Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka petät minua lasteni isän kanssa

Vierailija
08.02.2007 |

Haista paska! Tiedän kyllä kaiken ja toivottavsti mätänt helv...tissä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTTAKAI VARATUN MIEHEN KANSSA JOS ALKAA HOMMAILEEN, ON PETTÄJÄ SILLOIN!! Jos asiasta on tietoinen, varsinkin silloin.

Ihme moraali teillä.

Vierailija
2/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siellähän ne entiset ja nykyiset petäjät puolustelee

tottakai mieheno on yksi mulkero ja sai kaiken vihan pälleensä ja hän petti minua ja rikkoi luottamuksen jne. mutta enkö muka tuntisi mitään tätä nrttua kohtaan ? vai sattuuko teitä sana narttu, kun olette juuri sellaisia itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ja naiivi ja uskoin, mitä mies sanoi, että avioliitto on kuollut, seksiä ei ole, vaimo ei ymmärrä mitään ym. Vain lapsen takia olivat yhdessä.

Joopa joo. Kuulin myöhemmin, että meidän suhteen aikana mies pani vaimonsa raskaaksi ja syntyi tyttö, josta mies ei kertonut mulle mitään (meidän suhde oli loppunut, mutta pidettiin sillon tällöin yhteyttä). Eikä mies kertonut, kun viimeisen kerran näimme 3 vuotta suhteemme jälkeen, että kotona on 6 VIIKKOA vanha tyttö... :-( En olisi mennyt enää miehen kanssa rakastelemaan, jos olisin tiennyt.

Vaikka en todellakaan ole ylpeä siitä että ryhdyin suhteeseen ukkomiehen kanssa, mua on ihan turha vihata. Se mies petti vaimoaan, mä olin sinkku enkä pettänyt ketään.

Vierailija
4/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti jo etsin itselleni aviomiestä,lapsilleni isää. Tapaan mielenkiintoisen miehen ja tapailemme. Jossain vaiheessa alan ihmettelemään kun känny usein kiinni,akku kuulemma loppu. Lopulta monen kyselyn jälkeen mies myöntää olevansa varattu. Hänellä on olemassa toinen känny (numero) jonka antaa vieraalle naiselle. Avaa puhelimen vain kun vaimo ei paikalla. Usein myös se petturimies todella auttavainen ja ihana siellä kotona.

Vierailija
5/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

TOTTAKAI VARATUN MIEHEN KANSSA JOS ALKAA HOMMAILEEN, ON PETTÄJÄ SILLOIN!! Jos asiasta on tietoinen, varsinkin silloin.

Ihme moraali teillä.

Siis jos ei tiedä miehen parisuhteesta, niin on silti pettäjä. No just.

Vierailija
6/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on moraalisesti arveluttavaa ryhtyä tällaiseen suhteeseen, mutta se joka pettää on kyllä vain ja ainoastaan se mies.

Vierailija:

Ihme moraali teillä.

Vierailija
7/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo onhan se vain sen naisen vika, hän varmaan raiskasi tai huumasi sun miehes? Voi raukka ressukkaa kun ei voinut munalleen yhtään mitään... elämä on.

Vierailija
8/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä näitä kitisijöitä, jotka valittaa siitä että sille toiselle naiselle ollaan vihaisia. Totta kai sille ollaan vihaisia! Omalle miehellekin ollaan, mutta ne asiat hoidetaan (ja raivotaan, jos raivotaan) kodin seinien sisällä. Minun on suoraan sanottuna pakko epäillä, että nämä kitisijät (joista aiheeni nyt kumpuaa) eivät ole kovin älykkäitä: millä perusteella te ajattelette, ettei petetty olisi vihainen myös miehelleen?

Mutta väärin tekivät molemmat. Sehän on päivänselvää.

Mutta jos vaimo haluaa jatkaa miehensä kanssa on hänen myös jollain tavalla siedettävä miestään. Tätä toista naista ei ole pakko sietää millään tavalla ja hänen toimensa olivat ala-arvoisia. Maailma on täynnä miehiä. Kateellisia ja säälittäviä ovat ne, jotka toisten miehiä vikittelevät. Ja epäilen, että olisi myös aiheellista tarkistaa myös omaa itsetuntoa, jos täytyy itselleen kyseenalaista meriittiä hankkia toisten miehiä vikittelemällä. Se ei ole normaalin ihmisen hommaa.

Vierailija
9/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en kyllä ymmärrä näitä kitisijöitä, jotka valittaa siitä että sille toiselle naiselle ollaan vihaisia. Totta kai sille ollaan vihaisia! Omalle miehellekin ollaan, mutta ne asiat hoidetaan (ja raivotaan, jos raivotaan) kodin seinien sisällä. Minun on suoraan sanottuna pakko epäillä, että nämä kitisijät (joista aiheeni nyt kumpuaa) eivät ole kovin älykkäitä: millä perusteella te ajattelette, ettei petetty olisi vihainen myös miehelleen?

Mutta väärin tekivät molemmat. Sehän on päivänselvää.

Mutta jos vaimo haluaa jatkaa miehensä kanssa on hänen myös jollain tavalla siedettävä miestään. Tätä toista naista ei ole pakko sietää millään tavalla ja hänen toimensa olivat ala-arvoisia. Maailma on täynnä miehiä. Kateellisia ja säälittäviä ovat ne, jotka toisten miehiä vikittelevät. Ja epäilen, että olisi myös aiheellista tarkistaa myös omaa itsetuntoa, jos täytyy itselleen kyseenalaista meriittiä hankkia toisten miehiä vikittelemällä. Se ei ole normaalin ihmisen hommaa.

Mitäs sitten, kun se vikittelijä onkin se varattu mies? Eikä kerro olevansa varattu? Pitääkö jokaisen sinkkunaisen tarkistaa väestörekisterikeskuksesta miehen siviilisääty?

Vierailija
10/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen, jos nainen on sisaresi, ystäväsi tai joku yhteiseen tuttavapiiriin kuuluva, siinä tapauksessa nainen on myös pettäjä. Muutoin vastuu tapauksesta on miehen.

Nainen ei tosiaan välttämättä voi tietää tilannetta. Mies voi sanoa olevansa vapaa tai kulissiavioliitossa. Aika vaikea vieraan ihmisen on tällöin tietää asioiden oikeaa laitaa.

Vierailija
11/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pano on pano mutta perhe on perhe. Unohda koko juttu ja elämä jatkuu. Loppujen lopuksi, se oli VAAN seksiä

Vierailija
12/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin yhden kännipanon voisin unohtaakin ja antaa anteeksi, mutta on hiukan eri asia " unohtaa koko juttu" , jos mies sanoo rakastavansa toista naista. Minä ainakaan en edes halua miestä, joka rakastaa jotakuta toista kuin minua. Silloin on yhdentekevää onko siinä ollut seksiä vai ei - paljon enemmän loukkaa se, että miehellä on TUNTEITA jotakuta toista kohtaan. No, tämä tästä, en tiedä mikä on ap:n tilanne.

Vierailija:

pano on pano mutta perhe on perhe. Unohda koko juttu ja elämä jatkuu. Loppujen lopuksi, se oli VAAN seksiä

Vierailija
13/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haista paska! Tiedän kyllä kaiken ja toivottavsti mätänt helv...tissä.

Vierailija
14/65 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole tiennyt miehen perheestä niin ok, silloin syy on 100 % miehen. Mutta jos on tiennyt, niin nainen on selvästi osasyyllinen. Tällä palstalla toisille naisille raivotaan varmaankin siitä syystä että

-oma mies ei lue av:ta joten hukkaan menisi hyvät sadattelut, mutta av:ta lukee ihan takuuvarmasti liuta toisia naisia

-omaa miestä on ainakin lähtökohtaisesti rakastanut, häneen liittyy MYÖS positiivisia tunteita, vaikkakin ko. hetkellä varmasti hirvittäviä raivontunteita

-sen sijaan tätä naista ei petetty vaimo todennäköisesti ole koskaan rakastanut (ellei kyseessä hyvä ystävä), häneen liittyy VAIN pettämisestä johtuvat paskat tunteet

Ja mistä te päättelette, ettei ap ja muut kaltaisensa raivoa ukoilleen ja syytä niitä kybällä kaikesta ja vaikka hakkaa niiltä niskoja nurin kotiseinien sisällä? Ei se, että raivotaan myös toiselle naiselle, tarkoita sitä, etteikö raivottaisi myös miehelle, ensisijaisesti miehelle jne!

Terveisin yksi, joka ollut tietämättään toisena naisena

Vierailija
15/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikonloppuna mies murtui ja kertoi. Itki polvilaan, että antaisin anteeksi. Nin vaikeeta, mutta en halua hajottaa perhettämme ja meillä 3 lasta, joista pienin vsta 6kk. Mies pani toista naista säännöllisesti 3kk:ta. Ja nainen tiesi, että meillä perhe. prl!!!!

Vierailija
16/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan nyt kippaa kaikkea ' sen toisen naisen' päälle, koska kyllä se sinun miehesi kuitenkin on, joka on perheenne pettänyt. Mies on syyllinen tuossa tapauksessa, ei se toinen nainen (vaikka miten olisi tiennyt perheen olemassaolosta). Mies toivottavasti ymmärtää tämän, ja ottaa täyden vastuun koko härdellistä. 3kk jatkunut paneskelu ei todellakaan ole tehty hetken mielijohteesta, miehellä on varmasti ollut aikaa harkita asiaa.

Voimia!

Sitä aina toivoo, että tämmöisiä ei sattuisi..

t. kohtalotoveri

Vierailija
17/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sille naiselle hermostu, vaan sille sun miehelle. Toope!!

Vierailija
18/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei ollut mun salarakas...

Vierailija
19/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en myöskään hajottaa perhettä. En voisi kertoa lapsille, että eroamme. Ja olen vielä äitiyslomalla. Kaikki viha kohdstuu siihen narttuun, vaikkka kyllä mieskin sai paskat päälleensä. Ei jaksa ajatella edes mitä tapahtuu.

Vierailija
20/65 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan usein tämä oikea pettäjä , eli mies saa olla rauhassa ja tämä nainen , joka oli pettäjän kanssa saa vihat niskaansa . . . eli ukot pääsee kuin koirat avoimesta veräjästä . Se on säälittävää . Sille miehelle se kaikki vastuu tapahtuneesta kuuluu . Ei sille naiselle , sille naiselle kuuluu vastuu siitä , jos on itse parisuhteessa . Herätkää petetyt .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi