Miksi lapsettomat ystävät hylkää?
Olen huomannut, että kun itselle on tullut lapsia, niin moneen lapsettomaan ystävään välit ovat etääntyneet. Tuntuu, että ennen kaikkea nämä ystävät ovat ottaneet tiettyä etäisyyttä, eivätkä edes välttämättä enää viestilläkään kysele kuulumisia. Miksi näin?
Kommentit (63)
Olen lapseton, ja vähentänyt yhteydenpitoa parin kaverini kanssa sen jälkeen, kun he saivat lapsia. Ystävyys muuttui tietysti, se on luonnollista, mutta ajan kuluessa alkoi ärsyttämään, että aina piti tapaamiset mennä sen mukaan, miten kaverille sopi, koska lapset. Kaverin mielestä minun piti aina joustaa, koska eihän minulla ole lapsia, eikä minun menoni ja aikatauluni ole siksi kovin tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton, ja vähentänyt yhteydenpitoa parin kaverini kanssa sen jälkeen, kun he saivat lapsia. Ystävyys muuttui tietysti, se on luonnollista, mutta ajan kuluessa alkoi ärsyttämään, että aina piti tapaamiset mennä sen mukaan, miten kaverille sopi, koska lapset. Kaverin mielestä minun piti aina joustaa, koska eihän minulla ole lapsia, eikä minun menoni ja aikatauluni ole siksi kovin tärkeitä.
😐😮💨
Mulla yksi ns. ystävä päätti ystävyyden raskautumiseeni kun ei pidä lapsista. Yhteen toiseen perheelliseen ystäväänsä kyllä pitää yhteyttä. No eipä hirveästi kiinnosta tuollaiset joten joutaakin mennä.