Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka petät minua lasteni isän kanssa

Vierailija
08.02.2007 |

Haista paska! Tiedän kyllä kaiken ja toivottavsti mätänt helv...tissä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen nainen, narttu, bitch, perheenrikkoja, horo jne. on rikkonut perheesi, antanut pesää miehellesi, ja tullut SINUN TILALLESI, joten se on osa mustasukkaisuutta, vihaa, vihaa, katkeruutta. Nainen on naiselle susi, se siinä vie pidemmän korren.

Vai yrittääkö täällä puolustella pettäjä naiset, jotka panee varattuja ja perheellisiä miehiä?

Vierailija
22/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikos se kuitenkin niin, että miehesi pettää sinua tämän naisen kanssa? Vai pettääkö tää nainen sinua? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siitä ylpeä, mutta ei tullut mieleenkään vihata sitä naista. Olin pettynyt mieheen. Onneksi se päättyi melkein ennenkuin alkoikaan.

Itse kun petin, en kertonut. Ja minusta se nyt ei ollut niin älyttömän iso juttu. En usko, että mieheni olisi siihen hermostunut, vaan se olisi hermostunut muhun.

Joka neljäs pettää. Se ei ole oikein, mutta herätys lapsoset. Niin tapahtuu joka ikinen päivä. Surullistahan se on, mutta ei siihen elämä lopu.

Vierailija
24/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen avioliittoani ja eri miehen kanssa. Ei tulisi mieleenikään lähteä syyttämään niitä miehiä siitä että minulla sattui olemaan löyhä moraali ja pippelin kuvat silmissä. Vaan katsontakanta se tuokin on. Ehkä sitä toista naista on helppo vihata, omaa miestään kun joutuu katselemaan ehkä lopun elämää. Voimia sinulle! En ole uskis, mutta mitä se Jesse puhui anteeksiannosta. Kamalan vaikeaa, mutta joskus se voi olla hyväksi. Ja sinun kanssa se mies haluaa olla, ei sen toisen naisen. :)

Vierailija
25/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvannut olla uskollinen vaimolleen. Tää toinen nainen ei ole luvannut sellaista kuin korkeintaan omalle miehelleen, jos sellainen on. Jos siis mies pettää, niin syy on hänen, ei toisen naisen. Aikuisen ihmisen on kyettävä vastaamaan omista teoistaan, eikä selitellä mitään " mutta kun se nainen vietteli mut" ... No buhuu, grow up!

Vierailija
26/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tunne sua. Kyllä se on " sun lastesi isä" , joka sua pettää ja jos muuta kuvittelet, niin petät itse itseäsi.

Vierailija
27/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash: miehelläsi on ihan oma tahto. Hän on halunnut pettää. Jos ei olisi pettänyt tämän " horon" kanssa, niin sitten jonkun muun kanssa.

Mistä tiedät, että nainen tiesi miehesi olevan naimisissa? Joskus vuosia sitten tapailin miestä, joka oli naimisissa, mutta sitä ei todellakaan kerrottu minulle. Sormukset menee yleensä aika vikkelästi taskun pohjalle, kun tuollainen mies on metsästämässä naisia.

Minä tosin lopetin suhteen heti, kun sain tietää miehen olevan naimisissa... Hän kävi kuukausien ajan oveni takana, soitti, lähetti kukkia, kerjäsi minua takaisin. Ja vaimolleen oli koko ajan sanonut, että minä olen menneen talven lumia (kaverin kaveri tuntee tämän vaimon). En huolinut häntä enää takaisin. Vaimo antoi anteeksi, koska mies tosiaan katui ja halusi yrittää (reps... ). No, meni alle puoli vuotta ja mies jäi kiinni pettämisestä jälleen kerran. Mitä teki vaimo? No antoi anteeksi, koska mies katuu taas kerran oikeasti, eikä tee sitä enää. Kolmas kerta toden sanoi, ja vaimokin ymmärsi erota.

Kurja tilanne sinulle, mutta syytä miestäsi, joka on tietoisesti lähtenyt pettämään sinua. Yhden illan suhteen kohdalla saattaisin uskoa selityksen " en tarkoittanut, se oli vahinko" , mutta 3 kk kohdalla on jo kyse tietoisesta toiminnasta: miehesi on halunnut olla tämän toisen kanssa.

Vierailija
28/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies haluaa molemmat: sekä vaimon & perheen, että rakastajan. Vaimolleen tottakai väittää ihan muuta.

T: paljon nähnyt

Vierailija:

Ja sinun kanssa se mies haluaa olla, ei sen toisen naisen. :)

Vierailija
29/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai mieheno on yksi mulkero ja sai kaiken vihan pälleensä ja hän petti minua ja rikkoi luottamuksen jne. mutta enkö muka tuntisi mitään tätä nrttua kohtaan ? vai sattuuko teitä sana narttu, kun olette juuri sellaisia itse?

Vierailija
30/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pettää. Vieras nainen syypää kun mies haluaa esim. nuorempaa!!??? Kuinka usein mies mainostaakaan olevansa vapaa tai just eroomassa. Kyllä vika on siinä henkilössä joka varattu ja hakee piristystä arkielämään!

Vierailija
31/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen nainen ei ole tässä syyllinen. Vai ihanko totta ap ajattelet niin, että jos minä NYT tulisin teille, vokottelisin miehesi petiin ja miehesi naisi minua, niin vika on minun? Vai olisiko sittenkin vika kenties miehessäsi, jonka pitäisi osata kieltäytyä houkutuksien edessä..

Vierailija
32/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute? Rakkauden puute? Läheisyyden puute? Jos joku noista, niin olet itse osasyyllinen, joten älä sitä toista naista syytä noista asioista. En muutenkaan ymmärtänyt miten ihmeessä mielestäsi tämä toinen nainen pettää SINUA. Miten niin??? Miehesihän se on joka pettää.

Vierailija
33/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA en silti väittäisi etteikö sillä " toisella" naisella olisi jotain vastuuta myös. Jos siis TIETÄÄ, että partneri on ukkomies. Se toinen nainenkin voi yhtä hyvin päättää olla sekaantumatta ukkomieheen aivan kuten mieskin voi päättää olla uskollinen vaimolleen.

Vierailija
34/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen viha naisiin ei ole normaalia.

Vierailija
35/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se toinen nainen ei ole tässä syyllinen. Vai ihanko totta ap ajattelet niin, että jos minä NYT tulisin teille, vokottelisin miehesi petiin ja miehesi naisi minua, niin vika on minun? Vai olisiko sittenkin vika kenties miehessäsi, jonka pitäisi osata kieltäytyä houkutuksien edessä..

Vierailija
36/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnellisesta suhteesta lähdetä pettämään. Ei varsinkaan noin pitkäkestoisesti. Mitä jos selvittäisitte ne asiat ensin?

Vierailija
37/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoin vain, etten halua rikoa perhettämme, mutt en ole antanut miehelleni anteeksi. mutta jos saisin sen muijan käsiini, niin saisi turpaan. sori van, ei riitä sympatiat.

Vierailija
38/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä naista vihaan kaikkien näiden vuosien jälkeen niin, että voisin repiä sen palasiksi, mutta ex-miehen kanssa olen hyvissä väleissä. Katkera tosin varmasti aina, mutta kyllä se toinen nainen vaan tuntuu niin pahalta ja siihen kohdistaa kaiken vihan, edelleen... Mutta miehesi on pahoillaan tapahtuneesta, itse rukoilin, et mies ei mua jättäis, mut sun mies on ehkä myös ite oppinu virheistään...

Vierailija
39/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulle täytyy sanoa, että olet TYHMÄ jos uskot että miehesi on kertonut alusta asti tälle naiselle olevansa naimisissa! Ehkä nainen ei tiedä edelleenkään, että mies on naimisissa? Miehesi toki sanoo että tietää, mutta eipä olisi eka kerta kun miehesi valehtelee sinulle, vai?

Toinen fakta: harva mies jää kiinni heti ensimmäisellä kerralla kun pettää.....

Itse en alentuisi seurustelemaan naimisissa olevan miehen kanssa, mutta siltikin olen sitä mieltä, että mies se tässä suurin syyllinen on. Ymmärrän kyllä senkin, että vihaat naista. Mutta älä häntä syytä: miehesi olisi etsinyt jonkun toisen pantavakseen, jos juuri tämä nainen ei olisi ollut suostuvainen. Ei miehesi vahingossa vieraaseen petiin kaatunut!

Jatka vaan miehesi kanssa jos haluat, mutta tuskin pettäminen tähän jää.

Vierailija:

tottakai mieheno on yksi mulkero ja sai kaiken vihan pälleensä ja hän petti minua ja rikkoi luottamuksen jne. mutta enkö muka tuntisi mitään tätä nrttua kohtaan ? vai sattuuko teitä sana narttu, kun olette juuri sellaisia itse?

Vierailija
40/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedoksi, että miehesi kyllä uskotteli minulle, että on sinkku. Asia selvisi toissa viikolla, että hällä on perhe. Ja jätin hänet heti. Joten jos mies väittää, että HÄN lopetti suhteen, valehtelee -ja itkee nyt perääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä