Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuu ja ero tuli

Vierailija
20.08.2024 |

Laitettu eilen  eron 2 vaihe, ja kyllähän se veti mielen matalaksi miten helpolla se ero tuli. Mies halusi erota, eikä tässä enään keskustelu yritykset auttaneet. Meni 20v liitto sitten poikki.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Täytyy sanoa, että ei käy kateeksi toiselle kierrokselle rupeavia miehiä. Kun lapsiperheen helpoimmat ja mukavimmat vuodet olisivat edessä, he päättävät aloittaa alusta koko rumban nuoremman naisen kanssa. Ei paljon järki päätä palella.

No tämä just! Vaari-ikäiset ukot alkavat taas vauvoja tekemään, samaan aikaan kuin ensimmäisen liiton aikuiset lapset. Ei pienintäkään järkeä siinä touhussa.

Jep, yhtä pappaa (62v) naapuristossa säälittelen. Vaihtoi vaimon nuorempaan kolmikymppiseen kuumaan kissaan, joka halusikin lapsia. Pappa suostui, varmaan kun eka vaimo hoiti kodin ja lapset, kun hän teki uraa. Kuuma kissapa haluaa käydä salilla ja ties missä riennoissa, joten pappa joutuukin nyt hoitamaan puolet lastenhoidosta (2 alle kouluikäistä). On aika väsyneen näköinen pappa. 

Täällä meilläpäin kävi samanlainen tapaus. Eronnut eläkepappa (edell. liiton lapset yli 30v), otti nuoren vaimon. Vaimo kävi töissä ja eläkeläinen hoiti kahta pientä lasta kotona. Kauppareissulla nähtiin miten oli vanhentunut ja väsynyt. Sitten kävi niin ikävästi, että tämä pappa kuoli äkkiä. Arvelivat, että pumppu petti. Ikävä tapaus. 

Ei pitäisi liikaa riehaantua vanhoilla päivillään.

Vierailija
42/42 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Täytyy sanoa, että ei käy kateeksi toiselle kierrokselle rupeavia miehiä. Kun lapsiperheen helpoimmat ja mukavimmat vuodet olisivat edessä, he päättävät aloittaa alusta koko rumban nuoremman naisen kanssa. Ei paljon järki päätä palella.

Hellytttävää miten olet tuolla tavoin huolissasi miesten hyvinvoinnista 🙄

 

Tosiasioitahan hän tuossa kertoi. Vanhasta ukosta ei ole pikkulapsiarkea pyörittämään. Eikä akastakaan. Silloin ollaan isovanhempia ja nautitaan eläkepäivistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla