Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
11261/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kiinnosta enää UMK.

Onneksi Virolla on tulossa mitä luultavammin Tommy Cash <3

Vierailija
11262/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllisesti Erika, Matula ja Viivi menettelevät. Mutta noista Erika on komein ja  diiva. Matula on kuin barbi ja V on kuin joku maitotyttö. River on nähdäkseni ylipainoinen ja itäeuroopan maissa kuten Puolassa ollaan hyvin kriittisiä ylipainoisia naisia kohtaan. Tiedän kokemuksesta. 

Kunnon provo tää viviesti.

Niin on. Ja valitettavasti näköjään onnistui. Nyt monet ärsyyntyivät jauhamaan epäolennaisia. 

Mutta siinä alkuperäisessä viestissä tämä provoilija sanoi, ettei usko "tyttösen" (Goldielocks) menestyvän ellei saa taakseen hypeä. Niinpä niin! Ilmankos Goldieta koskeva keskustelu aina hävitetään. Hänellä olisi kuitenkin paras biisi musiikkikilpailuun, jossa se kyllä huomataan.

Arviovideoiden p

Ai jaa, mun mielestä täysin unohdettava. Jotenkin liian 2007.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11263/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka kiusaa naisia ja tyttöjä, ovat ainoita ämmiä (M), joita on olemassa.

Syytön kuitenkin ennen kun toisin todistetaan. Jotenkin pistää niin vihaksi tämä, että uskotaan aina pelkän yhden osapuolen jutut ja sitten tuleekin ilmi, että ei se asia nyt ihan niin mennytkään. Useasti käy näin.

Vierailija
11264/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä irc-galleriassa oli miehillä tapana kirjoitella tyttöjen kuviin "panisin xDDD" tuollaista oli paljon.

Vierailija
11265/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään viisuissa ja UMK:ssakin pelataan likaista peliä kun aiotaan pilata pahimman kilpailijan maine että ne saataisiin pois kisoista. Joostillekin kävi samoin viime vuonna. Jos olisin artisti, niin en tämän takia uskaltaisi mennä osallistumaan viisuihin koska mustamaalaamiskampanjoita voi tulla vastustajieni faneilta, kun en oo mitään vakavia rikoksia tehnyt ja en halua että mua syytetään asioista mitä en oo tehnyt.

Minua voisi kiinnostaa joku kerta osallistua, mutta ehkä sitten vasta, kun täällä on poliittisesti avoimempi ilmapiiri. Jo se, että olen todennut sukupuolia olevan kaksi somessa, riittäisi varmaan osalla cancelointiin.

Miten tuo liittyy politiikkaan?

Ai niin, valtamedia ja salaliittoteoriat... Voi itku.

Oletko lukenut vaikka J.K. Rowlingin tapauksesta? J.K. Rowling joutui todella rajun ajojahdin kohteeksi, kun puhui biologisten naisten puolesta. J.K. Rowling on niin rikas, että hänen ei tarvitse pelätä elantonsa puolesta. Ja hän on muuten liberaali ajatuksiltaan, puolustaa esimerkiksi seksuaalivähemmistöjen oikeuksia.

Ei tarvitse mennä Rowlingiin saakka, ei tarvitse kuin lukea tämä ketju tältä illalta. Maalitus alkoi heti, kun tulin ketjuun ja olen "tunnistettavissa."

-winner-

Vierailija
11266/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa ja levyttää, vaikka olisit pitänyt 14 v  groupieita tai syönyt lepakoita. Mutta omaa tyhmyyttä mennä politiikkaan tai Euroviisuihin.

Kaikki tulee ilmi. Viisuissa ei suvaita tommosta ja jos allekirjoitat, ettei ole menneisyydessä jotain hämärää se on viisurikkomus. Ei siinä sen kummempaa. 

Viivi ja Erika tasoissa Spotifyssa 700 000 kuuntelua. Puppy oli joku 400 000 joten ei edes suosikki.

Vierailija
11267/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just näin. Vanhana IRCin käyttäjänä en edes tosiaan tiennyt kenen ikäisille olen itse siellä jutellut, koska harva kirjoitti oikeaa ikäänsä minnekään. 

Itse muistelen että syntymäajat olivat kyllä näkyvissä, ainakin Galtsussa. Muistan katsoneeni onko jollain täsmälleen sama syntymäaika kuin minulla.

Vierailija
11268/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan nenä.

Piti tulla tähän ketjuun kuitenkin ja vain sanomaan, että nyt tästä lähtien vaadin henkilötodistukset kaikilta, joiden kanssa enää juttelen netissä, kaikilta, jotka ovat joskus lukeneet, jotain jota olen kirjoittanut ja kaikilta, jotka joskus tulevat jotain allekirjoittamaani lukemaan. K-18 tai et lue sanaakaan pidemmälle.

Tämä menee ihan sairaaksi :(

Toivottavasti Erika ei ole jonossa seuraava, kun jonkun mamman pikku kersa on nähnyt Erikan videon ja ahdistuu seksuaalisesti.

-winner-

Ööh, miksi ylipäänsä juttelet netissä ihmisten kanssa, joiden iästä sinulla on niin suuri epäselvyys, että voisivat olla alaikäisyyden rajalla. 🤔

Ja sinä osaat kertoa jokaisen nettikirjoittelijan iän?

-winner

No niin, mitä merkitystä muiden netissä kirjoittelijoiden iällä on - jos kirjoitat netissä asiallisesti? Yhteisesti monelle, keskustelupalstalla.

OHO, ei mitään. Ongelmasi on omasi, ja johtuu siitä, mitä kirjoittelet, kenelle kirjoittelet, yksityisesti. Tajuatko? Et luultavasti, jatka jankkaustasi.

Vierailija
11269/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Toivottavasti nää homobileet hajoo taas omiin riitoihinsa.

Vierailija
11270/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tää tullut ilmi jos tuo bändi ei olisi ollut UMK:ssa?

Ja ei en puolustele tekijää, mutta en ymmärrä myöskään sitä miksi tällainen tulee ilmi 15 vuoden kuluttua kun mahdollinen tekijä on julkisuudessa?

Tarkoitatko, että jos on julkkis, niin saa suojan kaikelta touhultaan. 🤭 En itse ole hyväksikäytön uhri, mutta olen lukenut lukemattomia kertoja kuinka tapaukset piinaavat uhrejaan ja joutuvat esim. käymään vuosikausien terapiat läpi. Monet syyttävät pitkään myös itseään, kunnes ymmärtävät olevansa uhreja. Onko tämä niin vaikeaa ymmärtää. Huoh.

Mutta uhreja, siis mille? Viestittelylle? Nythän on pelkästä viestittelystä kysymys. 

Jotenkin myös outoa tälleen puolueettomana, että itse heti uskot kuitenkin "uhria", joka ei ole esittänyt edes minkäänlaisia todisteita väittämilleen. Sama siis jos keksisin itsekin jutun ja kaikki uskoisivat heti mitä sanon lehdessä... 

Vierailija
11271/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa että bändi ollut 15 vuotta yhdessä, sit kun yksi epäily julki niin samantien tyrkkäsivät yhden bussin alle jotta omat nimet puhdistuu. Ei tainnut olla mikään ystävyysprojekti tai oli jo epäilyksiä tai mikä homma? Ja siis hyvä että asia otetaan vakavasti, mutta tuollaisen "koskee vain häntä" lausuman sijaan olisi voinut olla esim. "päätimme vetäytyä kisasta, jotta esille tulleet vakavat syytäkset voidaan tutkia ja käsitellä rauhassa". 

Jotain tuossa on taustalla. Ei pelkkien huhupuheiden perusteella bändi olis tuollaista ratkaisua tehnyt.

Vierailija
11272/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka kiusaa naisia ja tyttöjä, ovat ainoita ämmiä (M), joita on olemassa.

Syytön kuitenkin ennen kun toisin todistetaan. Jotenkin pistää niin vihaksi tämä, että uskotaan aina pelkän yhden osapuolen jutut ja sitten tuleekin ilmi, että ei se asia nyt ihan niin mennytkään. Useasti käy näin.

UMK ja bändi=pelkkä yksi osapuoli? 

Vierailija
11273/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa että bändi ollut 15 vuotta yhdessä, sit kun yksi epäily julki niin samantien tyrkkäsivät yhden bussin alle jotta omat nimet puhdistuu. Ei tainnut olla mikään ystävyysprojekti tai oli jo epäilyksiä tai mikä homma? Ja siis hyvä että asia otetaan vakavasti, mutta tuollaisen "koskee vain häntä" lausuman sijaan olisi voinut olla esim. "päätimme vetäytyä kisasta, jotta esille tulleet vakavat syytäkset voidaan tutkia ja käsitellä rauhassa". 

Joo, mutta se on se julkisuuden paine ja mainehaitta.

Ette varmaan ihan ymmärrä sitä. Tarvitsee olla iso, rahakas ja mainekas, että tuollaista paskamyrskyä vastaan pystyy taistelemaan.

Vierailija
11274/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin! Nyt voinkin laittaa Goldielocksin puolesta vedot vetämään! 

Itse asiassa tässä meni Goldienkin mahikset voittoon. Hän olisi pystynyt voittamaan vain jos äänet olisivat hajonneet äänestyksessä monen ennakkosuosikin kesken. Nyt valtaosa äänistä menee Erikalle (ja Chisulle).

Vierailija
11275/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" siis, 23v ja 16v? mitä yhteistä tuon ikäisillä edes on keskenään. Sori, mutta todella hälyttävä ikäero. "

No siis mä olin tosi lapsellinen johtuen mun rankasta lapsuudesta, ja sitten se mun tyttöystävä oli tosi kaunis ja kiltti, ja hirveän ihastunut minuun, niin mäkin sitten ihastuin. Ollaan molemmat naisia. Kuunneltiin samoja artisteja ja jotain höpsöteltiin. Ei mitään ihmeempää. 

Mutta joo nyt jälkikäteen kun asiaa ajattelee niin kuulostaahan se vähän oudolta. En kuitenkaan millään lailla häntä hyväksikäyttänyt ja rakastin oikeasti. Kun ero tuli niin mun sydän oli ihan murtunut vuosia. 

En osaa asiaa sen enempää selittää. 

Vierailija
11276/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosiaan one morning left ja the last stand. Sanotaan mitä sanotaan, AI on lahja musiikin ystäville, joille musa on pääasia, ei kenenkään vinkujan, anteeksi esittäjän haarovälit tai epämusiikillinen toiminta.

Vierailija
11277/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just näin. Vanhana IRCin käyttäjänä en edes tosiaan tiennyt kenen ikäisille olen itse siellä jutellut, koska harva kirjoitti oikeaa ikäänsä minnekään. 

Itse muistelen että syntymäajat olivat kyllä näkyvissä, ainakin Galtsussa. Muistan katsoneeni onko jollain täsmälleen sama syntymäaika kuin minulla.

No ei se sitä tarkoittanut, että syntymävuosi olisi pitänyt paikkaansa :D siellä oli monella alaikäiselläkin, että olivat mukamas täysi-ikäisiä. Kyllä saa olla aika sinisilmäinen, jos kuvittele, että kaikki mitä kirjoitetaan netissä on totta.

Vierailija
11278/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin samaa. Toisaalta he tietävät, että nykyaikana meno on armotonta. Pelkät epäilyt aiheuttavat keikkojen peruuntumisia. Päättivät varmaan hajottaa osakeyhtiönsä ja vetää rahat ulos ennen konkurssia. Ehkä syytteessä oleva halusi itse pelastaa kaverinsa mainehaitalta.

Vierailija
11279/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tuntemattomien pikatuomitsemisen ymmärrän tavallaan, mutta jos omaa ystävää kohtaan esitettäisiin tuollaista niin vaikea uskoa, että olisin noin äkkinäisesti valmis toimimaan. Väkisinkin ajattelisi, että voiko olla virhe ja haluaisi kunnon selvitykset ensin. Eli onko ne sit jo saatu vai onko nää äijät vaan maailman huonoimpia kavereita? 

Vierailija
11280/21056 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tää tullut ilmi jos tuo bändi ei olisi ollut UMK:ssa?

Ja ei en puolustele tekijää, mutta en ymmärrä myöskään sitä miksi tällainen tulee ilmi 15 vuoden kuluttua kun mahdollinen tekijä on julkisuudessa?

Tarkoitatko, että jos on julkkis, niin saa suojan kaikelta touhultaan. 🤭 En itse ole hyväksikäytön uhri, mutta olen lukenut lukemattomia kertoja kuinka tapaukset piinaavat uhrejaan ja joutuvat esim. käymään vuosikausien terapiat läpi. Monet syyttävät pitkään myös itseään, kunnes ymmärtävät olevansa uhreja. Onko tämä niin vaikeaa ymmärtää. Huoh.

En minäkään uhrin saappaissa haluaisi nähdä hyväksikäyttäjääni edustamassa Suomea yhtään missään. En Euroviisuissa, en urheilussa, en politiikassa .. Siis mikäli väitteet on tosia.

Ketju on lukittu.