Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsettomat ystävät hylkää?

Vierailija
21.08.2024 |

Olen huomannut, että kun itselle on tullut lapsia, niin moneen lapsettomaan ystävään välit ovat etääntyneet. Tuntuu, että ennen kaikkea nämä ystävät ovat ottaneet tiettyä etäisyyttä, eivätkä edes välttämättä enää viestilläkään kysele kuulumisia. Miksi näin?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi ns. ystävä päätti ystävyyden raskautumiseeni kun ei pidä lapsista. Yhteen toiseen perheelliseen ystäväänsä kyllä pitää yhteyttä. No eipä hirveästi kiinnosta tuollaiset joten joutaakin mennä. 

Vierailija
62/63 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, ja vähentänyt yhteydenpitoa parin kaverini kanssa sen jälkeen, kun he saivat lapsia. Ystävyys muuttui tietysti, se on luonnollista, mutta ajan kuluessa alkoi ärsyttämään, että aina piti tapaamiset mennä sen mukaan, miten kaverille sopi, koska lapset. Kaverin mielestä minun piti aina joustaa, koska eihän minulla ole lapsia, eikä minun menoni ja aikatauluni ole siksi kovin tärkeitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton, ja vähentänyt yhteydenpitoa parin kaverini kanssa sen jälkeen, kun he saivat lapsia. Ystävyys muuttui tietysti, se on luonnollista, mutta ajan kuluessa alkoi ärsyttämään, että aina piti tapaamiset mennä sen mukaan, miten kaverille sopi, koska lapset. Kaverin mielestä minun piti aina joustaa, koska eihän minulla ole lapsia, eikä minun menoni ja aikatauluni ole siksi kovin tärkeitä. 

😐😮‍💨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan