Elokuu ja ero tuli
Laitettu eilen eron 2 vaihe, ja kyllähän se veti mielen matalaksi miten helpolla se ero tuli. Mies halusi erota, eikä tässä enään keskustelu yritykset auttaneet. Meni 20v liitto sitten poikki.
Kommentit (39)
Voimia. Selviät kyllä ja löydät taas onnellisuutta elämääsi.
Sitä aina kuvittelee pitkän suhteen aikana, että rinnalla on se tuki ja turva. Itse rakastin ja luotin, että vaikka ympärillä tapahtuu vaikka mitä "pahaa" niin yhteen asiaan voi luottaa, siihen rinnalla kulkijaan. Ja ne ilot oli ihana jakaa. Kasvoimme yhdessä pariskuntana 28 vuotta. Ei se mennyt niin, mies "ei tiennyt mitä elämältään haluaa / ei ollut onnellinen". No, uusi työkaveri sitten oli kuitenkin eron syy.
Sinä selviät ja elämä jatkuu. Usko pois. Kaikkea hyvää elämääsi.
mahto miehellä olla asiat huonosti kun naiset ottaa lähes kaikki erot.
No nyt voit sitten iskeä jonkun 20 vuotta nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Sitä aina kuvittelee pitkän suhteen aikana, että rinnalla on se tuki ja turva. Itse rakastin ja luotin, että vaikka ympärillä tapahtuu vaikka mitä "pahaa" niin yhteen asiaan voi luottaa, siihen rinnalla kulkijaan. Ja ne ilot oli ihana jakaa. Kasvoimme yhdessä pariskuntana 28 vuotta. Ei se mennyt niin, mies "ei tiennyt mitä elämältään haluaa / ei ollut onnellinen". No, uusi työkaveri sitten oli kuitenkin eron syy.
Nielitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nielitkö?
Ilmeisesti ei=(
Mulla myös elokuun ero, 5v sitten. Mies ilmoitti 18v jälkeen, että haluaa erota. Ei siinä ollut mitään keskusteltavaa, eron pisti heti vireille. Aluksi tuntui kurjalta, mutta ihmeen nopeasti totuin elämään ilman sitä ja nyt olen niin tyytyväinen sinkkuna, että enää en edes halua yhtään miestä enää elämääni.
Mun mies on mua 16 vuotta nuorempi. Yhdessä oltu 14 vuotta. Olen sanonut, että sitten kun tuntuu siltä hän saa lähteä. Eikä tarvitse surra minua, ihanaa aikaa ollut yhdessä.
Ap jatkaa, tosiaan mies ilmoitti haluavansa erota. Shokki tuli itselle siinä vaiheessa koska en ollut tietoinen mitä pohtii vaikka meillä oli haasteita ollut miehen mielialan johdosta. Eli mies oli pohtinut jo asiaa pidempään, eli silloin olimme eri vaiheessa. Mutta surullista se että olisin halunut vielä yrittää mutta miehelle ei se sopinut...
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Mulla tuli nyt elokuussa kans täyteen 7 v siitä, kun sain eropaperit postilaatikkoon. Sinänsä oli yllätys, kun ex on sitä mykkien miesten lajia, ettei ajatuksiaan ja tunteitaan ilmaissut kuin mykkäkoululla tai kourimalla takapuolta. Niistä saattoi arvata, onko hyvä vai paha mieli.
Kuten arvata saattaa, on eron jälkeen elämänlaatu ollut parempaa, vaikka jälkikasvu jäikin mun vastuulle ;)
Vierailija kirjoitti:
Voimia. Selviät kyllä ja löydät taas onnellisuutta elämääsi.
AI KUN IKÄÄ ON 60 VUOTTA. ÄLÄ NAURATA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nielitkö?
Aina olen niellyt. Jokaisen kanssa ja heitä on paljon.
Täälläkin tuli ero, tosin ei oltu aviossa. Olen 36v eli tämä tarkoittaa minulle lapsettomaksi jäämistä vaikka perhe oli suurin haaveeni... Olisinpa edes yh.
Vierailija kirjoitti:
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Eli keski-iässä miehet mankuu taas uutta sikiämis-avioliittokierrosta? Ihme pakkomielle miehillä näistä, vaikka yrität naisten ominaisuudeksi projisoida.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että ei käy kateeksi toiselle kierrokselle rupeavia miehiä. Kun lapsiperheen helpoimmat ja mukavimmat vuodet olisivat edessä, he päättävät aloittaa alusta koko rumban nuoremman naisen kanssa. Ei paljon järki päätä palella.
Tsemppiä ap!