Onko täällä ketään ensimmäisessä avioliitossaan?
Varmaan moni on mutta tarkoitan useamman kymmenen vuotta kestänyttä liittoa joka yhä jatkuu.
Kommentit (79)
Helvettiin te menette, ellette tee parannusta. On hyvä, jos uskollisia olette olleet puolisollenne, mutta se ei teitä pelasta. Vielä tulette olemaan valinnan tiellä, valitsette Kristuksen tai puolisonne, jos hän on vastaan Kristusta. Siunattu on se, jonka puoliso on myös kristitty.
27 vuotta naimisissa, 30 vuotta yhdessä.
23 vuotta naimisissa. Olin 25 silloin, vaimo 22.
PÄÄTÖSLAUSELMAESITYS kommunismin 100 miljoonasta uhrista
27.4.2023
työjärjestyksen 143 artiklan mukaisesti
Filip De Man, Tom Vandendriessche, Gerolf Annemans, Anders Vistisen, Marco Campomenosi, Susanna Ceccardi, Nicolaus Fest, Guido Reil, Roman Haider, Isabella Tovaglieri, JeanLin Lacapelle, JeanPaul Garraud, Eric Minardi
B90230/2023
Euroopan parlamentin päätöslauselmaesitys kommunismin 100 miljoonasta uhrista
50 vuotta on avioliitto jo kestänyt. Olen 74 v. Vanhempani ehtivät olla 65 vuotta avioliitossa ennenkuin parin vuoden aikana kumpikin kuolivat.
Jep, 32 vuotta naimissa saman miehen kanssa :)
Kyllä, on oltu jo 26 vuotta avioliitossa. Molempien vanhemmat myös vielä yhdessä ensimmäisessä avioliitossaan.
Kyllä. 22 vuotta oltu. Avioeroa emme hyväksy.
23 vuotta yhdessä, 16 vuotta aviossa.
28v aviossa, eka liitto molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 20v hyvinvoiva avioliitto
N38
Niin, toistaiseksi. Odotapas, kun miehesi käy vieraissa niin onko enää hyvinvoiva liitto.
😘😘😘
40 vuotta yhdessä, joista 35 v. aviossa.
35 vuotta onnellisesti yhdessä. Ensimmäinen ja viimeinen
23v aviossa ja 24v yhessä. Molemmille eka kerta.
No 15 vuotta. Myöhään naimisiin, ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Since V 1972.
Ai sinäkö? Eihän me olla varsinaisesti naimissa? Elänkö yhä sun päässä (kummassakinko?) ja sinä minun (onneksi et pääse pääkoppaani tai lukemaan ajatuksiani ja tunteitani jos en kerro niitä itse).
Meillä tulee vasta ensi keväänä 42