Mikä sinusta tulee seuraavassa elämässä?
Kun synnyt uudestaan.
Entä muistatko jotain entisestä elämästä?
Periaatehan on se että sitä syntyy vähän sen mukaan miten on elänyt nykyisen elämän.
Kommentit (16)
No en todellakaan jää mihinkään kärsimysluuppiin, jossa yksi väärä teko määrittää jo seuraavan elämän ja karma rankaisee. Menen Jeesuksen sovintotyön ansiosta taivaan kirkkauteen. Onneksi hän on armahtanut pahasta karmasta (=synnistä).
Toivottavasti laiskiainen tai leijona.
Veikkaan, että olen prostituoitu seuraavassa elämässä.👵
Alan keräämään rahaa taas nollasta 🤑
Ehkei kaikki synny tänne hulluuteen. Aina sama versio tulee. Paitsi terve ja nuorempi. Kaunis versio. Nainen. Sama luonne ja persoona. Tuttu sielu. En osaa vaihtua erilaiseksi ja halua, se on mielestäni liian tylsää.
Olin edellisessä elämässä kuulemma n-sana jenkeissä (känninäkijän mukaan) eli eiköhän orjuus jatku...
t. Pettynyt planeettaan
Muistan katkelmia edellisistä elämistä. En osaa vielä sanoa mikä on seuraava elämä, tämän elämän saldo on vielä vajaa.
Varmaan torakka. Tiedän kyllä sitten kenen kämppään asetun asumaan ja otanpa muutaman kaverinkin mukaan.
Olen tätä planeettaa kolunnut jo ihan tarpeeksi läpi. Ajattelin uudelleensyntyä jonnekin kivempaan ulottuvuuteen.
Mitä höpsehtijä tälläisella hölmöllä tiedolla teet .... Keksi kerrankin aihe josta voi normaalisti keskustella .
Ihminen ei jälleensynny.
Ihminen voi vain uudestisyntyä, mikä tarkoittaa hengelistä muutosta, mielenmuutosta Jumalan tahdon ja parannuksenteon suuntaan, Jeesuksen sovitustyön kautta, jonka on tapahduttava nyt meneillään olevan elämän aikana. Se myös ratkaisee ihmisen paikan kuoleman jälkeen.
Uudestisyntyneet, synneistään parannuksen tehneet ihmiset saavat lopulta periä myös uuden maan, jonka Jumala luo uudeksi, paratiisimaiseksi paikaksi.
Synteihinsä jääneet ihmiset taas tuomitaan kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Muistan katkelmia edellisistä elämistä. En osaa vielä sanoa mikä on seuraava elämä, tämän elämän saldo on vielä vajaa.
Mistä tiedät että ne on edellisistä elämistä eikä unta tai muuta omien aivojen tuotetta?
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan jää mihinkään kärsimysluuppiin, jossa yksi väärä teko määrittää jo seuraavan elämän ja karma rankaisee. Menen Jeesuksen sovintotyön ansiosta taivaan kirkkauteen. Onneksi hän on armahtanut pahasta karmasta (=synnistä).
Onneksi on Jeesus! Ei tarvi päteä.
Varmaan runkkari siinäkin. Miksi runkkari muuksi muuttuisi?
Olen maksellut naisena niin hirveät karmavelat tässä elämässä, että seuraavalla kierroksella haluan olla vastakohtani: blondi, komea miestrumpetisti, joka syntyy rakastavaan perheeseen joko Norjassa tai USAssa. Sitä odotellessa tämä p**elämä pitää vain lusia loppuun.