UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Mun mielestä UMK on mahtava konsepti,- - - ulkomaisten raatien pisteiden antajat olivat hauskoja
Viimeisetkin kuvitelmat YLEn/UMK-tuotannon puolueettomuudesta karisi kyllä siinä vaiheessa, kun pisteiden antajaksi oli valittu Viron tämän vuoden edustaja, joka sai täysin vapaasti mainostaa itseään. Ihan vastaavalla tyylillä Erikaakin joka tuutista tuputettiin. Paljonkohan ko. artistien levy-yhtiö ja tuottajat on tuotannon henkilökuntaa voidelleet?
Korjaus: Viron tämän vuoden ehdokas, joka siis tarvitsee äänestäjiä päästäkseen edustajaksi ja sai niiden kalastelemiseksi YLEltä täysin vapaan Areenan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Mun mielestä UMK on mahtava konsepti,- - - ulkomaisten raatien pisteiden antajat olivat hauskoja
Viimeisetkin kuvitelmat YLEn/UMK-tuotannon puolueettomuudesta karisi kyllä siinä vaiheessa, kun pisteiden antajaksi oli valittu Viron tämän vuoden edustaja, joka sai täysin vapaasti mainostaa itseään. Ihan vastaavalla tyylillä Erikaakin joka tuutista tuputettiin. Paljonkohan ko. artistien levy-yhtiö ja tuottajat on tuotannon henkilökuntaa voidelleet?
Itseäni ärsytti tämä Tommy cash.
Vaikutti, ettei kiinnostanut Suomen viisut yhtään,kunhan promosi omaa kappaletta.
Mutta se ei ollut ylen vika
Vierailija kirjoitti:
Suomi on nyt Oddseissa kolmantena. Pian olemme taas raastavassa Suomi-Ruotsi-tilanteessa. Epäilen vahvasti, että innokkaimmat vedonlyöjät ovat Suomi-poikia.
Joko se viisufanien vihanpito alkaa taas? Mikään ei ole raskaampaa seurattavaa kuin muutaman kuukauden kiukuttelu siitä, että kumpi maa on omasta mielestä parempi. Ei ole aikusta käytöstä minun mielestäni.
Suomi ei voita tuolla biisillä Euroviisuja.
Ei ole totta, nyt jopa Belgian Punainen Sebastian on ohittanut Oddseissa Erikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti, ettei kiinnostanut Suomen viisut yhtään,kunhan promosi omaa kappaletta.
Samaa mieltä alusta, mutta eri mieltä viimeisestä lauseesta. YLE sen proamisen hänelle mahdollisti.
Suomi Oddseissa voittaja. Eihän kaikki maat ole vielä valinneet edustajaakaan. Eli ollaan toiseksi viimeisenä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä alusta, mutta eri mieltä viimeisestä lauseesta. YLE sen proamise
Kerrotko miten käytännössä yle sen mahdollisti?
Sanoiko ne Virolle, että haluaa ehdottomasti Tommy cashin kertomaan Viron äänet ja promoamaan omaa biisiään? (Vai päättikö ne siellä itse?)
No kerro,kun kerran tiedät. On varmaan todisteetkin asiasta esittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK finaali maksoi Ylen mukaan viime vuonna reilut miljoona euroa. %#?=%#"&!
Tämän takia valinnan pitäisi olla täysin avointa ja puolueetonta. Veronmaksajat maksaa nyt valtavasti Erikalle hänen uran pönkittämisestä halusivat tai eivät.
Niinkuin kaikille muillekin valituille tähän mennessä.. Ei ole tilanne muuttunut miksikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on oikea arjen sankari. Flunssaisena ja ilman korvamonitorin apua hän selvitti osuutensa umk:ssa mestarillisesti!
Voi oli varmaan joutunut ottamaan kortisonia selittää naamaa, kun iltajuhlinnoissa sitä turvotusta ei enää niin näkynyt.
Nyt muodissa oleva kuultava ja kiiltävä meikki tekee tuon kirkkaissa valoissa. Kiiltävä pinta näyttää optisesti suuremmalta mattaan pintaan verrattuna. Kuitenkin minun silmiini näytti hyvältä ja siltä, että on saunamaa Suomesta kun iho ei ole piiloon pakkeloitu ja tukkaa ei ole viimeisen päälle tupeerattu. Itse pidän sitäkin hyvännäköisenä, ettei ole itseään suihkuruskettanut oranssinruskeaksi kuten yleensä on tapana ennen lavalle menoa. Tuollainen näyttää itsevarmalta ja siltä, että tekee asiat kuten itseltä hyvältä tuntuu eikä siten, kuten joku häntä käskee tekemään.
Tukholmassa käydään ensin suihkurusketuksessa ja sen jälkeen läpikuultava kiiltomeikki + varjostukset maapuuterilla. Marketissa käydessäni bongasin alemeikkikorissa silmäluomille laitettavaa korkeakiiltoista kiiltoa. Se ei ole näköjään sentään kaikkien suosiossa silmämeikkiä tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta, nyt jopa Belgian Punainen Sebastian on ohittanut Oddseissa Erikan.
Ootko noin tyhmä vai yritätkö johtaa muita harhaan? Oddsit on suhanneet edestakaisin viimeiset päivät ja suhaavat aina, kun joku maa valitsee edustajia tai julkaisee ehdokkaita. Unohdit myös mainita, että Belgian sijoitus oddseissa on vaihdellut 1.-5. ja trendi on tällä hetkellä laskusuuntainen. Erikan trendi taas nousujohteinen, hän on noussut usean sijan viimepäivinä eli Belgia ei ole mennyt Erikan ohi, vaan he ovat siellä samoilla kertoimilla ja järjestys vaihtuu vähän väliä. Jos trendi jatkuu, tilanteen tasaantuessa Belgia tipahtaa pysyvästi Suomea alemmaksi.
Biisi ja artisti ihan ok, mutta sanoitus mauton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko noin tyhmä vai yritätkö johtaa muita harhaan? Oddsit on suhanneet edestakaisin viimeiset päivät ja suhaavat aina, kun joku maa valitsee edustajia tai julkaisee ehdokkaita. Unohdit myös mainita, että Belgian sijoitus oddseissa on vaihdellut 1.-5. ja trendi on tällä hetkellä laskusuuntainen. Erikan trendi taas nousujohteinen, hän on noussut usean sijan viimepäivinä eli Belgia ei ole mennyt Erikan ohi, vaan he ovat siellä samoilla kertoimilla ja järjestys vaihtuu vähän väliä. Jos trendi jatkuu, tilanteen tasaantuessa Belgia tipahtaa pysyvästi Suomea alemmaksi.
Elähän nyt hiilly. Erikan käyrä on selkeästi alaspäin. Suomi on ollut tammikuun alusta lähtien 12 parhaan joukossa. Suomella on aika monta punaista palloa juuri tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sinua jurppii että Goldielo
Olen alkanut vihata koko Goldieloa. Ei ole minulle yhtään vähemmän vastenmielinen, ärsyttävä, kamala kuin Erika Vikman teille.
Ai jaa, se on voi voi sinulle. Minä taas aloin tykätä Erikan esityksestä kun näin liven :)
T. Goldielocksin kannattaja
Lapsellista vihata artisteja, jotka eivät ole tehneet mitään pahaa. No, viisufanit vaikuttavat olevan toksista porukkaa.
Minua häiritsi UMK:ssa eniten kameratyöskentely ja miksaus. Lisäksi mun mielestä jaariteltiin vähän turhan kauan raatipisteiden antajien kanssa. Muuten tykkäsin show:sta kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä alusta, mutta
eri mieltä viimeisestä lauseesta. YLE sen proamise
Kerrotko miten käytännössä yle sen mahdollisti?
Sanoiko ne Virolle, että haluaa ehdottomasti Tommy cashin kertomaan Viron äänet ja promoamaan omaa biisiään? (Vai päättikö ne siellä itse?)
No kerro,kun kerran tiedät. On varmaan todisteetkin asiasta esittää?
Kuka muu kuin YLE hänet on ruutuun kelpuuttanut? Ei se tuotannolle mitenkään yllätyksenä tullut, vaan tasan tarkkaan ovat hyvissä ajoin etukäteen tienneet ja hyväksyneet niin raatien jäsenet kuin pisteiden antajatkin. Lisäksi pisteiden antoakin on etukäteen harjoiteltu. Sinä vielä sinisilmäisesti uskot, että asia olisi jotenkin toisin. Selvää puolueellisuutta, kuten Erikankin kohdalla, jota Tommy - ei yhtään yllättäen - oli samalla tukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsi UMK:ssa eniten kameratyöskentely ja miksaus. Lisäksi mun mielestä jaariteltiin vähän turhan kauan raatipisteiden antajien kanssa. Muuten tykkäsin show:sta kokonaisuudessaan.
Euroviisulähetysten (maasta riippumatta) heikoin lenkki on juonnot. Mikä ihme siinä on, että juonnot on aina pitkiä jaaritteluja tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
-
Ohis, mutta kun katsoin viimeksi suomi-ruotsi maaottelua (yleisurheilu) niin erotti heti suomalaiset naiset ruotsalaisista.
Ruotsalaisilla kaikilla rusketus, ja tietty vähän kellertävä blondi.
Suomalaiset vähemmän ruskettuneita, ja blondeilla sävy eri.
(ja ei tartte viisastella tästä,puhuin ihan valkoihoisista)
Ja tämä liittyi siis tuohon aikaisempaan meikkikommenttiin. Ns.kiiltävä meikki erikalla eikä tekorusketusta toisin kuin ruotsissa
Musta esim Sannin väliaikanumero oli ihan outo.
Se oli illan ainut musta kohta. Ainahan siellä juontajat esittää omaa musiikkiaan mutta tuo mainosti turhan härskisti itseään.
Olisi kiva kuulla, mitä mieltä samat ulkomaalaiset ihastelijat ovat omista edustajistaan ja karsinnoistaan, ihastelevatko edelleen vai muuttuuko ääni kellossa kriittisempään suuntaan.