UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä että mitäs jos tässä käykin kuten viime vuonna?
Eli nyt Erikaa tai Goldieta pidetään jo varmana voittajina, entäs jos sieltä porhaltaakin joku ohi ja voittoon?
Viime vuonnahan Sara Siipolaa ja Cyan Kicksia, jompaa kumpaa pidettiin varmana voittajana, mutta niin vain eräs "ikkunamies" tuli ja voitti UMK:n.
Minusta tämäkin mahdollinen skenaario kannattaisi ottaa huomioon.
En tiedä missä kuplassa minä sitten elän, mutta minä kyllä viime vuonna luotin koko ajan windows95maniin. Tänä vuonna luotan Goldielocksiin.
Oliko sillä Windows95manista sitten viime vuonna jotain kannattajia jo ennestään? Ja missä ne näkyi?
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä Windows95manista sitten viime vuonna jotain kannattajia jo ennestään? Ja missä ne näkyi?
Ei ollut kannattajia ennestään. Muutama hassu kuuntelija spotifyssa.
Ai mikä se joukahainen ketju on, vai miten nimi menee. Voiko siellä käydä katsomassa kirjoituksia vai pitääkö kirjautua?
Ehdotan muuta pohdittavaa.
Suomalainen Erika Vikman "ich komme" , vastaan portugalilainen Josh "Tristeza".
Voitteko verrata tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tää levyraatipöyristyminen ois ohi, mistäs seuraavaksi keksitte mollata Erikaa?
Onko se Erikan mollaamista, jos ihan aiheellisesti ihmetellään miksi Chisu on arvioimassa umk-biisit ja antaa omalle tekeleelleen 10 ja muille 8? Harvinaisen härskiä toimintaa.
Niinpä, kyllä Suomen musiikkiskenestä olisi löytynyt joku muu kuin kappaleen tekijä itse arviomaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä se joukahainen ketju on, vai miten nimi menee. Voiko siellä käydä katsomassa kirjoituksia vai pitääkö kirjautua?
En ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan.
No etpä tietenkään. Mutta se oli joku joodeli, aika lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä että mitäs jos tässä käykin kuten viime vuonna?
Eli nyt Erikaa tai Goldieta pidetään jo varmana voittajina, entäs jos sieltä porhaltaakin joku ohi ja voittoon?
Viime vuonnahan Sara Siipolaa ja Cyan Kicksia, jompaa kumpaa pidettiin varmana voittajana, mutta niin vain eräs "ikkunamies" tuli ja voitti UMK:n.
Minusta tämäkin mahdollinen skenaario kannattaisi ottaa huomioon.
En tiedä missä kuplassa minä sitten elän, mutta minä kyllä viime vuonna luotin koko ajan windows95maniin. Tänä vuonna luotan Goldielocksiin.
Ja varmasti oli myös muita. Ja varmasti oli sellaisia jotka taas liputtivat Sinin ja Sipulin puolesta ja toiset taas Manian ja Sexmanen puolesta, jne.
Minusta jokainen saa kannattaa ja äänestää ketä lystää. Tärkeintä on että hyväksyy lopputuloksen, oli se mikä hyvänsä, eikä ala mitään itkupotkuraivareita harrastamaan tuloksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan muuta pohdittavaa.
Suomalainen Erika Vikman "ich komme" , vastaan portugalilainen Josh "Tristeza".
Voitteko verrata tasoa?
Joshin esitys ja biisi on korkeatasoista todella extremiä täydellistä musiikkia.
En ihmettelisi yhtään jos voittaja oliskin joku ihan muu kuin Erika tai Goldie. Riippuu äänestäjäkunnasta. Nuoret ja vanhemmat katsojat eivät innostu Erikasta, Goldien tyyli miellyttää nuoria mutta se voidaan kokea outona vanhempien äänestäjien mielestä. Ja sitten kisan juurikin voittaa joku yllättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten oon innostunut näkemään Viivin ja Goldien esitykset mitä nyt katsoin noita kohti umk:ta videoita. Tietysti katson ne loputkin vielä. En haluaisi olla ilkeä, mutta kyllä vähiten Neealla on sellaista tähtipölyä havaittavissa mitä menestyjältä odotetaan. Erikaa ihmettelen miksi on taas näissä karkeloissa, kun hän sai jo tilaisuutensa, eikä ole mikään uusi tuttavuus enää. Goldie on ihan huipputyyppi, persoona, kerrassaan ihana. Ja olen siis heteronainen. Hänessä on ehkä sitten eniten sitä tähtipölyä. Viivikin ihanan herkkis ja positiivinen.
Tähtipöly on hyvä sana. Sitä minustakin Goldielocksilla on, vaikka samalla hän onkin maanläheinen tyyppi haastattelujen perusteella.
Viime vuonna mun mielestä paras oli Vox Populi, mut sit se live ei jotenkin toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna mun mielestä paras oli Vox Populi, mut sit se live ei jotenkin toiminut.
Mäkin tykkäsin Vox Populista ja tykkäsin siitä livestäkin kyllä. Mutta kai se vaan Windows95man sitten pesi kaikki omalla livellään.
Melloja katson ja kohta vielä Belgian sekä Espanjan finaalit. Muut ei kiinnosta ja onhan noissa jo tarpeeksi.
Tosi mauton vitsi oli Mellojen alkujuonnossa viitaten Joost Kleiniin. "Joost" "löi" kameraa. Tuon olisi voinut jättää pois etenkin kun Joost on todettu syyttömäksi.
No eipä ole kummoinen toi eka biisi Melodissa.
Kyllä ruotsalaiset osaa tämän homman!
Mä katon slovenian finaalia.. olipahan outo toka laulu. Ihmeen noita/inkkari meininkiä..
(Noi svedujen mellot voi katsoa jälkikäteen vaikka areenasta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkäsin Vox Populista ja tykkäsin siitä livestäkin kyllä. Mutta kai se vaan Windows95man sitten pesi kaikki omalla livellään.
Joo windowsin live oli niin hauska ja erikoinen, että ei siinä ollut muilla sitten saumaa
Mun mielestä sinin biisi on aliarvostettu, mutta voi apua sitä liveä! kenen idea sekin oli..
Eniten oon innostunut näkemään Viivin ja Goldien esitykset mitä nyt katsoin noita kohti umk:ta videoita. Tietysti katson ne loputkin vielä. En haluaisi olla ilkeä, mutta kyllä vähiten Neealla on sellaista tähtipölyä havaittavissa mitä menestyjältä odotetaan. Erikaa ihmettelen miksi on taas näissä karkeloissa, kun hän sai jo tilaisuutensa, eikä ole mikään uusi tuttavuus enää. Goldie on ihan huipputyyppi, persoona, kerrassaan ihana. Ja olen siis heteronainen. Hänessä on ehkä sitten eniten sitä tähtipölyä. Viivikin ihanan herkkis ja positiivinen.