Elokuu ja ero tuli
Laitettu eilen eron 2 vaihe, ja kyllähän se veti mielen matalaksi miten helpolla se ero tuli. Mies halusi erota, eikä tässä enään keskustelu yritykset auttaneet. Meni 20v liitto sitten poikki.
Kommentit (39)
Ero on parasta mitä minulle on tapahtunut, vaikka aluksi ei tietysti siltä tuntunut. Tsemppiä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Täytyy sanoa, että ei käy kateeksi toiselle kierrokselle rupeavia miehiä. Kun lapsiperheen helpoimmat ja mukavimmat vuodet olisivat edessä, he päättävät aloittaa alusta koko rumban nuoremman naisen kanssa. Ei paljon järki päätä palella.
Hellytttävää miten olet tuolla tavoin huolissasi miesten hyvinvoinnista 🙄
Parempi erota, ku olla huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Täytyy sanoa, että ei käy kateeksi toiselle kierrokselle rupeavia miehiä. Kun lapsiperheen helpoimmat ja mukavimmat vuodet olisivat edessä, he päättävät aloittaa alusta koko rumban nuoremman naisen kanssa. Ei paljon järki päätä palella.
Ehkä kokonaispaketti on kuitenkin parempi sen uuden naisen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin tuli ero, tosin ei oltu aviossa. Olen 36v eli tämä tarkoittaa minulle lapsettomaksi jäämistä vaikka perhe oli suurin haaveeni... Olisinpa edes yh.
No kyllähän voit käydä poimimassa baarista satunnaisen miehen panemaan itsesi paksuksi, jos yh:ksi haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin tuli ero, tosin ei oltu aviossa. Olen 36v eli tämä tarkoittaa minulle lapsettomaksi jäämistä vaikka perhe oli suurin haaveeni... Olisinpa edes yh.
No kyllähän voit käydä poimimassa baarista satunnaisen miehen panemaan itsesi paksuksi, jos yh:ksi haluat.
Niin tai mennä itsellisenä äitinä hedelmöityshoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi ei ole este lapsen saannille !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keski-iässä miehet mankuu taas uutta sikiämis-avioliittokierrosta? Ihme pakkomielle miehillä näistä, vaikka yrität naisten ominaisuudeksi projisoida.
En projisoinut. Eivät miehet halua lisääntyä, mutta mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen ei ole inhimillistä lasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä just! Vaari-ikäiset ukot alkavat taas vauvoja tekemään, samaan aikaan kuin ensimmäisen liiton aikuiset lapset. Ei pienintäkään järkeä siinä touhussa.
Jep, yhtä pappaa (62v) naapuristossa säälittelen. Vaihtoi vaimon nuorempaan kolmikymppiseen kuumaan kissaan, joka halusikin lapsia. Pappa suostui, varmaan kun eka vaimo hoiti kodin ja lapset, kun hän teki uraa. Kuuma kissapa haluaa käydä salilla ja ties missä riennoissa, joten pappa joutuukin nyt hoitamaan puolet lastenhoidosta (2 alle kouluikäistä). On aika väsyneen näköinen pappa.
Kuka siis laittoi eron kakkosvaiheen hakemuksen menemään?
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös elokuun ero, 5v sitten. Mies ilmoitti 18v jälkeen, että haluaa erota. Ei siinä ollut mitään keskusteltavaa, eron pisti heti vireille. Aluksi tuntui kurjalta, mutta ihmeen nopeasti totuin elämään ilman sitä ja nyt olen niin tyytyväinen sinkkuna, että enää en edes halua yhtään miestä enää elämääni.
Oliko miehellä valmiiksi toinen nainen? Niillä kaikilla nimittäin on, jos oma-aloitteisesti lähtevät erittäin pitkästä avioliitosta ja jos liitto on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa, tosiaan mies ilmoitti haluavansa erota. Shokki tuli itselle siinä vaiheessa koska en ollut tietoinen mitä pohtii vaikka meillä oli haasteita ollut miehen mielialan johdosta. Eli mies oli pohtinut jo asiaa pidempään, eli silloin olimme eri vaiheessa. Mutta surullista se että olisin halunut vielä yrittää mutta miehelle ei se sopinut...
Miehen mieliala on aiheuttanut haasteita, sillä hän on taatusti pitänyt salarakasta ja puntaroi koko tuon ajan teidän välillä. Joko on jäänyt kiinni siitä salarakkaasta ja että hänet valitsi sun sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies teki Jenniferit
Ben jätti Jenin. Jen vain pisti avioeron sitten vireille sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että moni haluaa lisää lapsia enää. Toki on niitäkin varmaan.
No tämä just! Vaari-ikäiset ukot alkavat taas vauvoja tekemään, samaan aikaan kuin ensimmäisen liiton aikuiset lapset. Ei pienintäkään järkeä siinä touhussa.