Biologi todisti, kun metsäkone jyräsi uhanalaisten simpukoiden yli: Kuljettaja totesi, että voisit ottaa rintaliivit pois
Hän kertoo pysäyttäneensä metsäkoneen kuljettajan ja ilmoittaneensa, että rauhoitetun joen yli ajaminen on laitonta.
Osa keskustelusta tallentui Sysiveden kuvaamalle videolle. Yle on nähnyt videon.
- Kuljettajan asenne oli sellainen, että siitähän nyt mennään yli. Että hän ei paljoa lotkauttanut korvaansa huomautukselle, Sysivesi kertoo.
Sysiveden mukaan kuljettaja myös käyttäytyi tilanteessa asiattomasti.
- Hän totesi siinä, että voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo.
- Minä tulkitsin sen itse niin, että täällä ei minkään hippien ininöitä paljoa kuunnella, että täällä toimitaan niin kuin on aina toimittu, Sysivesi arvioi.
Sysiveden mukaan kuljettaja jatkoi keskustelun jälkeen matkaansa ja ylitti joen uudestaan.
Kommentit (3618)
Miten ihmeessä tähänkin keskusteluun saatu vihervassarit, woke, persut, meetoo yms. mukaan? Onko suomalaiset oikeasti nykyään näin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokelle haisee😬
Miten woke liittyy ympäristörikokseen? Tämä on jotain ihan omaa persulogiikkaa.
Ohisalo määrännyt poliisit nyt kiusaamaan työtä tekeviä. Ja kyllä varmasti Sannakin on jotenkin syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokelle haisee😬
Miten tästäkin saa väännettyä wokea? Valtion palkkaamana biologina toimiminen on wokea? En tajua ajatuksenjuoksuasi.Persu on oppinut uuden sanan ja nyt sitten kaikki mikä ei ole äijäilyä on wokea.
Äijäily = typerää öykkäröintiä ja itsensä vahingoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tähänkin keskusteluun saatu vihervassarit, woke, persut, meetoo yms. mukaan? Onko suomalaiset oikeasti nykyään näin tyhmiä?
Ovat. Persuilu sen teki tullessaan valtavirraksi.
Köyhästi menee stura ensollakin, kun ei ole varaa palkata ammattilaisia töihin.
Vierailija kirjoitti:
Pervopersut on oppineet uuden sanan (woke) ja trollaa sitä joka ketjussa. Säälittävää sakkia 🙄
Vierailija kirjoitti:
120 kg bodattua viiden valkoihoisen lapsen isää tuskin kiinnostaa kun 30 kg tatuoitu ituhippi tulee piipittämään
Vahvasti epäilen ettei kukaan nainen ole suostunut lisääntymään sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä "näytä tissit" on asianmukainen tapa kommunikoida tuntemattoman kanssa. Tai jos on, niin ei kyllä järki päätä pakota.
Olen satavarma että jos asiaa selviteltäisiin niin tuon kuskin taustalta löytyisi jäsenyys perussuomalaisessa puolueessa. Niin täydellinen osuvuus junttipersuksi käytöksensä puolesta. Vai olis kiva jos tulisit seuraavan kerran ilman ritnsikoita. Saikohan se tuota videolle??? Todellakin haluaisin nähdä millainen aikuisvauva tuo on.
Vierailija kirjoitti:
120 kg bodattua viiden valkoihoisen lapsen isää tuskin kiinnostaa kun 30 kg tatuoitu ituhippi tulee piipittämään
Ja edelleen se 120kg bodattu kroppa on se, joka kärsii, jos tuomio tulee. Kantsis olla tolla kropalla myös ajatteleva pää, vois se pumpattu kroppakin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Wokelle haisee😬
Sinä haiset pervopersupaskalta, idi*otti!
Luulisi suomalaisen luonnon suojelun olevan yhteinen asia jokaiselle meille suomalaiselle.
Mutta ei, mitä väliä jollain kotiloilla. Paskaks kaikki vaan. T. Persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osakkeenomistajille sillä on paljonkin merkitystä.
Ei mitään merkitystä, osakekurssi ei edes värähdä tälläisestä. Tässä on nyt suhteellisuuden taju monella ihan hukassa ja keulii pahasti.
Nähtäväksi jää. Riippuu siitä, minkälaisia sanktioita tulee vai tuleeko Storalle niitä lainkaan.
Ei mitään merkitystä. Stora Enso on liikevaihdoltaan liki 10 miljardin firma ja joku ajaa puron yli ajokoneella. Ei edes se kuuluisa hyttysen paska, sanoohan tuon jo maalaisjärki. Googlaa Meksikonlahden öljyonnettomuus, niin saat vähän perspektiiviä mitkä onnettomuudet alkavat tuntua näillä isoilla firmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuo jokiraakku olla samanlainen paskaelukka kuin saimaannorppakin, joista ei ole kuin haittaa työtään tekeville ihmisille?
Liito-orava on myös. Jos niitä löytää tontiltaan niin ne pitää hävittää heti vähin äänin, koska ne tekee takuuvarmasti kaiken rakentamisen ja metsätaloudenhoidon mahdottomaksi sillä alueella, vaikka sen itse omistaisitkin.
Kuljettajalla on sitten vankilassa aikaa opetella lukemaan niitä karttoja.
Aihe ja rikos on kyllä vakava, mutta pikkuisen naurattaa tuo "ota rintsikat pois" kommentti. Ei sitten aikuinen (?) mies mitään muuta keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mun viesti on poistettu tuolta aiemmin, niin laitanpa uudelleen. Olen aina ihmetellyt sitä, miten isänmaallisina esiintyvät tahot oikeasti vihaa suomalaista luontoa. Soitetaan poskea ja puhutaan rumia, vihervassari sitä ja woke tätä. Kyllä se "isänmaallisuus" on vain peittoverho kaikelle rumalle ja pahalle, mitä oikeasti edustavat.
No niinpä. Se mihin voi aina luottaa on persun epäloogisuus.
Ei tuosta linnaa missään nimessä rapsahda normaalille työmiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokelle haisee😬
Sinä haiset pervopersupaskalta, idi*otti!
Näytä tissit, niin akkamaista piipitystä.
Samalla tavalla, kuin paskaihmisestä ei ole kuin haittaa raakuille ja norpille, jotka haluavat elää.