UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mellojen oddsit: måns 38%, Greczula 9% ja Scarlet 8%.
TIRSK!
;DDDDD
Siinä on selkeä tarkoitus, etteivät Måns ja Loreen ole samaan aikaan kisaamassa ;DDDD Ruotsi on tyystin kahden artistin varassa ;DDDDD
-winner-
Eikös winnerin pitänyt pysytellä palstalta poissa aina finaaliin asti?
Lopetapa sinä ihmisten vainoaminen kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Costeen biisi tuli radiosta just :D viisuihin tätä en halua, mutta on perus radiopoppiksena ihan elementissään.
On kyllä jotenkin niin suomiradiobiisi kun olla ja voi :D
Alku OK. Kertsi kuraa.
Nyt kyllä tuo kertsikommentti sattuu Sunrise Avenue Hollywood Hills -biisin säveltäjiin :/
-winner-
En ole ikinä tykännyt. Lällyä musaa koko sunrise
Tuntuu kyllä aina näissä keskusteluissa että "kiinnostava" on code word joka tarkoittaa juuri sitä että pitää olla miesartisti tai -yhtye, joka mielellään ainakin sivuaa rock- tai hevigenreä. Jotenkin mitään muuta ei Suomessa pidetä arvossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TIRSK!
;DDDDD
Siinä on selkeä tarkoitus, etteivät Måns ja Loreen ole samaan aikaan kisaamassa ;DDDD Ruotsi on tyystin kahden artistin varassa ;DDDDD
-winner-
Mä petin sen lupauksen jo aiemmin kun tulin kommentoimaan ja vain siksi, koska Puppy diskattiin. Ikävää tuottaa pettymys, mutta enpä löisi vetoa sen puolesta, että olisit sinäkään ollut yhtään päivää ketjusta poissa... ;DDDD
Joo, mulla on selkeä kakkosvalinta Puppyn sijaan, mutta pidän sen piilossa finaaliin saakka, niin jonnet eivät massaäänestä sitä kakkoseksi. Mulla on pettämätön musiikkimaku ja aina olen osannut oikean biisin valita ja se on torpedoitu ihan vaan mun kiusakseni ;DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä aina näissä keskusteluissa että "kiinnostava" on code word joka tarkoittaa juuri sitä että pitää olla miesartisti tai -yhtye, joka mielellään ainakin sivuaa rock- tai hevigenreä. Jotenkin mitään muuta ei Suomessa pidetä arvossa.
Olen ihan täysin 100 prosenttia metal/hevi ihminen. Mutta en tykännyt pupysta.
Olen atm Erikan kannalla.
Sen metallin/hevin/rockin tulisi olla laadukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TIRSK!
;DDDDD
-winner-
Kyllä ihmisen täytyy pitää lupauksistansa kiinni jopa Vauvapalstalla. Nyt meni loppukin uskottavuus hänen jutuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Costeen biisi tuli radiosta just :D viisuihin tätä en halua, mutta on perus radiopoppiksena ihan elementissään.
On kyllä jotenkin niin suomiradiobiisi kun olla ja voi :D
Alku OK. Kertsi kuraa.
Nyt kyllä tuo kertsikommentti sattuu Sunrise Avenue Hollywood Hills -biisin säveltäjiin :/
-winner-
En ole ikinä tykännyt. Lällyä musaa koko sunrise
No kun oon kriittinen Ruotsinkin biisien "lainausten" suhteen, niin tartuinpa nyt tähänkin.
Sunrise Avenue olisi esiintyjänä ollut potentiaalinen Viisumenestyjä, koska lälly meni miljoonille Keski-Euroopassa läpi. Mutta sä olisit epäilemättä vihannut sitäkin ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TIRSK!
;DDDDD
-winner-
Vainoaminen?? Älä ny naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan täysin 100 prosenttia metal/hevi ihminen. Mutta en tykännyt pupysta.
Olen atm Erikan kannalla.
Sen metallin/hevin/rockin tulisi olla laadukasta.
No tämä juuri! Esim. Dark Side oli kiinnostava, koska se oli hyvä kappale. Cha Cha Cha oli kiinnostava, koska se oli hyvä kappale, jossa yhdisteltiin onnistuneesti metallivaikutteisiin muita genrejä, ja Käärijä on lisäksi kiinnostava persoona.
Tuntuu, että monen mielestä kiinnostavan ja erottuvan viisuehdokkaan määritelmä on jo se, että siinä pitää olla raskaampaa musiikkia tai huumoria, (ja esittäjän pitää olla mies, ainakin koska näiden genrejen UMK-ehdokkaat on olleet), kaikki muut genret on jotenkin lähtökohtaisesti näiden alapuolella.
Mua jotenkin häiritsee myös se, miten kaikki naisartistit leimataan joko tylsiksi tusinapoppipimuiksi jos eivät erotu tarpeeksi joukosta, tai sitten Erikan tavoin noloiksi pelleiksi, jos erottuvat liikaa joukosta. Mitä naisten pitäisi tehdä, jotta kelpaisivat?
