Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka petät minua lasteni isän kanssa

Vierailija
08.02.2007 |

Haista paska! Tiedän kyllä kaiken ja toivottavsti mätänt helv...tissä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varattu,niin se rittäää syyksi olla uskollinen,oli sitten lapsia tai ei,naimisisssa tai ei.

Vierailija
62/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärä miks kaikki tarttuu pikkuseikkoihin kuten tuohon että " se nainenko sinua petti" vaikka varmasti ymmärtävät pointin..

Joo kyllä se on yllättävän helppo ulkopuolisena sanoa että älä sitä naista syytä ja vihaa.. Ei omille tunteilleen mitään voi ja minä ainakin petettynä automaattisesti vihasin tuota toista naista vaikka hän oli vain osasyyllinen..

Ja todellakin osasyyllinen, tunsimme joten kuten yhteisten ystävien kautta ja käytti hyvääkseen tietoja mitä olin kertonut ystävälleni esim. illan vieton aikana kun oli itsekkin siellä. mm. että nyt meillä menee huonosti ja ens viikolla lähdetään muksujen kaa mummulaan mies jää kotiin.. Itse oli sitten tekstaillut miehelle kaikkea, lähdetkö oluelle plaa plaa ja houkutellut mieheni kännissä sänkyyn...

Joo tiedän miestäni ei olla raiskattu ja miestäni minun kuului vihata mutta olen vakaasti sitä mieltä että koko pettämisjuttua ei olis tapahtunu jos tää horo ei olis alkanut faksailemaan... mutta arvoitukseksi jäi..

Mies pihalle ja tää akka ulos kaveripiiristä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, pitääkö se koskaan paikkaansa? Minä toisaalta uskon, että joskus asia oikeesti onkin noin, mutta mene ja tiedä...

Mutta itsekin olen saanut tuon tarinan kuulla eräältä mieheltä, en vaan oikein tiedä uskonko ko juttuun.

Tai joo, voivat kertoa mutta versio on ihan toinen. Sinunkin mies ap on kertonut todennäköisesti tällaisen tarinan:

" Olen naimisissa, mutta meillä mennyt huonosti jo pidemmän aikaa. Asumme yhdessä, mutta mitään muuta meidän välillä ei ole. Meillä on kolme lasta ja haluan olla lapsiani lähellä, mutta vaimoani kohtaan en tunne mitään. Vaimoni on kylmä ja negatiivinen ihminen. En ymmärrä miten hänestä on sellainen tullutkin ja joskus jopa vihaan häntä. Mutta hän on lasteni äiti, joten en tätä hänelle voi sanoa, sillä kunnioitan häntä samalla. Mitään rakkautta en häntä kohtaan tunne, mutta lapsiani rakastan. Olen kaivannut naisen kosketusta jo vuosia, sitä en vaimoltani ole saanut pitkiin pitkiin aikoihin. Muuttaisin pois, mutta vaimoni on sen verran mielenvikainen, että ei antaisi minun lapsia tavata" .

[/quote]

Vierailija
64/65 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

petä takasi. Mielellään jonku sen sun miehes sukulaisen tai kaverin kanssa. Tajuaa se sun mieheskin, miltä tuntuu kun koskee. Ja jos sä voit antaa anteeks sille, voi kuule sekin sulle. Sitäpaitsi tähän paneskelisit vaan kerran, se useampaan otteeseen.

Ja kirjoititko sä et miehies itki kun kerti tosta pettämisestään, voi jee. No muista säkin sitten itkeä, kun kerrot et sen sun miehes iso paha kaveri/serkku vietteli sut ja vuodata varmuuden vuoksi pari oikein isoa krokotiilinkyyneltä.

Voit vaihtoehtoisesti (hyvin mielellään) nusaista myös jotain vanhaa heilaasi, jota mies ei ole oikein ikänä hyväksynyt:).

Oikeesti vituttais tossa sun tilanteessa tosi raskaasti, äkä anna sen äijäs käyttäytyy tossa tilanteessa niinku murkkuikäinen ääliö, joka juoksee mamman helmoihin kun on kun on vahingossa hukuttanut naapurin koiran.

Vierailija
65/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miehes pettää kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi