UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
On se nyt perhana kun Iltalehden uutispäällikkö Ismo Puljujärvi teilaa suomen mahdollisuudet jo ennen kuin biisit on livenä nähty.
Törkeää panettelua. wau-wau. Todella teilaamista ja huonoa mainetta jaettuna täältä suomesta.
Minulla on heti julkaisun jälkeen wau mielessä joko Goldie tai Puppy. Kaksi erilaista biisiä.
Minä uskon suomen mahdollisuuksiin. Tärkeintä on päästä loppukilpailuun.
Minkään tähänastisen maan julkaistut biisit EIVÄT yllä suomen tasolle. Uskokaa ja uskokaa syvästi meidän biisiin.
Minä pidän toi on totta, ei ole välttämättä ole finaaliin asiaa tällä kertaa. Ei kannata luulla se on selviö.
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivänä muistutettiin, että sotien veteraaneja ei oo enää montaa jäljellä. Jotenkin heitä ja heidän viimeisiä Euroviisuja kunnioittakseeni haluaisin suomalaisten valitsevan kyllä jonkun muun kuin liiallisen rivoilun Suomea edustamaan.
No kyllä. Sotiemme veteraanien ikäpolvea koskettaa paremmin sanoma "eat, sleep, play and puke".
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin Goldie Locksin pärjäävän jotenkin tämän veroisesti viisuissa.
No kuinka tää pärjäs, en muista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että goldie erottuisi positiivisesti viisuissa! harvemmin siellä on kuin yks indie
Ei oo kuule paljon indiet monesti siellä pärjänneet. Ainakaan kärkikahinoissa.
Ennen on ennen, nyt on nyt. Kerta se on ensimmäinenkin<3
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa tulikin salaisuus Erikan kovista striimausluvuista: Pitää kuunnella monta kertaa, niin johan muuttuu biisikin hyväksi. Ihmiset on kuunnelleet korvat verillä.
Mä en erityisesti pidä biisistä tai esityksestä, mut oon silti kuunnellut sen useamman kerran Spottarista siinä toivossa, että löytäisin sen jujun. No eipä ole löytynyt, mut ainakin oon omalta osaltani ollut mukana kasvattamassa Erikan striimisaldoa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa tulikin salaisuus Erikan kovista striimausluvuista: Pitää kuunnella monta kertaa, niin johan muuttuu biisikin hyväksi. Ihmiset on kuunnelleet korvat verillä.
Niinpä, olen nähnyt lukuisia kommentteja eri palstoilla kuinka kuuntelemalla parani. No sehän onkin kiva tällaisessa kilpailussa kuten Euroviisut, jossa massa kuulee vain yhden kerran.
Ei oo sama, en tykännyt ees siitä Käärijän ekalla kertaa.
Goldiesta tulee vähän mieleen kun katoin ton liven niin The Sounds.
Käärijähän on muuttunut tosi paljon siitä mitä oli UMK:n ja Euroviisujen aikaan. Silloin oli viaton höpsöttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en erityisesti pidä biisistä tai esityksestä, mut oon silti kuunnellut sen useamman kerran Spottarista siinä toivossa, että löytäisin sen jujun. No eipä ole löytynyt, mut ainakin oon omalta osaltani ollut mukana kasvattamassa Erikan striimisaldoa. 😀
Joo, minäkin olen kuunnellut Erikaa ihan samantasoisena kuin Costeeta eli en lähettäisi viisuihin, mutta muuten voi kuunnella. 💃
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on muuttunut tosi paljon siitä mitä oli UMK:n ja Euroviisujen aikaan. Silloin oli viaton höpsöttelijä.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, olen nähnyt lukuisia kommentteja eri palstoilla kuinka kuuntelemalla parani. No sehän onkin kiva tällaisessa kilpailussa kuten Euroviisut, jossa massa kuulee vain yhden kerran.
Ei oo sama, en tykännyt ees siitä Käärijän ekalla kertaa.
Muistan kuinka suuri osa piti heti.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Erikan videon katselumäärät kertoo totuutta sen suosiosta. Moni katsoo sen mielenkiinnosta kohun takia ja ne ketkä tykkää katsoo sitä todennäköisesti hyvin monta kertaa.
Joukossa on enemmän ulkomaalaisia katsojia, faneja, joilla ei ole mahdollisuutta äänestää.
Yritin kuunnella Puppyn kokonaisuudessaan. Sen kuuntelu on ollut liian raskasta mikä on aika kuvaavaa. Näen tämän Electric Callboyn, Käärijän, Blind Channelin ja Baby lasagnan lapsena joka yrittää samaa kaavaa viisuihin.
Aluksi kuulin jotakn Portion Boys jopa Scooter tyylistä amispoppia. Sitten mentiin samaa toistavaa puppy puppy puppy raskasta hakkaavaa, itseään toistavaa settiä. Sitten tuli c osa joka yritti rakennella jotain vähän elektronista uutta äänimaisemaa vetäen jotain dubstep tyylistä. Jos joku kokee tämän erityisen nautinnollisena kappaleena olemme kyllä ihan eri planeetalta 😂 eniten häiritsi semmonen monotoonisuus, hakkaavuus, ja ne koiran äänet vuh vuh vuh. Ja se että kuulin tässä liikaa jotain mitä on jo kuultu viimevuosina turhan monta kertaa.
Siis olen kuunnellut itse esim joitain Children of Bodom-tyylisiä hevibiisejä ja tykännyt niistä ja tämä ei vain iske. Tämän parasta antia oli toki musiikkigenrejen sekoittelu ja pienet ärinät mutta en tiedä mikä tässä ärsyttää niin, ehkä se on vanhan toisto ja samalla sapluunalla meno. Kun kuulin Käärijän se oli instant like. Samaten Blind Channel. Jos tämä tekele äänestetään viisuihin alan seisomaan raatien vaikutusmahdollisuuksien kannalla, kunhan ne on jostain ulkomailta ja hyljeksii tämäntyylistä musiikkia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Erikan videon katselumäärät kertoo totuutta sen suosiosta. Moni katsoo sen mielenkiinnosta kohun takia ja ne ketkä tykkää katsoo sitä todennäköisesti hyvin monta kertaa.
Joukossa on enemmän ulkomaalaisia katsojia, faneja, joilla ei ole mahdollisuutta äänestää.
Joo olkoot ne ulkkikset hiljaa. Mehän äänestetään suomalaisten suosikki minkä ei pidä pärjäämän viisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olkoot ne ulkkikset hiljaa. Mehän äänestetään suomalaisten suosikki minkä ei pidä pärjäämän viisuissa.
En luottaisi seksibiisejä hypettävän 🌈-porukan äänien riittävyyteen, ei Erika pääsisi edes finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin kaikilla muillakin
Ei taida kenelläkään olla enää mitään uutta ja freesiä sanottavaa umk-ehdokkaista? Vaikuttaa vähän siltä, että jokainen keskustelee lähinnä itsensä kanssa ja muistelee menneitä. Ketjun voisi pistää tauolle finaaliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kuunnella Puppyn kokonaisuudessaan. Sen kuuntelu on ollut liian raskasta mikä on aika kuvaavaa. Näen tämän Electric Callboyn, Käärijän, Blind Channelin ja Baby lasagnan lapsena joka yrittää samaa kaavaa viisuihin.
Aluksi kuulin jotakn Portion Boys jopa Scooter tyylistä amispoppia. Sitten mentiin samaa toistavaa puppy puppy puppy raskasta hakkaavaa, itseään toistavaa settiä. Sitten tuli c osa joka yritti rakennella jotain vähän elektronista uutta äänimaisemaa vetäen jotain dubstep tyylistä. Jos joku kokee tämän erityisen nautinnollisena kappaleena olemme kyllä ihan eri planeetalta 😂 eniten häiritsi semmonen monotoonisuus, hakkaavuus, ja ne koiran äänet vuh vuh vuh. Ja se että kuulin tässä liikaa jotain mitä on jo kuultu viimevuosina turhan monta kertaa.
Siis olen kuunnellut itse esim joitain Children of Bodom-tyylisiä hevibiisejä ja tykännyt niistä ja tämä ei vain iske. Tämän parasta antia oli toki musiikk
Voisin kuunnella ennemmin vaikka saman lyriikka teeman Bahamenin Who let the dogs out ja vihaan sitä biisiä 😂 https://youtu.be/ojULkWEUsPs?si=1DieK57vq9lAulOG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika se posottaa katsojaluvuissa Youtubessa, vaikka video on "shadowbannattu" ja ei löydy kuin mutkan kautta. Ei mene ihan senkään piikkiin, että joku vain käy vain tsekkaamassa Erikan videon, kyllä se jonkinverran tykkäämistäkin vaatii saada ennätyskatsojalukuja. :) Biisissä ei muuten sanallakaan mainita suoraan mitään irstasta, eli irstaus on kuulijan korvassa ja siinä on myös metaforisuutta.
Hyvin löytyy ja heti hakusanalla ich komme tulee youtubessa ensimmäisenä vastaan. Mitä sun mielestä biisissä lauletaan jos se ei sisällä mitään seksististä?
Tulee ensimmäisten joukossa myös hakusanoilla UMK tai Erika Vikman. Ihan turha kohu taas tuokin.
Nyt tulee, eilen ei tullut, ainakaan minulla. Ja anteeksi tuo rietas sana.