Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis AIVAN käsittämätöntä käytöstä bussikuskilta!!! V*ttu!!!

Vierailija
08.02.2007 |

Odotin bussia sen päätepysäkillä 15 minuuttia, aivan umpijäässä (pakkasta kai jotai 15 astetta). Kun bussi tuli, näytin ajoissa sille pysähtymismerkin (vaikka siis oli päätepysäkki). Bussi pysähtyi, tosin ei minun (eli pysäkin) kohdalle vaan pidemmälle, päästi matkustajat ulos. Kun oli ehtinyt etuoven kohdalle, kuski ei avannutkaan sitä. Hakkasin etuovea lapasella, kuski vaan kaasutti pois. Täysin käsittämätöntä! Otin sitten saakeli taksin kun varpaati oli niin jäässä että sattui. Mikäköhän tässäkin taas oli taustalla? Ja ei, bussi ei ollut menossa mihinkään " varikolle" , vaan jatkoi ajoaan ihan normaalisti. Mistälähtien on ollut käytäntö että päätepysäkiltä ei saa nousta bussiin???

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksilla ajoin vielä bussin ohi hetken päästä kun se oli pysähtynyt ottamaan matkustajia pysäkiltä. Rekisterinumerosta tunnistin että täsmälleen sama bussi.

Juu, kiitoksia sille joka vinkkasi, aikataulukirjasta löysin bussiyhtiön nimen ja terveiset kyllä lähtee sinne päin!!

ap

Vierailija
22/25 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan uskomattomalta. Ja vaikka jsotain syystä olis ollu niin ettei ois ottanu matkustajia kyytiin, niin olisihan kuskin siitä pitänyt siitä sulle sanoa.... huhhuh!

Vierailija
24/25 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itse kokenut ja nähnytkin. purkavat sillä lailla omaa pahaa oloa olemalla veemäinen. tampereella mummot valittivat bussi kuskin ajotavasta. johon kuski totesi nyt ajetaan sit oikein kunnolla. ajoikin niin kovaa, että osa matkustajista sai murtumia ja joutui sairaala hoitoon. kyseisestä tapauksesta oli ainakin aamulehdessä. kuulin eräältä kuskilta, että kenkää tuli kuskille. kyseisen kuskin mielestä olisi pitännyt antaa hoitoa, koska normaali ihminen ei tee tollaista.

aina kannattaa valittaa, koska joku muukin on voinut valittaa samasta kuskista.

Vierailija
25/25 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ehdin bussiin, joka oli lähtenyt päätepysäkiltä ennen aikojaan, ja seurasin, miten kuski kaahasi hurjaa vauhtia ja jätti rannalle kaikki bussiin juoksevat. Siinä oli vanhaa mummua ja lapsia. Jätkä vain virnuili ja kaasutti, vaikka juoksijat olivat jo hyvinkin lähellä pysäkkiä.

Toisen kerran yritin bussiin rattaiden kanssa päätepysäkiltä. Siellä ei ollut muita matkustajia kuin minä ja yksi mies. Mies meni bussiin, ja jäin itse rattaiden kanssa takaoven eteen, jotta joku auttaisi korkean portaan yli. Kuski tempaisi oven kiinni ja alkoi kaasuttaa. Oli varmasti nähnyt minut, koska oli avannut takaoven. Sitten toinen matkustaja ilmeisesti sanoi jotain kuskille, ja ryntäsi auttamaan. Soitin toimistolle, ja heidän mukaansa nimenomaan kuskin kuuluu ensisijaisesti avustaa rattaita bussiin.

Näitä tarinoita on vielä muitakin, toinen toistaan uskomattomampia. Kerran bussi lähestyi väärästä suunnasta, ja kysyin kuskilta, meneekö se määränpäähäni. Kuski rupesi raivoamaan minulle naama punaisena, auto täynnä matkustajia. Livahdin hiljaa paikalleni, ja päättärillä poistuessani kysyin, miksi tämä oli huutanut. Kuski oli ollut sitä mieltä, että olin pilkannut häntä erehdyksestään. Vakuutin, että en ollut, mutta tämä raivosi edelleen.

Eipä ole pitkää aikaa siitä, kun eräs raivopää tuomittiin täällä käräjillä. Ruuhkabussissa joku oli huomauttanut äkkikaasutuksista ja -jarrutuksista (joita monet muutkin harrastavat). Jätkä oli suuttunut ja tempaissut vähän myöhemmin jarrut pohjaan täydessä vauhdissa. Seurauksena seisovien matkustajien kaatumisia, loukkaantumisia, yleinen kaaos ja hätä. Kuski meni ulos tupakalle. Eräs nainen sai pysyvän vamman. Että tällaisia aivokääpiöitä Mansen busseissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme