Hallitus leikkaa väkivallan uhrien tuesta, sen sijaan huru-ukon perustama miesjärjestö saa yli puoli miljoonaa
"Rikoksen uhrien ja väkivaltaa kokeneiden maksuttomat kriisipuhelimet ja chat-palvelut, kuten Naisten Linja, Nollalinja ja Rikosuhrineuvostonta, ovat monelle matalimman kynnyksen tapa saada apua."
Sen sijaan tähän riittää rahaa:
"Ministeriö jakoi järjestölle rahaa, vaikka hakemuksessa oli faktat pielessä eikä yhteistyökumppaneilta kysytty suostumusta"
Kommentit (162)
Hakemuksessa valehtelun pitäisi riittää syyksi vaatia myönnetty avustus takaisin. Tosin nykyhallitukselle faktat ovat vain hidaste jos sitäkään
Vierailija kirjoitti:
Hakemuksessa valehtelun pitäisi riittää syyksi vaatia myönnetty avustus takaisin. Tosin nykyhallitukselle faktat ovat vain hidaste jos sitäkään
Nykyhallitus ei edes usko ja kuuntele faktoja.
Vornanen tarvitsee tukeasi. Lahjoita rahaa, kaljaa ja ammuksia.
Mä en ymmärrä miehenä miks mun verorahoja pitäs käyttää vaan naisten hyväksi eikä yhtään mun oman sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Muistellaanpa taas sitä punakaartin sote-uudistusta, missä asiantuntijoiden suositus oli 4-12 aluetta ja hupakot laittoi niitä 21. Siinä oli sentään kysymys kymmenien miljardien tunaroinnista.
Sairasta. Nyt on pohjanoteeraus hallitukselta. Laittakaahan kaikki palautetta!
Miten kriisikeskukset toimivat paikkakunnilla. Onko paikalla joskus terapeutti vai liian lyhyt aika puhua? Vai toimiiko joku siellä. Entä heidän puhelintoiminta. En tarkoita valtakunnallista kriis. puhelinta tällä erää, ellei se liity asiaan.
Tää on puhtaasti persujen suhmurointia. Siis sitä parempaa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistellaanpa taas sitä punakaartin sote-uudistusta, missä asiantuntijoiden suositus oli 4-12 aluetta ja hupakot laittoi niitä 21. Siinä oli sentään kysymys kymmenien miljardien tunaroinnista.
No minäpä perustan miesvihajärjestön, väitän että Riikka Purra on lupautunut yhteistyökumppaniksi, ja haen sillä verukkeella satojentuhansien eurojen avustuksia. Kaikki okei, mutku Sanna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miehenä miks mun verorahoja pitäs käyttää vaan naisten hyväksi eikä yhtään mun oman sukupuolen.
Voin vakuuttaa ettei toi miesjärjestö käytä euroakaan muiden kuin perustajansa hyväksi. Lue tuo linkki niin näet mikä huijari siellä huseeraa, onneksi sattui viimein persut hallitukseen niin lohkesi reilu rahoitus vaikka äijä on valehdellut joka käänteessä.
Naisiin kohdistuvan väkivallan vastanen järjestö ei oo yhtään sen enempää miesten hyväks toimiva järjestö.
Ei se varmaan naurata jos joku Justiina jahtaa kaulimella.
Kyllä nyt feministiä harmittaa kuin oravansa hukannutta käpyä!
Vakavasti puhuen, minun puolestani melkein kaikki nämä lafkat voisi poistaa valtion tuilta.
Toiminnanjohtaja ei ole palkkaansa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Noiden huuhaajärjestöjen rahat kuluvat perseellään istuvan palkatun henkilökunnan liksoihin, eikä mihinkään auttamiseen.
Kyse on neuvontapuhelimista. Aivan konkreettista apua.
Naisille on lukuisia palveluita jotka yhteiskunta kustantaa niin korkea aikakin karsia niitä. Ei miehilläkään ole oikeastaan mitään yhteiskunnan kustantamana. Mutta kyllä sem tietää ihan jokainen nainen haluaa palvelua mutta yksikään ei itse siittä palvelusta halua maksaa
Rikosuhriivystykseen saa kyllä soittaa miehetkin, jos ovat rikosten uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt feministiä harmittaa kuin oravansa hukannutta käpyä!
Vakavasti puhuen, minun puolestani melkein kaikki nämä lafkat voisi poistaa valtion tuilta.
Toiminnanjohtaja ei ole palkkaansa ansainnut.
Nämä järjestöt tekee sellaista työtä, mikä tekemättömänä lisää vain valtion kustannuksia.
Noiden huuhaajärjestöjen rahat kuluvat perseellään istuvan palkatun henkilökunnan liksoihin, eikä mihinkään auttamiseen.