Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka petät minua lasteni isän kanssa

Vierailija
08.02.2007 |

Haista paska! Tiedän kyllä kaiken ja toivottavsti mätänt helv...tissä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty ehkä olisin helpottunu, et nyt olis ainakin kunnon syy potkia mies pellolle ja rakentaa uutta elämää. Usko itseesi, olet ansainnu parempaa.

Vierailija
42/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sulle flirttaa,ehdottelee. Kumpi syyllinen jos pidemmälle menette? Sinä vai VIERAS MIES?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle monta kertaa flirtattukin, ehdoteltu, aina olen pystynyt sanomaan ei. En väitä, etteikö välillä houkuttelisi, mutta olen päättänyt vuosia sitten että pysyn uskollisena aviomiehelleni.

T: 8 v naimisissa ollut nainen, 2 lasta, käy 1-2 kertaa kuussa ulkona ilman miestään

Vierailija:

mies sulle flirttaa,ehdottelee. Kumpi syyllinen jos pidemmälle menette? Sinä vai VIERAS MIES?

Vierailija
44/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkujärkytyksestä toipuminen vei aikaa. Kaksi viikkoa meni sumussa, hoidin lasta, vain pakolliset asiat pystyin toimittamaan, ruokaa en juurikan pystynyt syömään, elin kahvilla ja vedellä. Päätin ryhdistäytyä ja vastuu lapsesta ja uuden odotus piti minut elämässä kiinni.

Suurin syyllinen oli tuolloin avomieheni vaikka vihan tunteet oli voimakkaat sitä naista kohtaan, ehkä jopa voimakkaammat kuin miestä kohtaan. (Mielessä pyöri ikäviä ajatuksia heitä kohtaan, järki säilyi kuitenkin päässä, onneksi en toteuttanut mitä mieleen tuli) Heitin kuitenkin äijän ulos, muuta en voinut tehdä. Loppuelämäksi en halunnut epäilyjen sävyttämää perhe-elämää. Meillä oli yksi lapsi ja toista odotettiin.

Eron jälkeen tavattiin sovitusti kauppakeskusksessa kun mies halusi ostaa lapselle joululahjan. Toi tämän muijan mukanaan ja juotiin kahvit. Mies kysyi että voiko x tulla mukaan, lupasin koska halusin nähdä minkälainen nainen oli. Muija yritti lääppiä tytärtä, sanoi että sinä et häneen koske ikinä. Ostoksille kieltydyin ottamasta mukaan tuota naista ja häipyi paikalta.

Tuossa vaiheessa tiesin että vaihdan paikkakuntaa (asunto jo kaukana toisella paikkakunnalla ja muutto parin viikon päästä) joten olin varma etten enää törmää tähän ihmiseen. Muutettiin.

Mies kyllä vonkasi takaisin itkien pitkin syksyä, pettäminen paljastui loppukesästä. En huolinut ajatuksena oli että pärjään helpommin kahden kuin kolmen lapsen kanssa joista yksi olisi aikuinen.

Mies ei ilmeisestikään ollut valmis sitoutumaan perheeseensä samalla tavoin kuin minä joten ennen sitä kapan kirppuja vahtii kuin kiimaisen miehen.

Itsekunnioitukseni palasi ja olen tyytyväinen ratkaisuuni etten alistunut kynnysmatoksi ja antanut anteeksi. Mies on tapauksesamme suurin menettäjä, ei nää lastensa kasvua ja ole heidän elämäsään, toki lapsilla ei ole sellaista isä joka olisi läsnä arjessa ja se on myös menetys heille. Nuorin ei tiedä mitä kaivata koska ei ole elänyt saman katon alla. Toki vierailevat joskus harvakseltaan isänsä luona mutta se ei ole sama kuin tiivis perheyhteisö.

Tuollaista helvettiä en totisesti toivo kenenkään kokevan niin rankkaa se oli.

Unohdin kertoa ettei se miehen uusi suhde ollut kestävää laatua sekään, kaatui parin vuoden sisällä.

Vierailija
45/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävi siis myös ilmi että vaimo justu synnärillä kun oltiin sängyssä. Kyllä ne miehet mun mielestä petti, en minä pettänyt ketään enkä ala toisten moraalin perään vinkua. Halveksin toki heitä enkä jatkanut suhdetta koskaan.

Vierailija
46/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan riitä miehelles niin äläpä syyttele muita!

