Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus leikkaa väkivallan uhrien tuesta, sen sijaan huru-ukon perustama miesjärjestö saa yli puoli miljoonaa

Vierailija
21.08.2024 |

https://yle.fi/a/74-20104914

"Rikoksen uhrien ja väkivaltaa kokeneiden maksuttomat kriisipuhelimet ja chat-palvelut, kuten Naisten Linja, Nollalinja ja Rikosuhrineuvostonta, ovat monelle matalimman kynnyksen tapa saada apua."

Sen sijaan tähän riittää rahaa:

"Ministeriö jakoi järjestölle rahaa, vaikka hakemuksessa oli faktat pielessä eikä yhteistyökumppaneilta kysytty suostumusta"

https://yle.fi/a/74-20085763

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan syvästi kuinka nää lapselliset persut pakenee kaikkien miesten taakse, vätykset ja pelkurit.

Minäkin olen mies enkä kyllä yhtään allekirjoita sitä paskaa mitä täälä suolletaan kaikkien miesten nimissä.

Mun maskuliinisuus ei perkele ole tämmöistä katkeraa ulinaa ja kostamista, enkä tunnistais mieheks ketään kenen on.

Tolkun mies.

Vierailija
62/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Miesjärjestöille tasan saman verran kuin naisjärjestöillekin. Tuntuu tasa-arvo olevan tuntematon käsite teille femakoille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät siat!

Vierailija
64/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on lukuisia palveluita jotka yhteiskunta kustantaa niin korkea aikakin karsia niitä. Ei miehilläkään ole oikeastaan mitään yhteiskunnan kustantamana. Mutta kyllä sem tietää ihan jokainen nainen haluaa palvelua mutta yksikään ei itse siittä palvelusta halua maksaa

Oho! Et siis ole käynyt koulua, asioinut kirjastossa, käyttänyt terveydenhuoltoa tai kulkenut julkisilla teillä? Melkoinen erakko. 

Koulu on pakko käydä. Miksi kävisin kirjastossa kun netti on täynnä parempaa ja ajankohtaisempaa tietoa. Terveydenhuollon olen joutunut hoitamaan yksityisen kautta kun julkiselle ei ole saanut aikoja. En asu Helsingissä tai Tampereella tai turussa niin ei ole julkistaliikennettä. En ole erakko en vain asu suurimpien kaupunkien keskustoissa mihin on keskitetty kaikki verovaroin tuotetut palvelut.

Oletko itse koskaan poistunut keskusta alueelta kun kuvittelet että kaikilla muillakin on samat palvelut mitä teille on järjestetty?

Vierailija
65/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tämä nyt ottaa naisilla koville! Olette hoitaneet valtaosan yhteiskunnan eli veronmaksajien rahoista omiin tarpeisiinne, mutta mikään ei siis riitä. Nyt kun lopultakin hallituksessa on puolue, joka myöntää tämän epäsuhdan ja tekee sille jotain, niin hirveä parku ja perusteettomat syytökset lähes kaikkea liikkuvaa kohtaan. Äly hoi, älä jätä! Vaikka sitten olisi kyseessä tippaleipäaivot ja hormonikierto, yhdistettynä loputtomaan katkeruuteen omasta saamattomuudesta, niin se ei ole miesten syy! Se on ihan teidän oma syy. Valitettavasti.

Mietiks poika kertaakaan eka ennen kun spämmit tuota roskaa? Eihän tuo tarkoita mitään!

Vierailija
66/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein yle teki jutun. No sitten! Olemme siis olleet väärässä kaikki nämä vuodet ja kuvitelleet, että Suomessa pitäisi vallita tasa-arvo sukupuolten välillä. Mutta edellinen hallitus ja sen puolueiden rakkikoira Yle onkin päättänyt, että tasa-arvo koskee vain naisia. Eikö tämä ole aika surullista?

Mitä jos miehet lakkaisivat hakkaamasta naisia, tulisi vähän tasa-arvoisempaa. Vai ehkä naisten pitäisikin alkaa hakata miehiä, olisiko parempi?

Se tasa-arvo tapahtuu, tai pikemminkin on tapahtumatta, ihan miesten ehdoilla.

Sairaanhoitoa vaativista parisuhdeväkivaltatapauksista suurin osa on naisten tekemiä. Eli akat kuriin.

Lähde

Toivottavasti jaks

Kyseessä hoitoilmoitusrekisteri, ei tutkimus. Tuskin suurin osa väkivallan uhreista (naisista) kertoo joutuneensa väkivallan uhreiksi, vaan sanovat kaatuneensa tms.

Vierailija
67/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan syvästi kuinka nää lapselliset persut pakenee kaikkien miesten taakse, vätykset ja pelkurit.

Minäkin olen mies enkä kyllä yhtään allekirjoita sitä paskaa mitä täälä suolletaan kaikkien miesten nimissä.

Mun maskuliinisuus ei perkele ole tämmöistä katkeraa ulinaa ja kostamista, enkä tunnistais mieheks ketään kenen on.

Tolkun mies.

Valkoritari. Hyi helvetti.

Vierailija
68/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noin voi tapahtua. Juuri tuollaista paskapää käytöstä mitä voi vain odottaa.

Tämän päivän lehdestä esimerkki.

Niin voi tapahtua, mutta kaikki tietävät kumpi sukupuoli on väkivaltaisempi, kumpi tappelee enemmän, kumpaa on enemmän vankilassa, kummalla on enemmän voimaa aiheuttaa pahaa jälkeä. Ihan yksi vitsi edes väittää muuta.

Vierailija
69/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein yle teki jutun. No sitten! Olemme siis olleet väärässä kaikki nämä vuodet ja kuvitelleet, että Suomessa pitäisi vallita tasa-arvo sukupuolten välillä. Mutta edellinen hallitus ja sen puolueiden rakkikoira Yle onkin päättänyt, että tasa-arvo koskee vain naisia. Eikö tämä ole aika surullista?

Mitä jos miehet lakkaisivat hakkaamasta naisia, tulisi vähän tasa-arvoisempaa. Vai ehkä naisten pitäisikin alkaa hakata miehiä, olisiko parempi?

Sairaanhoitoa vaativista parisuhdeväkivaltatapauksista suurin osa on naisten tekemiä. Eli akat kuriin.

Lähteet ja liitä samalla tietoihin parisuhteissa tapahtuva seksuaaliväkivalta sekä se, kuinka moni nainen vs. mies pääsee hengestään kumppanin käden kautta. Lisäksi henkinen väkivalta, mukaanlukien taloudellinen väkivalta. Eli ihan koko väkivaltarikosten spektri

Vierailija
70/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän paremmin että Petteri Orpon mielestä Rydman saa vaikka ra iskata naisia ja silti hallituspaikka pysyy

Korjaus: tyttöjä 

Vierailija
71/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä ja odotettua persupolitiikkaa. Luulisi kokkareita hävettävän.

Vierailija
72/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miehenä miks mun verorahoja pitäs käyttää vaan naisten hyväksi eikä yhtään mun oman sukupuolen.

Inceleille ei ole tukiryhmiä.

Vierailija
73/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemuksessa valehtelun pitäisi riittää syyksi vaatia myönnetty avustus takaisin. Tosin nykyhallitukselle faktat ovat vain hidaste jos sitäkään 

Yksikään vasemmistolainen järjestö ei saisi latiakaan avustusta.

Vierailija
74/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on puhtaasti persujen suhmurointia. Siis sitä parempaa sellaista.

Persujen äijämeininkiä. Rahaa on.

Vierailija
75/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde: MV-lehti

Joko luit aikaisemmin linkittämäni lähteen https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5226791

Jos on tietämätön, se ei ole halveksittavaa. On eri asia mikäli on ylimielinen ja tietämätön.

Vierailija
76/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemuksessa valehtelun pitäisi riittää syyksi vaatia myönnetty avustus takaisin. Tosin nykyhallitukselle faktat ovat vain hidaste jos sitäkään 

Yksikään vasemmistolainen järjestö ei saisi latiakaan avustusta.

Persupuolue ei olisi koskaan syntynyt jos tuollainen sääntö olisi.

Vierailija
77/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on lukuisia palveluita jotka yhteiskunta kustantaa niin korkea aikakin karsia niitä. Ei miehilläkään ole oikeastaan mitään yhteiskunnan kustantamana. Mutta kyllä sem tietää ihan jokainen nainen haluaa palvelua mutta yksikään ei itse siittä palvelusta halua maksaa

Oho! Et siis ole käynyt koulua, asioinut kirjastossa, käyttänyt terveydenhuoltoa tai kulkenut julkisilla teillä? Melkoinen erakko. 

Koulu on pakko käydä. Miksi kävisin kirjastossa kun netti on täynnä parempaa ja ajankohtaisempaa tietoa. Terveydenhuollon olen joutunut hoitamaan yksityisen kautta kun julkiselle ei ole saanut aikoja. En asu Helsingissä tai Tampereella tai turussa niin ei ole julkistaliikennettä. En ole erakko en vain asu suurimpien kaupunkien keskustoissa mihin on keskitetty kaikki verovaroin tuotetut palvelut.

O

Palvelut keskittyvät sinne, missä ovat tuottavat työpaikat. Miksi keskittää niitä keskustalaisten pikkupaikkakunnille, missä asuu 1 ihminen per hehtaari, kuin sinne missä on enemmän ihmisiä? Ette te mitään kuninkaita ole. Tänne vaan kaupunkiin muiden sekaan jos palvelut kiinnostavat, muuten elätte sen metsän armoilla

Vierailija
78/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

Sinä et osaa lukea ymmärtääksesi ja sun jutut on kun jostain sekopäisestä inceli manifestista, se kirjasto on hyvä sitäkin varten että sielä oppii ymmärtään lukemaansa paremmin kun teksteistä jotka ei perustu faktoihin vaan tunteisiin, siksi sinäkin käyttäydyt kun menkkanen muija kun et edes tunnista sitä eroa.

Siksi, olet de facto jälkeenjäänyt tahalteen, kirjasto vois auttaa.

-eri

Vierailija
79/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sietää ollakin niin kauan kun miehet aiheuttavat naisille uhkaa. Lopettakaa se riehuminen niin ei tarvita kaikkia noita palveluita.

Nainen nyt KOKEE uhkaa aina kun näkee miehen mutta se ei kerro onko mitää oikeaa uhkaa edes olemassa. Kokemus ja totuus ei ole sama asia.

Jos minä KOEN että sinä vihaat kaikkia miehiä niin saako sinua alkaa syyttämään julkisesti miesten vihaajaksi vaikka mitään vihaa et ole osoittanut mutta minä KOEN sinut miesten vihaajaksi?

Vierailija
80/162 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tuosta? Persut vain matkivat Aatua. Aatun oppien mukaan vaiennetaan vapaa tiedonvälitys, vähennetään supon toiminnasta pois äärioikeiston toimia tutkiva osasto, perustetaan kohta varmaan nuorisojärjestöjä nimellä "ristihaan nuorisoseura" ja muuta mukavaa. Rajoja suljetaan lainvastaisesti ja tehdään sellaista myyräntyötä ja tavoitteena on esikuvan mukainen kansallisvaltio???