Vierailija kirjoitti:
5 naisartistia silti tässäkin kisassa. Kovasti ketjussa nimenomaan naiset yrittävät kampittaa toisensa, rinnan mitalla, jos ei muuten ;D
Ja näistä jäljellä olevista ei millään saa koskaan irti rokkia tai heviä, ehkä Goldielocksia lukuunottamatta.
Ainoasta miesartistista, Costeesta, kaikella kunnioituksella, taas ei saa oikein kiinnostavaa millään asteikolla. Mutta radiosoitto Suomessa ja Vain Elämää-kausi odottaa...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 naisartistia silti tässäkin kisassa. Kovasti ketjussa nimenomaan naiset yrittävät kampittaa toisensa, rinnan mitalla, jos ei muuten ;D
Ja näistä jäljellä olevista ei millään saa koskaan irti rokkia tai heviä, ehkä Goldielocksia lukuunottamatta.
Ainoasta miesartistista, Costeesta, kaikella kunnioituksella, taas ei saa oikein kiinnostavaa millään asteikolla. Mutta radiosoitto Suomessa ja Vain Elämää-kausi odottaa...
-winner-
Ja valitusta on ollut jo, miten se ainoa KIINNOSTAVA kappale ja yhtye suljettiin pois kisasta, tylsää, mälsää, suomi zero points, en katso enää... jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppya ikävä. Olisi niin kiva tietää miten olisi pärjännyt. Kiva huumoribiisi.
Siitä biisistä ja videosta tuli oitis tosi huonot ja inhottavat, jopa iljettävät, fibat. Ja minä siis olen Käärijää ihaileva ja Blind channelia kannattanut mies.
Rietas gay
No mikä siinä nyt niin otti päähän - ja kumpaan ;) ?
Käärijä ja BC myös ok. W95 lähinnä myötähäpeää. Ich Kommesta lopullinen arvio sitten kun live on nähty, en pitäisi karsintavoittoa mitenkään varmana. Sitten katsotaan, miten menestyy ESC.ssä, jos valitaan. Puppy olisi jäänyt kerrasta soimaan, menestykseen kun tarvitaan myös ärsyke tai puolesta/vastaan reaktio, että tulee korvamadoksi ja tuo olisi ollut potentiaalisin näistä.
-winner-
Asioista tietävänä näen että sanoituksessa tarkoitetaan pup playta, mitä en voi sietää. Tai vielä pahempaa, furrya. Jotkut Erika Vikmanin tissit ihan viattomia tuon biisin konnonaatioiden kanssa.
Rietas gay
Voi vit-- ;DDDDD
En ole oman varsin mittavan ja myöskin asioista tietävän homohistoriani aikana hassumpaa kommenttia gay-allekirjoituksella lukenut, mutta kai sä olet ihan tosissasi ;DDD
On ne riettaat tosiaan eri rotunsa tämänkin suuntauksen sisällä ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa viisut taas Måns Zermerlövillä. Lyönnit jo vetoa ruotsin voiton puolesta. Näin se vaan on.
Mä taas uskon että sitten menee hermot lopultakin viisukansalta eikä vain Suomelta. KUKAAN ei jaksaa TAAS Ruotsin viisuvoittoa ja Malmö oli sellainen shitshow että halutaanko siellä muka järjestää heti perään uudestaan. Mulla ei ole mitään Månsia vastaan mutta hänet on nyt nähty viisuissa joka ikinen vuosi sitten v. 2015 (paitsi viime vuonna vain kuvana). Ei, ei ja vielä kerran ei. Nyt tarvitaan joku ihan muu kärkeen. Jury nyt toki nuolee Ruotsia joka tapauksessa, mutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että jos Erika lähetetään, voitais kerrankin saada jurypisteitä.
Kappalehan on aivan mahtava, monipuolinen. Ja Erikan ääni kyllä kestää arvioinnin.
Se nähdään sitten livessä. Cicciolinan live häneltä meni aikoinaan heikohkosti juuri laulun osalta ja varmemmin laulanut Aksel voitti.
Voi vit-- ;DDDDD
En ole oman varsin mittavan ja myöskin asioista tietävän homohistoriani aikana hassumpaa kommenttia gay-allekirjoituksella lukenut, mutta kai sä olet ihan tosissasi ;DDD
On ne riettaat tosiaan eri rotunsa tämänkin suuntauksen sisällä ;D
-winner-
Vit itsellesi. "Rietas" on nimessäni ironiaa ja historiaa. Elän nykyään hyvin siveää elämää. Moni Vikmanista sekoava saisi olla kateellinen. Koko asia osaltani ohi. Käärijää rakastin mutta hänkin nykyään suht tavallinen ihminen.
Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Onko Scarlet taas mukana? Viime vuonna oli hyvä biisi heillä. Kunpa Ruotsi joskus lähettäisi tuon tyylistä.
Miettikääpä muuten mikä reaktio olisi ollut, jos naisyhtye olisi lähettänyt Puppyn UMK:hon? :D
Se olisi naurettu maanrakoon nolojen tätien surkeana yrityksenä tehdä huumoribiisi. Kun tekijöinä ja esittäjinä on sedät, se kyllä ymmärretään hassunhauskana hyväntuulista hupailua.
Vierailija kirjoitti:
San Francisco Boy tulee avaamaan uusia ovia Kärdelle! 🌉
Mikäs/kukas se on?
-winner-