Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
13801/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut ketjua mutta onko Erikaa haukuttu henk koht täällä? Olen lukenut vain esiintymistä ja tyyliään arvostelevia kommentteja. Onko se taas haukkumista jos ei hänestä pidä ja perustelee sen? Hänhän on kilpailija laulukilpailussa?

"Kun jään kiinni paskan luonteeni ilmaisemisesta niin heittäydyn tyhmäksi."

Täällä on kohta 700 sivua,.jos esität väitteen Erikan kiusaamisesta, laita vaikka lainaukset kommenttiin. Se että arvostelee kilpailuun osallistuvan tyyliä tai esiintymistä maailman suurimmassa laulukilpailussa ei ole kiusaamista. Kiusaamista on henkilökohtaisten asioiden arvostelu, ja haukkuminen henkilökohtaiseen  elämään liittyen.

No sellaistahan täällä just on ollut, enkä ole toi alkuperäinen kirjoittaja.

Vierailija
13802/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut ketjua mutta onko Erikaa haukuttu henk koht täällä? Olen lukenut vain esiintymistä ja tyyliään arvostelevia kommentteja. Onko se taas haukkumista jos ei hänestä pidä ja perustelee sen? Hänhän on kilpailija laulukilpailussa?

Täällä on kohta 700 sivua,.jos esität väitteen Erikan kiusaamisesta, laita vaikka lainaukset kommenttiin. Se että arvostelee kilpailuun osallistuvan tyyliä tai esiintymistä maailman suurimmassa laulukilpailussa ei ole kiusaamista. Kiusaamista on henkilökohtaisten asioiden arvostelu, ja haukkuminen henkilökohtaiseen  elämään liittyen.

No sellaistahan täällä just on ollut, enkä ole toi alkuperäinen kirjoittaja.

Ok luin vaan 2 vikaa sivua ei kiinnosta sen enempää kahlata läpi viestejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13803/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä mitä kirjoitit on sitä haukkumista,  haukuit henk koht tasolla että minulla on paska luonne? Onko tälläistä kirjoitettu Erikasta?

Oma kirjoituksesi miten Erikaa ei voi loukata kun hän on itse sanonut niin kuvastaa ilkeyttä ja pahansuopuutta. Muutenkin hän on Suomen historian kauhein ihminen, jonka pitkässä rikoslistassa tänään levyraadin lahjominen. 

Vierailija
13804/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän muuten UMK-äänestäjät tuntuvat olevan armottomia tuon juuri liven suhteen kun muuten loistava esitys voi tippua voitosta vain jonkun ylivireyden tai muun mokan takia, jonka pystyy korjaamaan varmasti itse viisuihin mennessä?

Kuten viime vuonna Siipollalle kävi, muutaman korjattavissa olevan virheen takia jätettiin rannalle, Windowsmiehen napatessa voiton, ja vain kun hänellä live onnistui paremmin.

Minusta joitain virheitä voisi ajatella tyyliin että artistilla-x oli nyt ongelmia, no ne voi selättää, itse pääkilpailuun mennessä.

Kai niitä esityksi saa myös parannella kun valmistautuu itse viisuihin jos voittaa karsinnan, niin luulisi ettei esim, joku ylivireys karsintalivessä ole mikään ylitsepääsemätön este voittaa karsintoja?

Windowsmies lähetettiin wittuiluna Ruotsiin, että eivät saaneet hienoa showta ainakaan meidän toimesta. Näytettiin paljaat perseet Ruotsille, eli vähän niinku pyllistettiin, kun ryöstivät epärehellisin keinoin voiton Käärijältä.

Siippolan kappale taas oli surkea, sanoma surkea, melodia surkea, sanoitus kökköä riimittelyä, esitys blääh. Siippolalla kuitenkin hyvä ääni, joten toivottavasti joku tekee hänelle hyviä biisejä.

Vierailija
13805/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Erika tän kisan voittaa. Muut voi tilata sitten voittobiisinsä ensi vuonna Chisulta. 

Vierailija
13806/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERIKA VOITTAA

Vierailija
13807/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut tänään juurikaan viestittelyä, mutta tulin vain sanomaan ettei kannata uskoa "Erika-vihaa!!"-valehteluun. Joku keksii omasta päästä "mukaloukkauksia" Erikaa kohtaan, esim. että täällä olisi arvosteltu Erikan kouluttautumattomuutta, vaikka ei ole. Hän keksii omia juttuja, jotta Erika saisi jotain sympatiaääniä. Lisäksi kuten joku sanoi, ihmisillä on oikeus arvioida Erikan biisiä ja show'ta ihan samalla lailla kuin muidenkin ehdokkaiden osalta. 

Vierailija
13808/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Chisu ihan tosissaan antoi kaikille muille 8 ja omalle biisille 10. Ja tadaa Erika voitti. Tästä voisi jo antaa vihaista palautetta. 

Voisi tosiaan laittaa tuosta palautetta.

Pitäisikö olla omasta biisistä suomalaisen vaatimaton, tämä on nyt vaan tämmönen, en mä oikein mitään osaa tehdä, annan tälle vaan kuutosen

Vierailija
13809/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisin tekijä arvioi omaa biisiään muiden joukossa? Toinen jo ihan naurettavaa. Miksi media haluaa buustata noin paljon yhtä artistia? Tulee sellainen fiilistä tätä äänestätte typerykset. Todella ärsyttävää ja saa aikaan todella vahvan vastareaktion. 

Tätä ihmettelin minäkin kun kyseistä ohjelmaa katsoin. Todella härski veto. Ainakaan Erikaa en äänestä tämän jälkeen.

Vierailija
13810/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika, Goldie, Nelli top kolmoset

Vierailija
13811/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Chisu ihan tosissaan antoi kaikille muille 8 ja omalle biisille 10. Ja tadaa Erika voitti. Tästä voisi jo antaa vihaista palautetta. 

Kaiken huippu ! Vissiin pelkäävät että biisi ei riitä itsessään.

Vierailija
13812/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista, Chisu ja Mikko Kosonen nyt huomenta Suomessa arvioimassa umk-ehdokkaat levyraatityyliin. 

Saakohan Erika 10 jos Chisu arvio omaa biisiää ?? Tuskin Kosonenkaan uskaltaa huonoa antaa.

Mitä Chisu sanoi omasta biisistään ja paljonko antoi?

Chisu antoi omalleen kympin ja kaikille muille 8 🤣🤣  Ja Erika sitten voitti. Mikko Kosonen antoi myös Goldielocksille kympin ja kehui hänen biisiään ja laulusaundiaan. Ihmettelen vaan että eikö tuonnekaan puolueettomia arvioijia saatu jos Chisu otetaan tyrkyttämään omaa renkutustaan.

Vierailija
13813/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän muuten UMK-äänestäjät tuntuvat olevan armottomia tuon juuri liven suhteen kun muuten loistava esitys voi tippua voitosta vain jonkun ylivireyden tai muun mokan takia, jonka pystyy korjaamaan varmasti itse viisuihin mennessä?

Kuten viime vuonna Siipollalle kävi, muutaman korjattavissa olevan virheen takia jätettiin rannalle, Windowsmiehen napatessa voiton, ja vain kun hänellä live onnistui paremmin.

Minusta joitain virheitä voisi ajatella tyyliin että artistilla-x oli nyt ongelmia, no ne voi selättää, itse pääkilpailuun mennessä.

Kai niitä esityksi saa myös parannella kun valmistautuu itse viisuihin jos voittaa karsinnan, niin luulisi ettei esim, joku ylivireys karsintalivessä ole mikään ylitsepääsemätön este voittaa karsintoja?

Pitäähän sen livenäkin toimia. Siipola oli vetänyt ylivireästi jo kenraalissa ja silloin jo kenraalissa yleisö äänesti voittoon Winkkarin.

Vierailija
13814/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika, Costee, Viivi kärjessä sanon minä.

Vierailija
13815/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista, Chisu ja Mikko Kosonen nyt huomenta Suomessa arvioimassa umk-ehdokkaat levyraatityyliin. 

Saakohan Erika 10 jos Chisu arvio omaa biisiää ?? Tuskin Kosonenkaan uskaltaa huonoa antaa.

Mitä Chisu sanoi omasta biisistään ja paljonko antoi?

Chisu antoi omalleen kympin ja kaikille muille 8 🤣🤣  Ja Erika sitten voitti. Mikko Kosonen antoi myös Goldielocksille kympin ja kehui hänen biisiään ja laulusaundiaan. Ihmettelen vaan että eikö tuonnekaan puolueettomia arvioijia saatu jos Chisu otetaan tyrkyttämään omaa renkutustaan.

Olen kohta ex-Chisu-"fani". 😬 Siis en ole varsinainen fani siinä mielessä ollut, että olisin keikoilla käynyt, mutta tykkäsin hänen biiseistään. Tää koko Erika-yhteistyökuvio on hieman mauton... ja oman hännän nostatus on kyllä tosi noloa.

Vierailija
13816/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko tuolle yhdelle. Hän pitää hauskaa kustannuksellanne. Välillä hän haukkuu yhtä edustajaa, sitten toista, sitten kauhistelee 'vihaajia'.

Totta. Hän yrittää tahallaan hämmentää ja sitten åmmittelee täällä muita

Vierailija
13817/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ERIKA VOITTAA

Ei ainakaan kansalaisten äänillä

Vierailija
13818/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika, Costee, Viivi kärjessä sanon minä.

Heh, näköjään Erika-fanaatikkoa pelottaa, niin jättää Goldien mainitsematta. Goldie on kylläkin Erikan pahin kilpailija.

Vierailija
13819/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut tänään juurikaan viestittelyä, mutta tulin vain sanomaan ettei kannata uskoa "Erika-vihaa!!"-valehteluun. Joku keksii omasta päästä "mukaloukkauksia" Erikaa kohtaan, esim. että täällä olisi arvosteltu Erikan kouluttautumattomuutta, vaikka ei ole. Hän keksii omia juttuja, jotta Erika saisi jotain sympatiaääniä. Lisäksi kuten joku sanoi, ihmisillä on oikeus arvioida Erikan biisiä ja show'ta ihan samalla lailla kuin muidenkin ehdokkaiden osalta. 

Juuri näin.

Vierailija
13820/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ketju

Ketju on lukittu.