Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
14401/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi parhaimmista viisujuontajista, Silvennoinen. Hänelläkin on aika paljon kokemusta ja tietoa kisoista. Kyllä Silvennoinen osaa luoda tunnelman!!

Nää on taas makukysymyksiä. Itse en oikein voi sietää Silvennoista. 😁 Hän on myös kommentaattorina laukonut törkeitä kommentteja muiden maiden edustajista ja heidän ulkonäöstäänkin, esim. kerran viittasi yhden naislaulajan nenän olevan iso. Muutenkaan minua ei kiinnosta kommentaattorin omat mieltymykset biiseistä jne. Kertoisi vain faktoja eikä laukoisi omia mielipiteitään jatkuvasti. 😅

Muakin ärsyttää Silveinnoisessa se, että hänen äänensävystään heti huomaa ketä hän kannattaa, ihan vaan umk:ssakin. Juontaja saisi olla tasapuolinen kaikille.

Vierailija
14402/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasonen & Pelkonen on parasta mitä itse muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14403/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee, pakko minunkin hehkuttaa, kun en ole vielä viestiä Käärijän uusimmasta kirjoittanut. Nyt olen kuunnellut San Francisco Boyn valehtelematta varmaan 100x. 🤩 Itse tykkään Earth, Wind & Firen discobiiseistä, niin tästä Käärijän tulee myös samalla lailla hyvä fiilis.

Vierailija
14404/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi noussu kasiksinoddseissa, vaikka eipä noihin vielä oo luottamista, mutta eipä oo ainakaan tippunut!

Vierailija
14405/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi noussu kasiksinoddseissa, vaikka eipä noihin vielä oo luottamista, mutta eipä oo ainakaan tippunut!

Ehkä se on UMK-viikon hype.

Vierailija
14406/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku viisukonkari viisu-untuvikoille kevyen läpivalaisun UMK-kilpailijoiden mahdollisuuksista sijoittua Euroviisuissa? Joku voisi nyt alkaa pätemään, kun ei koko tällä palstalla muutakaan hyvää tapahdu.

Vierailija
14407/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisiko joku viisukonkari viisu-untuvikoille kevyen läpivalaisun UMK-kilpailijoiden mahdollisuuksista sijoittua Euroviisuissa? Joku voisi nyt alkaa pätemään, kun ei koko tällä palstalla muutakaan hyvää tapahdu.

Ei kiitos tätä taas.

Vierailija
14408/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Katri Helenan slotti tarkoittaa Ullan ohjelmassa paikkaa, jossa KH-H esiintyi viime vuonna ja tänä vuonna samassa kohtaa esiin tuu joku muu. Miten tällaisetkin voi olla tällä palstalla ymmärtää väärin. 

Vierailija
14409/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikman sen UMK voittaa. Ainoa noista joka erottuu viisulavalla eli finaalipaikka ja joku kuudes sija. Arvaus.

Toivottavasti tai muuten ei hyvä heilu.

Vierailija
14410/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kertoisin sinulle, mutta kun kaikki, joita olen ikinä netissä kehunut ja joista olen tykännyt (paitsi BC ja Käärijä), ovat jääneet rannalle tai tippuneet semissä tai eivät edes ole päässeet edustajaksi.

Joten, en aio pilata tai kirota kenenkään UMK-ehdokkaan mahdollisuuksia kertomalla kuka ja miten menestyisi tänä vuonna mun musiikkimaun mukaan. Puppysta tykkäsin eniten ja kappas vaan kuinka siinä kävi :(

UMK-ehdokkaat... kaikille onnea kisaan ja mielipiteet sitten vasta liven jälkeen ja sitäkään en tule katsomaan suorana lähetyksenä, kuten en myöskään ESC-finaalia. Semit taidan seurata suorana.

-winner-

Vierailija
14411/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikman sen UMK voittaa. Ainoa noista joka erottuu viisulavalla eli finaalipaikka ja joku kuudes sija. Arvaus.

Toivottavasti tai muuten ei hyvä heilu.

Toivottavasti ei voita! 

Vierailija
14412/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocks voittoon 🔥💃 Täältä ainakin paukkuu ääniä!

Vierailija
14413/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai tuliko sun lordi ykköseksi 2024? En itse ainakaan muista. Muinaista historiaa koko laardi. Moni on tullut äänestysikään tietämättä tuota taivaallista hela helvetistä."

Tässähän nyt pätee vanha totuus eli jos haluat ymmärtää nykyisyyttä pitää tuntea menneisyys. Harmi, jos nykyiset fanit näkevät vain tämän päivän. Suosittelen tutustumaan myös vanhoihin voittajiin ja kisoihin. Eteenpäin mennään, mutta kokonaisuuden ymmärtämisen kannalta puuttuu olennaista jos ei tiedä vanhoja juttuja. 

T.eri

Ei tuo muista kuin sen 15 sekuntia joka meni edellisestä tiktok-videosta. Ei taida olla tuo eka kirjoittaja vielä missään äänestysiässä ja spede tai uunokin on vain joku haukkumasana ja tää on muutenkin jo liian pitkä lause ymmärtää kokonaisuutena, koska niinku kaiken täytyy olla tätä päivää ja just nyt :DDD

Just tuommoisille on Ruotsin helppo myydä ne voittobiisit, kun eihän niitä vanhoja hittejä oo koskaan niinku kuullu!

-winner-

Vierailija
14414/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks voittoon 🔥💃 Täältä ainakin paukkuu ääniä!

Niin täältäkin ja monilta tuttaviltani myös.

-sivustaseuraaja

Vierailija
14415/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, uskooko joku noin. Minä en yllättyisi, vaikka Erika jäisi semeihin. Jos pääsisi finaaliin, ei tod. olisi top 10:ssä. 😂

Vierailija
14416/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih. Ja vanha kunnon modulaatiokin tuossa I Let My Heart Breakissa. Selvää voittaja-ainesta ois ollut.

Vierailija
14417/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yksi parhaimmista viisujuontajista, Silvennoinen. Hänelläkin on aika paljon kokemusta ja tietoa kisoista. Kyllä Silvennoinen osaa luoda tunnelman!!

Nää on taas makukysymyksiä. Itse en oikein voi sietää Silvennoista. 😁 Hän on myös kommentaattorina laukonut törkeitä kommentteja muiden maiden edustajista ja heidän ulkonäöstäänkin, esim. kerran viittasi yhden naislaulajan nenän olevan iso. Muutenkaan minua ei kiinnosta kommentaattorin omat mieltymykset biiseistä jne. Kertoisi vain faktoja eikä laukoisi omia mielipiteitään jatkuvasti. 😅

Muakin ärsyttää Silveinnoisessa se, että hänen äänensävystään heti huomaa ketä hän kannattaa, ihan vaan umk:ssakin. Juontaja saisi olla tasapuolinen kaikille.

Hänhän nimenomaan pyrkii siihen, ettei olisi juonnoissaan negatiivinen ketään kohtaan. On sanonut, että tästä tuli ongelmia, kun Siegfrieds oli selostajakopissa ja tämä oli kai laukonut kaikenlaista. Sitten taas jos hän nyt vaikka palvoo Loreenia ja sen kuulee niin onko se nyt niin paha.

Vierailija
14418/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sen verran otan noita esiintyjäkirouksiani takaisin, että MÅNS on paras ja parhaalla ESC-biisillä ikinä mukana ja Ruotsi voittaa 300 pisteen erolla kaikkiin muihin kun MÅNS ensin voittaa Mellot niukkaakin niukemmalla 1000 pisteen erolla kaikkiin muihin medelsvenssoneihin ;DDDD

Heja Sverige!

-winner-

Vierailija
14419/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ja Hoojan biisi viimeistään paljasti, millaisia kurjia kipaleita Suomesta on tyrkyllä Baaselin Euroviisuihin. Voihan mamman marjapuuro, ettei SF Boy ollut edes ehdolla.

Mä en tykännyt heidän biisistä.

Kävin vasta äsken tsekkaamassa sen youtuubista. Outoa, kun käärijä laulaa enkkua..

Mutta joo. Ihan ok, sanoitus todella yksinkertainen ja melodiakin tasapaksu. Siis ihan ok,mutta imo esim.ruoska paljon parempi.

En jaksaisi loopilla soittaa.

Kyse on tanssibiisistä, joka toimii lattialla paljon paremmin kuin Ruoska, joka on biisinä kenties parempi, mutta siis vaan liian nopea tanssittavaksi. Vaati mullakin pari kuuntelua ja sitten kun tanssi mukana, niin johan kolahti. Do try this at home :D

-winner-

Vierailija
14420/21056 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tän palstan nimi on vauva?

Ketju on lukittu.