollaan paljon tekemisissä toisten nuorten kanssa. 

Niillä joilla vaikeaa, on puutteita monissa yllä olevissa ominaisuuksissa. 

Vierailija
15/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideana hyvä, mutta ei toimi Suomessa. Harva kehtaa sellaisen pukea ja ne jotka pukevat, saavat arvostelua osakseen.

Vierailija
16/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sua torjuttu miten monta kertaa suhteessa onnistumisiin? Mut on torjuttu aina kun olen lähestymisiä yrittänyt niin ei oikein kiinnosta enää. 

En ole laskenut. Yksi keskeisimmistä haasteista parisuhteen tai seksin saamisessa on se, ettemme ole haluttavia muiden silmissä. Usein tästä syyllistetään ensisijaisesti muita. Ihmiset ovat pinnallisia, tyhmiä, eivät arvosta oikeita asioita ja niin edelleen.  

Tämäkin aihe menee monilla tunteisiin, sinänsä ihan ymmärrettävästä syystä. Moni kokee suurena vääryytenä sen, että meidän itsemmepitäisi muuttaa jotakin itsessämme siksi, että muut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä, etteivät osaa hyväksyä meitä sellaisinaan, kuin olemme.

Vierailija
17/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole laskenut. Yksi keskeisimmistä haasteista parisuhteen tai seksin saamisessa on se, ettem

No daa. Mutta rumaa naamaa ei pahemmin voi muuttaa, tai vartalon mittasuhteita. Eikä älykkyysosamäärää. 

Vierailija
18/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos on suht miellyttävän näköinen, tasapainoinen, positiivinen ja keskivertoälykäs niin päätyy kyllä suhteisiin viimeistään parikymppisestä alkaen, koska silloin ollaan paljon tekemisissä toisten nuorten kanssa. 

Niillä joilla vaikeaa, on puutteita monissa yllä olevissa ominaisuuksissa. 

Samalla on kuitenkin selvää, ettei passiivinen odotus edistä seuran löytymistä. Kun teemme sitä, mitä tähänkin asti, saamme todennäköisesti samoja tuloksia kuin tähänkin asti. Mikäli muutosta halajaa, on löydettävä edes se jokin pieni asia, jonka muuttamiseen omat voimat riittävät.

Vierailija
19/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Peloistaan voi onneksi päästä eroon. Se ei yleensä onnistu helposti eikä nopeasti, mutta se on mahdollista. Jokaisella meistä on tähän mahdollisuus, pelkojamme vähentämällä voimme lisätä omaa toimintakykyämme. Mitä enemmän toimintakykyä, sitä todennäköisemmin voimme saada elämässämme sen, mitä haluamme.

Vierailija
20/35 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta leima otsassa olisi hyvä.