Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
13781/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

harakkaKlippien perusteella on tosi basic paitsi  costeella ja goldiella jotain erikoisempaa. Mutta noi on lyhyet joten vaikee sanoo 

Vierailija
13782/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää viikko! miten sitä jaksaa odottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13783/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää viikko! miten sitä jaksaa odottaa

Alkaa myös muiden biisejä tulemaan/valitaan. Sitä odotan kans. Eikö biisit pidä olla valittuna maaliskuussa kaikilla mailla?

Vierailija
13784/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein välitä tosta kreikasta. Tulee vähän mieleen tämä, mutta tämä oli parempi, mutta live ei onnistunut.

Moni viisufani tykkäs tästä biisistä ja toivoi, että se menee jatkoon, mutta live tosiaan ei mennyt ihan putkeen.

Vierailija
13785/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin balladi on vahva ja tyylikäs vaikken niin balladeista pidä. Siinä kuitenkin huomaa sen että balladia laulaessa pitää olla vahva ja voimakas, monisävyinen ääni että se kantaa koko biisin. Tältä UMK balladi esittäjältä tuollainen ääni valitettavasti puuttuu. 

Vierailija
13786/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista, Chisu ja Mikko Kosonen nyt huomenta Suomessa arvioimassa umk-ehdokkaat levyraatityyliin. 

Saakohan Erika 10 jos Chisu arvio omaa biisiää ?? Tuskin Kosonenkaan uskaltaa huonoa antaa.

Mitä Chisu sanoi omasta biisistään ja paljonko antoi?

Vierailija
13787/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaatte Erikaa noilla maksamisjutuilla.

Eihän Erikaa voi kuulemma loukata millään. Ei välitä negatiivisesta palautteesta. (Muuten vaan tekee tiktokkeja yksittäisistä somekommenteista ja ulisee Ruoska-biisin verran huonosta kohtelusta.)

Vierailija
13788/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista, Chisu ja Mikko Kosonen nyt huomenta Suomessa arvioimassa umk-ehdokkaat levyraatityyliin. 

Saakohan Erika 10 jos Chisu arvio omaa biisiää ?? Tuskin Kosonenkaan uskaltaa huonoa antaa.

Mitä Chisu sanoi omasta biisistään ja paljonko antoi?

Ai tämä olikin jo tuolla. Nolo Chisu!

Vierailija
13789/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän muuten UMK-äänestäjät tuntuvat olevan armottomia tuon juuri liven suhteen kun muuten loistava esitys voi tippua voitosta vain jonkun ylivireyden tai muun mokan takia, jonka pystyy korjaamaan varmasti itse viisuihin mennessä?

Kuten viime vuonna Siipollalle kävi, muutaman korjattavissa olevan virheen takia jätettiin rannalle, Windowsmiehen napatessa voiton, ja vain kun hänellä live onnistui paremmin.

Minusta joitain virheitä voisi ajatella tyyliin että artistilla-x oli nyt ongelmia, no ne voi selättää, itse pääkilpailuun mennessä.

Kai niitä esityksi saa myös parannella kun valmistautuu itse viisuihin jos voittaa karsinnan, niin luulisi ettei esim, joku ylivireys karsintalivessä ole mikään ylitsepääsemätön este voittaa karsintoja?

Vierailija
13790/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Erikaa voi kuulemma loukata millään. Ei välitä negatiivisesta palautteesta. (Muuten vaan tekee tiktokkeja yksittäisistä somekommenteista ja ulisee Ruoska-biisin verran huonosta kohtelusta.)

Eli jos näyttää rohkeaa naamaa julkisuudessa niin se oikeuttaa sun täyspaskan käytöksen? Toivon että sulle tapahtuu elämässäsi jotain todella pahaa. Karman laki. 

Vierailija
13791/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos näyttää rohkeaa naamaa julkisuudessa niin se oikeuttaa sun täyspaskan käytöksen? Toivon että sulle tapahtuu elämässäsi jotain todella pahaa. Karman laki. 

Miten tuo kommentti oikeuttaa mielestäsi johonkin todella pahaan? Sinä taidat ansaita kaikkein pahimman kohtalon.

Vierailija
13792/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti pidä Erikan biisistä. Mutta on mielenkiintoista nähdä millainen lavashow tulee. Toivottavasti ei liikaa mitään härpäkkeitä ja vekottimia jossa temppuillaan, silloin ääni kärsii. Videoklippi on hyvin intensiivinen, mitenhän sama fiilis toteutetaan lavalla? 

Vierailija
13793/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Chisu ihan tosissaan antoi kaikille muille 8 ja omalle biisille 10. Ja tadaa Erika voitti. Tästä voisi jo antaa vihaista palautetta. 

Voisi tosiaan laittaa tuosta palautetta.

Vierailija
13794/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko edes äänestystuloksiin luottaa, kumpi UMK tiimi tyrkyttäå Erikaa näin härskisti?

Te olette täysin hulluja ja naurettavia. Pakkohoito kutsuu. 

Kamalia nämä Erikaa vihaavat.

En vihaa Erikaa, hän on yksinkertaisesti tylsä. Vertaa vaikka Espanjan Chaneliin jonka esitys oli aika sekauaalinen, ei heitä voi verrata. Erikasta vaan tulee läpi sw tätimäinen tangolaulaja,ei voi mitään. Jos valitsee sellaisen tyylin nuorena kyllä se jotain persoonasta kertoo. Minä pukeuduin lateksiin jo 30 v sitten ja kävin trancebileissä ja Love Paradessa myöhemmin Ibizalla jne. En ollut tylsä enkä olisi laulanut tangoa jakkupuvussa permis päässä.

Erika luulee olevansa villi kun hän on sitä eläkeläisten keskuudessa, nuorempien keskuudessa ei herätä tunteita. Esiintymiseen vaaditaan muutakin kuin laulu ja se että sanoo kaiken vain olevan showta ja teatteria. Se kyllä sitten näkyy.

Vierailija
13795/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo kommentti oikeuttaa mielestäsi johonkin todella pahaan? Sinä taidat ansaita kaikkein pahimman kohtalon.

Kiitos mutta minä olen paljon pahaa jo kokenut aikoinani kaltaistesi kiusaajien käsissä. Siksi

En ole seurannut ketjua mutta onko Erikaa haukuttu henk koht täällä? Olen lukenut vain esiintymistä ja tyyliään arvostelevia kommentteja. Onko se taas haukkumista jos ei hänestä pidä ja perustelee sen? Hänhän on kilpailija laulukilpailussa?

Vierailija
13796/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Chisu itse halunnut esittää Ich Commea. Olisi sopinut tyylilleen ja ollut sopivasti salaperäinen hänen esittämänään, voisin kuvitella yksinkertaisen pikkumustan ja Chisun tyylisen lavashown. 

Vierailija
13797/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tuolle yhdelle. Hän pitää hauskaa kustannuksellanne. Välillä hän haukkuu yhtä edustajaa, sitten toista, sitten kauhistelee 'vihaajia'.

Vierailija
13798/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut ketjua mutta onko Erikaa haukuttu henk koht täällä? Olen lukenut vain esiintymistä ja tyyliään arvostelevia kommentteja. Onko se taas haukkumista jos ei hänestä pidä ja perustelee sen? Hänhän on kilpailija laulukilpailussa?

"Kun jään kiinni paskan luonteeni ilmaisemisesta niin heittäydyn tyhmäksi."

Vierailija
13799/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee lujaa. Korkki kiinni. 

Vierailija
13800/21056 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kohta 700 sivua,.jos esität väitteen Erikan kiusaamisesta, laita vaikka lainaukset kommenttiin. Se että arvostelee kilpailuun osallistuvan tyyliä tai esiintymistä maailman suurimmassa laulukilpailussa ei ole kiusaamista. Kiusaamista on henkilökohtaisten asioiden arvostelu, ja haukkuminen henkilökohtaiseen  elämään liittyen.

Ketju on lukittu.