Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mun laittaa yli 2000 euroa hammasproteeseihin?

Vierailija
22.08.2024 |

Iso raha ja olen turha ihminen 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jos meinaat liemi ruoilla selvitä loppu elämäsi.

Vierailija
22/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ruokapuoli ole vaikea asia vaan kaikki muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin aikanaan hampaiden kuntoon laittamisesta 6500e, ja olen edelleen, vuosien ja vuosien jälkeen, sitä mieltä, että oli fiksusti sijoitettu raha. Minun on huomattavasti parempi olla kunnossa olevien hampaiden kanssa - joka päivä.

Näin varmasti on, mutta olet varmaan normaali työssäkäyvä ihminen. 

Pienyrittäjä, jolle riittää töitä vain osa-aikaisesti. Mutta pikkuhiljaa maksoin lainaa takaisin, olihan se valtava summa ja vei muusta elämästäni ison siivun, mutta loppujen lopuksi minun on nyt helpompi olla. Joten kannatti.

Vierailija
24/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on halvempaa.

Vierailija
25/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos jatkossa ammattivalittaisit vain kirjallisesti? Siihen ei tarvita hampaita ollenkaan.

Vierailija
26/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos jatkossa ammattivalittaisit vain kirjallisesti? Siihen ei tarvita hampaita ollenkaan.

Kyllä niitä tuppaa tarvitsemaan, kun käy esim kaupassa, kampaamossa, apteekissa yms.

Vierailija
27/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin otossa ei ole pelkoa että puraiset.

Vierailija
28/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu enemminkin niin, että jos sinulle on se 2000 € pöydällä niin mihin se kannattaa ennemmin laittaa kuin hammasproteeseihin?

Ostaa jotain tuhraa krääsää sillä rahalla? Kännykkä ja etelänmatka? Kaljaa ja tupakkaa? Kalliita muotivaatteita?

Vierailija
29/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihin otossa ei ole pelkoa että puraiset.

Niitä hommia ei enää tarvitse tehdä.

Vierailija
30/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa on halvempaa.

En lähtisi omalla terveydellä leikkimään. Ihan liikaa näitä juttuja missä ihmiset lentää jonnekin Turkkiin ostamaan kadulta kauneusleikkauksia ja sitten ihmetellään kun hommat menee päin persettä. Moni meinannut kuolla. Onko se sen säästön arvoista?

Vierailija
31/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö nyt jumaliste osaa itse päättää edes sitä, että tarvitsetko hampaita vai et? Jestas, että sun horinas on rasittavia. 

Vierailija
32/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu enemminkin niin, että jos sinulle on se 2000 € pöydällä niin mihin se kannattaa ennemmin laittaa kuin hammasproteeseihin?

Ostaa jotain tuhraa krääsää sillä rahalla? Kännykkä ja etelänmatka? Kaljaa ja tupakkaa? Kalliita muotivaatteita?

Ihan perheen elämiseen. 

Vierailija
33/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö nyt jumaliste osaa itse päättää edes sitä, että tarvitsetko hampaita vai et? Jestas, että sun horinas on rasittavia. 

Tottakai mä sen päätän.

Vierailija
34/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perheen elämiseen. 

Jääkö perhe ilman ruokaa jos pistät rahaa hammashoitoon?

Vierailija
35/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perheen elämiseen. 

Jääkö perhe ilman ruokaa jos pistät rahaa hammashoitoon?

Ei jää.

Vierailija
36/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tuppaa tarvitsemaan, kun käy esim kaupassa, kampaamossa, apteekissa yms.

Mihin hampaita tarvitaan kampaamossa? Tai apteekissa tai kaupassa? Onko sulla ollut tapana kantaa ostokset hampaissasi?

Vierailija
37/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin hampaita tarvitaan kampaamossa? Tai apteekissa tai kaupassa? Onko sulla ollut tapana kantaa ostokset hampaissasi?

Ihan puhumiseen. Puhuminen ilman hampaita on aika vaikeaa. Esim s kirjain ei suju ja kyllä ihmiset katsovat, kun ei ole hampaita.

Vierailija
38/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000e on kyllä halpa hinta eikä proteeseja saa helpolla julkisella. Mulla maksoi etuhampaisen pelkkä osaproteesi tuon 2000 euroa, ei tainnu edes riittää. Mutten kyllä ala ilman hampaita olemaan.

Vierailija
39/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä tarvitset proteesit. Mitä v*ttua sä sitten jankutat tätä päivästä ja viikosta toiseen, että hankitko vai et.

Vierailija
40/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä vai julkisella puolella? Julkisella luultavasti edullisempaa. Hintatasosta itsellä ei hajuakaan, mutta kuulostaa korkealta hinnalta.

Minä en ainakaan saanut implanttia julkiselta. Eivät kuulemma tee. Jonkun viereisiin hampaisiin kiinnitettävän pikaratkaisun (siltaus?) olisivat tehneet.

Itse siis olen laitattanut implantin ja tuo parin tonnin hinta toki kirpaisi. Hammas on kyllä hyvin tehty, näyttää ihan oikealta ja on toiminut hyvin jo vuosia. Jos ei lainkaan välitä miltä oma purukalusto näyttää niin sitten ei varmaan tarvitse tuhlata rahojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi