Onko täällä ketään ensimmäisessä avioliitossaan?
Varmaan moni on mutta tarkoitan useamman kymmenen vuotta kestänyttä liittoa joka yhä jatkuu.
Kommentit (79)
Yhdessä 43 vuotta, ensin avoliitossa ja sitten naimisissa 35 vuotta
Olen. Mentiin naimisiin 2007, 2,5 vuoden seurustelun jälkeen. Olin tuolloin 28-v.
Yhdessä 30 vuotta, joista naimisissa 28 v. Ensimmäinen liitto molemmilla.
30 vuotiaana naimisiin ja 24 vuoden jälkeen ollaan vieläkin kimpassa ja sovussa.
Täällä ollaan 30 hääpäivää vietimme juhannusaattona 🎉
Yhdessä 58 vuotta, niistä naimisissa 46 vuotta.
Olin 16-vuptias, kun tavattiin, mies vuoden vanhempi. Tässä yhdessä möllötetään.
24 vuotta naimisissa. Jatkuu edelleen. Oltiin vähän alle 30 kun mentiin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä 58 vuotta, niistä naimisissa 46 vuotta.
Olin 16-vuptias, kun tavattiin, mies vuoden vanhempi. Tässä yhdessä möllötetään.
Siis vuotias.
26 vuotta yhdessä, joista 18 vuotta naimisissa. Kuvittelin, että olisi vain lyhyt lomaromanssi, mutta toisin kävi. 15 asuimme miehen kotimaassa ja nyt olemme asuneet 10 vuotta Suomessa.
Ekassa ja ainoassa avioliitossa oltu nyt yli 30 vuotta
Molemmat ollaan puolison kanssa ensimmäisessä avioliitossa. Vuosia takana nyt 22. Tuttu pariskunta vietti juuri kultahäitä, ovat myös kumpikin ensimmäisessä avioliitossaan...
Täällä. Yhdessä 23 vuotta, naimisissa 22.
Avioliittonne kesto ei teitä pelasta. Tehkää parannus tai palakaa Helvetin tulessa.
Ollaan oltu ensi vuonna 40 vuotta. Naimisissa ja eka liitto kahden nuoren. Nyt olemme 58 ja 59. Yksi lapsi ja kaksi lapsenlasta.
Kyllä vaan, yli 40 vuotta oltu porukassa.
41 vuotta. Olin 18-vuotias, kun tavattiin. Reilun vuoden päästä naimisiin. Ensimmäinen lapsi, kun olin 20 vuotta. Myöhemmin vielä kaksi. Vakavasti ei ole koskaan mietitty eroa.
50v tuli täyteen riemuavioliittoa.
38 v. yhdessä, joista 26 v. naimisissa.
Juhlimme hiljattain avioliittomme 30-vuotispäivää. Molemmille ensimmäinen liitto.