Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
12701/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Erikan lavaesitys on tuota tasoa kuin video, tulee EBU ihan varmasti siihen puuttumaan. Jos nyt Erika sinne menisi. 

Vierailija
12702/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Erika lähtee edustamaan niin euroopassa ajatellaan että onko tämä metsäkansa umpihulluja.

No voi hirvee Ketä kiinnostaa? 

Eurooppalaisia, Erikaa äänestäviä ei kiinnosta kai mikään.

No ei ainakaan minua. Varmaakin varmemmin äänestän Erikaa niin saatte ainakin te nenillenne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12703/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen Ich Kommenin lyriikoissa erityisesti tätä: "Oo tääl ku kotona. Tee ku haluut ja ku tuut, tuun sun mukana". Tää on juuri nykyajan kehitystä vastaan. 😁 Siis miehen ei tarvitse huomioida naisen mieltymyksiä vaan saa tehdä mitä itse lystää ja naisen pitäisi siihen tyytyä ja saada orgasmi. Mitä?

Vierailija
12704/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poppyn diskaaminen oli suuri vääryys.Sillä suomi olisi  pärjännyt.

Jep, oli ainoa vähänkään omaperäinen

Pidin Puppysta, vaikka ei ollutkaan ykkössuosikkini. Diskaus oli väärin, tuomio annettiin heti, vaikka juttua ei ole edes ehditty tutkia, tai sitten meille ei ole kerrottu kaikkea. Joka tapauksessa väitetty "rikos" on tapahtunut 15 vuotta sitten! Sanotaan, että murha ei vanhene koskaan, mutta että tämmöinen...

Vierailija
12705/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen Luxemburgissa ja Liettuassa yleisöäänillä ei ollut mitään merkitystä, vaan raadit pyyhkäisivät yleisön suosikkien ohi!

Voittaja Laura Thorn sai kaikilta ulkomaiden raadeilta täydet 12, Suomeltakin, vain Viron raati antoi 12 toiselle kilpailijalle. Joten peli oli sillä selvä, yleisöäänillä ei ollut enää valtaa muuttaa järjestystä.

Vierailija
12706/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika voittoon! Hän on ainut kenellä on oikeasti palo edustaa euroviisuissa. Muista kaksi on hankkimassa mainosta biisinkirjoitusbisneksilleen, kaksi hankkimassa kotimaan näkyvyyttä ja yksi on sukupuolikiintiöläinen. 

Miten niin muilla ei ole paloa? Ihan höpöjuttuja taas. 

Vierailija
12707/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neea Riverin kappale kuulosti ensin tylsältä, mutta uudelleen kuunneltuna huomaa kuinka biisi kasvaa, eikä esiintyjän tarvitse hyppiä pimppiviitassa korostaakseen sitä, että vielä vuonna 2025 naisen pitäisi olla vähäpukeinen miellyttääkseen miestä.

Vierailija
12708/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Ich Kommenin lyriikoissa erityisesti tätä: "Oo tääl ku kotona. Tee ku haluut ja ku tuut, tuun sun mukana". Tää on juuri nykyajan kehitystä vastaan. 😁 Siis miehen ei tarvitse huomioida naisen mieltymyksiä vaan saa tehdä mitä itse lystää ja naisen pitäisi siihen tyytyä ja saada orgasmi. Mitä?

Ei ole mikään älykkyyden multihupennus nuo lyriikat. Täyttä höttöä, ja on muka niin voimaannuttavaa.

Vierailija
12709/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, keitä biisin on tarkoitus voimaannuttaa? Onko pikkutyttöjen jatkossa laulettava lähes ilkosillaan "Ich komme" tullakseen hyväksytyksi?

Vierailija
12710/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Erika lähtee edustamaan niin euroopassa ajatellaan että onko tämä metsäkansa umpihulluja.

No voi hirvee Ketä kiinnostaa? 

Eurooppalaisia, Erikaa äänestäviä ei kiinnosta kai mikään.

No ei ainakaan minua. Varmaakin varmemmin äänestän Erikaa niin saatte ainakin te nenillenne. 

Siitä vaan, nobody cares

Vierailija
12711/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, keitä biisin on tarkoitus voimaannuttaa? Onko pikkutyttöjen jatkossa laulettava lähes ilkosillaan "Ich komme" tullakseen hyväksytyksi?

Kuka mistäkin voimaantuu 🤔? Olihan se artikkeli IS-läpyskässä kirjastonhoitajasta, joka osti SM-palveluita komeilta nuorukaisilta. Hän koki voimaantuvansa kun hänet hakattiin kettingillä mustelmille ja sai itse maksaa siitä nautinnosta. 

Jännästi nämä voimaantumiset ovat aina joitain seksijuttuihin liittyvää. Nykyään ei voi voimaantua urheilemalla tai pärjäämällä jossain muussa paitsi seksissä?

Vierailija
12712/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mistäkin voimaantuu 🤔? Olihan se artikkeli IS-läpyskässä kirjastonhoitajasta, joka osti SM-palveluita komeilta nuorukaisilta. Hän koki voimaantuvansa kun hänet hakattiin kettingillä mustelmille ja sai itse maksaa siitä nautinnosta. 

Jännästi nämä voimaantumiset ovat aina joitain seksijuttuihin liittyvää. Nykyään ei voi voimaantu

Kaikkia sekopäitä sitä lehtiin päästetäänkin.

Vierailija
12713/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri päinvastoin. Biisissä nainen on toimija: nainen vie ja mies vikisee. Sama kuvio toistuu Ruoskassa.

Vierailija
12714/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika voittoon! Hän on ainut kenellä on oikeasti palo edustaa euroviisuissa. Muista kaksi on hankkimassa mainosta biisinkirjoitusbisneksilleen, kaksi hankkimassa kotimaan näkyvyyttä ja yksi on sukupuolikiintiöläinen. 

Miten niin muilla ei ole paloa? Ihan höpöjuttuja taas. 

Höpö sulla on housuissas. Olen kuunnellut Erikan podcastissa ja erotan palon. Hän oikeasti haluaa viisuihin. Ei umkhon osallistuminen ole mikään tae että oikeasti haluaa päätyyn. Viime vuoden Piispa ei halunnut sinne. Eikä esim. Rejman 2019 joka oli jo pressitilaiduudessa ihan vittůuntuneen näköinen. Noissa muissa ei ole sitä tekemisen pakkoa kuin Erikassa. 

Vierailija
12715/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Erika voittaa. Biisi ei vaan ole hyvä.

Vierailija
12716/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri päinvastoin. Biisissä nainen on toimija: nainen vie ja mies vikisee. Sama kuvio toistuu Ruoskassa.

Miksi toisen pitää viedä ja toisen vikistä? Miksei sitä voi tasa-arvoisesti yhteisymmärryksessä tehdä.

Vierailija
12717/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify-listauksessa Erika kolmantena ja trendaamassa ylöspäin. Sitä vastoin Goldielocks ja Made of tippuu vauhdilla alaspäin nyt sijalla 25. Eiköhän tuo ole aika paljastavaa miten kliininen radiopoppi ei vaan jaksa kantaa pitkälle.

Vierailija
12718/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Erika voittaa. Biisi ei vaan ole hyvä.

Samaa mieltä. En usko sen voittoon. Outoa että sitä jo ihan pidetään voittajana vaikka esityksiä ei ole edes nähty.

Vierailija
12719/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulosta siltä nuo sanat.

Vierailija
12720/21056 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotify-listauksessa Erika kolmantena ja trendaamassa ylöspäin. Sitä vastoin Goldielocks ja Made of tippuu vauhdilla alaspäin nyt sijalla 25. Eiköhän tuo ole aika paljastavaa miten kliininen radiopoppi ei vaan jaksa kantaa pitkälle.

Viime vuonna ennen umk-finaalia Paskana oli striimatuin, Käärijän vuonna taas Kuumaa oli striimatuin. 

Ketju on lukittu.