Vierailija
47/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä vaan vielä, että tosiaan olisi kamalaa, jos se toinen narttu jättikin mieheni, kun sai kuulla, että hänellä perhe. Ja nyt mies rukoilee minua jäämään.

Mies kyllä yrittää niin kova, tänäänkin aamupala valmiina, vaikka lähti aamu kuudelta töihin ja eilen toi kukkia oikeasti. Säälittävää, miten se yrittää saada mut leppymään 3kk pettämisen jälkeen

Vierailija
48/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ KERRO PARISUHTEESTAAN SILLE TOISELLE NAISELLE!! Itse jouduin opiskeluaikoina tällaisen miehen " uhriksi" , kunnes selvisi, että miehellä olikin tyttöystävä, joka opiskeli ulkomailla. Katkaisin suhteen välittömästi enkä suostunut enää minkäänlaiseen yhteydenpitoon. Näinkin tämän tyttöystävän kerran, mutta enpä viitsinyt sanoa hänelle miehensä puuhailuista. Ajattelin, että eiköhän nainen ennen pitkää saa totuuden selville. No, erohan heille jossain vaiheessa tuli, en tosin tiedä, mistä syystä. Ikävä kyllä, välillä vielä törmäilen tähän mieheen, kun ollaan samalla alalla. Vieläkin ärsyttää tämä mies ja hänen käytöksensä, vaikka tapahtuneesta on kymmenisen vuotta.

Vierailija
49/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän itse vain siinä shokissa, että en pärjää yksin 3 lapsen kanssa taloudellisesti, henkisesti jen. ja nyt vielä kun mies muka niin itkee pahoillaan kaikesta. Paskaa mikä paskaa.

Vierailija
50/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joo, voivat kertoa mutta versio on ihan toinen. Sinunkin mies ap on kertonut todennäköisesti tällaisen tarinan:

" Olen naimisissa, mutta meillä mennyt huonosti jo pidemmän aikaa. Asumme yhdessä, mutta mitään muuta meidän välillä ei ole. Meillä on kolme lasta ja haluan olla lapsiani lähellä, mutta vaimoani kohtaan en tunne mitään. Vaimoni on kylmä ja negatiivinen ihminen. En ymmärrä miten hänestä on sellainen tullutkin ja joskus jopa vihaan häntä. Mutta hän on lasteni äiti, joten en tätä hänelle voi sanoa, sillä kunnioitan häntä samalla. Mitään rakkautta en häntä kohtaan tunne, mutta lapsiani rakastan. Olen kaivannut naisen kosketusta jo vuosia, sitä en vaimoltani ole saanut pitkiin pitkiin aikoihin. Muuttaisin pois, mutta vaimoni on sen verran mielenvikainen, että ei antaisi minun lapsia tavata" .

Vierailija
51/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole järkeä, ellei myös nainen ole sänkykumppanisi ja pettäisi sinua jonkun toisen kanssa.

Torjut vahvasti ajatuksen että oma miehesi on sinun pettäjäsi ei vieras nainen joka toki on osallinen petoksessa jos tietää miehesi perheelliseksi.

Olen seukkaillut useammankin varatun miehen kanssa ja sanon että heillä on hillitön pillun puute kotona tai suhde ei toimi muillakaan osa-alueilla.

Sinulla on avaimet kädessäsi tehdä päätös siitä jatkatko petollisen miehen kanssa vai et. Suosittelen eroa!

Vierailija
52/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulemma katui tosissaan: toi kukkia, vei lomamatkalle, kävi jopa perheneuvolassa, jne. Ystävä meinasi romahtaa totaalisesti yli puolen vuoden kuluttua, kun selvisi että ei mies ollutkaan koskaan jättänyt tätä toista naista, vaan he tapailivat edelleen, vaikka ystävälläni ja miehellä oli mennyt jo tosi hyvin, oltiin suunniteltu uutta vauvaakin (miehen aloitteesta). Mies oli selittänyt vaimonsa perheelle ja omalle perheelleenkin että on tehnyt kamalan virheen, mutta onneksi ei menettänyt sitä mikä hänen elämässään on tärkeintä, siis vaimoaan, yms skeidaa. Ja toinen nainen oli kuvioissa samaan aikaan.

No, naiset tapasivat. Toinen nainen syyllisti ystävääni siitä, että ei päästä miestään menemään, mies haluaisi eron ja hänet, mutta ei uskalla jättää vaimoaan ja lapsiaan, koska vaimo romahtaisi niin että ei tiedä mitä tekisi lapsille (tekosyy). Todellisuudessa ystäväni oli yrittänyt heittää miestään pihalle pettämisen tultua ilmi, mutta miehen itkeminen, katumus, kärsimys, rukoilu, jne saivat hänen antamaan uuden mahdollisuuden. Mies halusi voita leivän molemmille puolille, halusi sekä syödä kakun että säästää sen. Molemmat olivat uhreja, sekä vaimo että toinen nainen, ja ainoa syyllinen oli mies, mestarivalehtelija.

Ole tarkkana, ettei sinulle käy niin.

Vierailija
53/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan saa itseään syyttää jos " petetyksi" tulee

38

Vierailija
54/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä koskaan saa tietää, että muuttuuko mies. Antaako vielä mahdollisuuden vai heittää pihalle. Ilman lapsia olisi ero jo tullut samana hetkenä, kun pettäminen paljastui.

Vierailija
55/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ollut miehellä ensimmäinen tai viimeinenkään kerta. Kolme kuukautta... ei se ainakaan mikään vahinko ole ollut!

Vierailija
56/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdyt järjestämään käytännön asioita kuntoon.

Meitä yksinhuoltajia on paljon ja me pärjäämme. Pitää tehdä vahva päätös pärjäämisestä. Kaikki järjestyy.

Tapauksessamme vaadin lastenvalvojalla yksinhuoltajuutta, keskustelin tästä miehen kanssa ennakkoon ja vähän vastusteli mutta taipui lopulta.

Taloudellisesti toki olen tiukemmalla kuin aikoinaan mutta raha ja omaisuus eivät ole onnea tuottavia vaikka toki helpottavat elämää. Tärkeintä on onnellinen perhe-elämä ja hyvät ihmissuhteet. Lapset ovat tasapainoisia ja menestyvät koulussa erinomaisesti ja heillä on mukavat harrastukset ja kavereita.

Asumme nyt vuokra-asunnossa ja saan asumistukea, korotetut lapsilisät ja elatusmaksut.

Pidä mielessäsi että asioilla on taipumus järjestyä, se on mottoni jonka jaan mielelläni kanssasi.

Vierailija
57/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli aina läpi aikuiselämänsä ollut kaksi naista yhtä aikaa, ykkönen ja vara. Selitti niin että kun ei koskaan tiedä miten suhde kestää niin ei halua jäädä ihan yksin. En ollut uskoa korviani. Joten paljatui että jotain touhuilua oli koko meidänkin suhteemme ajan jossain muualla.

36 Joka ei tuntenut puolisoaan. Kiinnostaisi tietää mitä joku psykologi tai psykiatri tästä päättelisi, mikä johtaa tällaiseen käyttäytymismalliin.

Vierailija
58/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te etsitte syyllistä aivan väärästä paikasta. Laittakaa ne miehenne vastuuseen teoistaan, älkää syyttäkö teidän suhteen ulkopuolisia henkilöitä.

Toisekseen, eipä ketään ihmistä voi pakottaa olemana toisen kanssa. MEillä ainakin on ihan selvä homma, että yhdessä ollaan , kosk ayhdessä halutaan olla, ei siksi, että joskus ollaan yhteen menty, ja nyt on pakko. Monilla tuntuu näin olevan.

Vierailija:

se toinen nainen, narttu, bitch, perheenrikkoja, horo jne. on rikkonut perheesi, antanut pesää miehellesi, ja tullut SINUN TILALLESI, joten se on osa mustasukkaisuutta, vihaa, vihaa, katkeruutta. Nainen on naiselle susi, se siinä vie pidemmän korren.

Vai yrittääkö täällä puolustella pettäjä naiset, jotka panee varattuja ja perheellisiä miehiä?

Vierailija
59/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itse se on molonsa siihen reikään tunkenut ja täysin vapaaehtoisesti. Sen takia se nyt itkee polvillaan ja katuu, huono omatunto painaa. Muutenhan se tekisi rikosilmoituksen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Vai mitä? Mieti nyt järkevästi, vaikka se vaikeaa onkin.

terv. yhden kahdesti petollisen poikaystävän jättänyt

Vierailija
60/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaipa pitää van luottaa siihen, että pärjään ilman sikaakin. Vaikka haluaisin silti, että kaikki olisi mennyt toisin. Kiitos 36 tuesta. Nyt vain paniikki kaikesta. Mutta 3kk on tosiaan pitkä aika toisen pettämistä, enkö tiedä oliko se seksin vai naisen ihanuude takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän