Onko täällä ketään ensimmäisessä avioliitossaan?
Varmaan moni on mutta tarkoitan useamman kymmenen vuotta kestänyttä liittoa joka yhä jatkuu.
Kommentit (79)
Kyllä. 38 vuotta aviossa tuli hiljattain täyteen.
Täällä. Olin 18-vuotias kun mentiin naimisiin ja tätä yhteiseloa jatkunut nyt 23 vuotta. :)
On oltu naimisissa nyt reilut 35 vuotta. Oltiin 22 ja 24, kun naimisiin mentiin. Ja juu, ensimmäinen avioliitto kummallekin.
Ei olla naimisiin asti päästy, mutta yhdessä on oltu yli 20 vuotta.
Vielä toistaiseksi ensimmäisessä liitossa. 42 v tuli kesällä.
Vähän yli 20v hyvinvoiva avioliitto
N38
Kyllä on, ensimmäisessä ja viimeisessä jo yli 40 vuotta. Pitkä avioliitto on ainut ja oikea. Miksi pitää vaihtaa puolisoa jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Ei olla naimisiin asti päästy, mutta yhdessä on oltu yli 20 vuotta.
Ette kuulu ap.n hakemiin.
Minulla avioliitto lomaromanssin kanssa. Ystavat ja tyotoverit sanoivat ettei ne koskaan kesta oikein pitkaan. No muutin miehen kotimaahan. Yli 45 taynna.9
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 20v hyvinvoiva avioliitto
N38
Niin, toistaiseksi. Odotapas, kun miehesi käy vieraissa niin onko enää hyvinvoiva liitto.
24 vuotta naimisissa, 29v yhdessä. Mentiin naimisiin 20 ja 21 - vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Minulla avioliitto lomaromanssin kanssa. Ystavat ja tyotoverit sanoivat ettei ne koskaan kesta oikein pitkaan. No muutin miehen kotimaahan. Yli 45 taynna.9
Hyi, ulkkareita ei lasketa.
Jotkut ilmeisesti tarkoittavatkin, mitä sanovat solmiessaan avioliiton 😯
8 vuotta naimisissa, 42 vuotta yhdessä. Olin kuusitoista kun tavattiin.
44v. avioliittoa, molempien toinen liitto, meidät molemmat petettiin ja jätettiin nuoruuden liitossa.
Ensimmäisen ja ainakin toistaiseksi ainoa avioliitto kestänyt nyt 18v. Olin 21v naimisiin mennessä. Ei ole ero aikeita.