Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
10041/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossapa tulikin salaisuus Erikan kovista striimausluvuista: Pitää kuunnella monta kertaa, niin johan muuttuu biisikin hyväksi. Ihmiset on kuunnelleet korvat verillä.

Niinpä, olen nähnyt lukuisia kommentteja eri palstoilla kuinka kuuntelemalla parani. No sehän onkin kiva tällaisessa kilpailussa kuten Euroviisut, jossa massa kuulee vain yhden kerran.

Ei oo sama, en tykännyt ees siitä Käärijän ekalla kertaa.

Muistan kuinka suuri osa piti heti.

Sai osakseen paljon haukkuja myöskin.

Vierailija
10042/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsenäisyyspäivänä muistutettiin, että sotien veteraaneja ei oo enää montaa jäljellä. Jotenkin heitä ja heidän viimeisiä Euroviisuja kunnioittakseeni haluaisin suomalaisten valitsevan kyllä jonkun muun kuin liiallisen rivoilun Suomea edustamaan.

Ne varmaan haluis suomenkielisen biisin.

Saksaakin luultavasti rintamalla kuulivat🤗

Ei tainnut loppujen lopuksi jäädä hyvät muistot saksalaisista ainakaan niillä veteraaneilla, joiden piti tapella heitä vastaan Lapin sodassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10043/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaasa nuoruudessa soineen Painin kappaleetkin ovat ilo verrattuna Puppyyn. Se yhdisteli heviä elektronisen musiikin ja teknon vaikutteisiin. Oi niitä aikoja ehkä se nyky hevi yhdistyy siihen mitä tekijät on nuoruudessaan kuunnelleet ja tulee electric callboy tyylisiä bändejä ja näitä scooteramisdubsteppoppi hevibändejä jotka kuulostaa monotoniselta räminältä 😁 Ja Käärijä oli kyllä siis tosi hyvä  Rammstein vaikutteineen ja Baby lasagnakin meni vaikka Käärijä tuli jatkuvasti mieleen. 

Vierailija
10044/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Ich Komme on myös Yle Areenassa kaikkein katsotuin UMK video. Meni Puppyn ohi.

Hitto, ai sitäkin lukemaa nyt seurataan. Nimittäin jos olen kuunnellut Erikaa, niin olen kuunnellut Yle Areenasta enkä Youtubesta, niin etten antaisi viisunostetta sille. 😅 Biisihän on ihan kiva, mutta ei euroviisuksi.

No nimenomaan euroviisuksi?

Ei euroviisuissakaan tarvi olla mahdollisimman trashy. Suomeen tuo biisi sopii hänen faniensa iloksi, mutta ei koko Euroopan eteen.

Vierailija
10045/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kuunnella Puppyn kokonaisuudessaan. Sen kuuntelu on ollut liian raskasta mikä on aika kuvaavaa. Näen tämän Electric Callboyn, Käärijän, Blind Channelin ja Baby lasagnan lapsena joka yrittää samaa kaavaa viisuihin. 

Aluksi kuulin jotakn Portion Boys jopa Scooter tyylistä amispoppia. Sitten mentiin samaa toistavaa puppy puppy puppy raskasta hakkaavaa, itseään toistavaa settiä. Sitten tuli c osa joka yritti rakennella jotain vähän elektronista uutta äänimaisemaa vetäen jotain dubstep tyylistä. Jos joku kokee tämän erityisen nautinnollisena kappaleena olemme kyllä ihan eri planeetalta 😂 eniten häiritsi semmonen monotoonisuus, hakkaavuus, ja ne koiran äänet vuh vuh vuh. Ja se että kuulin tässä liikaa jotain mitä on jo kuultu viimevuosina turhan monta kertaa. 

Siis olen kuunnellut itse esim joitain Children of Bodom-tyylisiä hevibiisejä ja tykännyt niistä ja tämä ei vain iske. Tämän parasta antia oli toki musiikk

Onneksi teidän ei tarvi kuunnella tätä kokonaisuudessana. Vain 30 sekuntia on tiivistettynä kaikki mitä kappaleesta saa irti koska kaikki kortit lyödään peliin heti. 

Vierailija
10046/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Ich Komme on myös Yle Areenassa kaikkein katsotuin UMK video. Meni Puppyn ohi.

Hitto, ai sitäkin lukemaa nyt seurataan. Nimittäin jos olen kuunnellut Erikaa, niin olen kuunnellut Yle Areenasta enkä Youtubesta, niin etten antaisi viisunostetta sille. 😅 Biisihän on ihan kiva, mutta ei euroviisuksi.

No nimenomaan euroviisuksi?

Ei euroviisuissakaan tarvi olla mahdollisimman trashy. Suomeen tuo biisi sopii hänen faniensa iloksi, mutta ei koko Euroopan eteen.

Tämä. Miksi tätä ei julkaistu muuten, miksi pitää viisuihin. 😅

Vierailija
10047/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldielocks on kyllä true artist. 🎨

Vierailija
10048/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, Chisu oli kuulemma kuullut Erikan puhuvan somevideollaan saksaa ja sen vuoksi saanut idean ja ottanut yhteyttä häneen ja ehdottanut että esittäisi tällaisen biisin. Niin pienestä oli kiinni, että olisimme säästyneet tältä. 🤭

Vierailija
10049/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuoden parasta antia oli Espanjan kantaa ottava attitude leidi Zorra biisillä ja miesten vilkkuvilla pakaroilla. Kyllä sinne yksi Erikakin mahtuu. Siitä en tiedä myykö seksi viisuissa koska esim Ollie Alexander floppasi lievästi homoeroottisella munasuoja miehet melkein pussaa tekeleellään. Benjamin rukka jäi hyvällä biisillä pahasti jalkoihin myös UMK.ssa.

I stand with Erika. 

Vierailija
10050/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, Chisu oli kuulemma kuullut Erikan puhuvan somevideollaan saksaa ja sen vuoksi saanut idean ja ottanut yhteyttä häneen ja ehdottanut että esittäisi tällaisen biisin. Niin pienestä oli kiinni, että olisimme säästyneet tältä. 🤭

Ihanaa että otti yhteyttä. Olen aina arvostanut Chisua biisintekijänä 

Vierailija
10051/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole voittajafiilistä. 

Vierailija
10052/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, tuliko nolous ja häpeä taas

Olikohan nämä niitä jotka äänesti sen tylsän balladin Cicciolinan edelle prkl. Onneksi oikeus tapahtui ja viisut peruttiin. Huh. 

Joo ja myönnettäkööt ettei Ciccionalinan esitys ollut parasta a luokkaa vaan oli vedetty liian överiksi karhuineen. Nyt vähän hienovaraisempaa ja tyylikkäämpää kiiiiitoos. 

Vierailija
10053/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimevuoden parasta antia oli Espanjan kantaa ottava attitude leidi Zorra biisillä ja miesten vilkkuvilla pakaroilla. Kyllä sinne yksi Erikakin mahtuu. Siitä en tiedä myykö seksi viisuissa koska esim Ollie Alexander floppasi lievästi homoeroottisella munasuoja miehet melkein pussaa tekeleellään. Benjamin rukka jäi hyvällä biisillä pahasti jalkoihin myös UMK.ssa.

I stand with Erika. 

Kumpikaan noista ei menestynyt. Homopiireissä seksijutut on aika eri juttu. Youtubessakin lähes kaikki viisufanimiehet on homoja eikä heidän mieltymyksiään voi yleistää suuren yleisön mielipiteiksi. Huoh.

Vierailija
10054/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kuunnella Puppyn kokonaisuudessaan. Sen kuuntelu on ollut liian raskasta mikä on aika kuvaavaa. Näen tämän Electric Callboyn, Käärijän, Blind Channelin ja Baby lasagnan lapsena joka yrittää samaa kaavaa viisuihin. 

Aluksi kuulin jotakn Portion Boys jopa Scooter tyylistä amispoppia. Sitten mentiin samaa toistavaa puppy puppy puppy raskasta hakkaavaa, itseään toistavaa settiä. Sitten tuli c osa joka yritti rakennella jotain vähän elektronista uutta äänimaisemaa vetäen jotain dubstep tyylistä. Jos joku kokee tämän erityisen nautinnollisena kappaleena olemme kyllä ihan eri planeetalta 😂 eniten häiritsi semmonen monotoonisuus, hakkaavuus, ja ne koiran äänet vuh vuh vuh. Ja se että kuulin tässä liikaa jotain mitä on jo kuultu viimevuosina turhan monta kertaa. 

Siis olen kuunnellut itse esi

Puppyssä ärsyttää eniten se että se on huonoin biisi mitä tuolta bändiltä olen tähän mennessä kuullut. Esim. Uusimmalla levyllään on pelkkiä bängereitä, joka viikko soi treenimusanani. Ja sitten viisuihin lähtivät Puppyllä :/.

Vierailija
10055/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppyssä ärsyttää eniten se että se on huonoin biis

Sama. Mä syytän tästä täysin tuottaja Kiroa. 

Vierailija
10056/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kenelläkään olla enää mitään uutta ja freesiä sanottavaa umk-ehdokkaista? Vaikuttaa vähän siltä, että jokainen keskustelee lähinnä itsensä kanssa ja muistelee menneitä. Ketjun voisi pistää tauolle finaaliin asti.

Voisi kyllä sulkea, kun katkerat poistelee kommentteja minkä kerkiää.

Vierailija
10057/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupp

Onko tossa yritetty taas jotain samaa sapluunaa crazy party kuinka monta genreä saadaan ämpättyä samaan biisiin. Nyt ei ihan onnistuttu, sori. 

Vierailija
10058/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I stand with Erika. 

Kumpikaan noista ei menestynyt. Homopiireissä seksijutut on aika eri juttu. Youtubessakin lähes kaikki viisufanimiehet on homoja eikä heidän mieltymyksiään voi yleistää suuren yleisön mielipiteiksi. Huoh.

Voi perse. Montako kertaa se pitää teroittaa että espanja ja britannia ovat rahoittajamaita, joilla on aina vaikeaa. Kumpikaan biisi ei ollut iskevä eikä kumpikaan artisti kyennyt esittämään niitä livenä. 

Vierailija
10059/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goldielocks on kyllä true artist. 🎨

Hän painii tosiaan ihan eri sarjassa kuin nämä ylituotetut ennakkosuosikit, joita väkisin tuputetaan. Kaikista paras biisi ja takuulla tulee tyylikäs sekä mielenkiintoinen esitys, joka kantaa pitkälle. 

Vierailija
10060/21056 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heroes yks huonoimmista voittobiiseistä viimisen 20 vuoden aikana imo

Se oli aikaansa edellä. Täysin AI:lla tehdyn kuuloinen kappale vuosia ennen generatiivisen tekoälyn hypeä.

Onko tämä hyvä asia jotenkin? 

Ketju on lukittu.