UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivänä muistutettiin, että sotien veteraaneja ei oo enää montaa jäljellä. Jotenkin heitä ja heidän viimeisiä Euroviisuja kunnioittakseeni haluaisin suomalaisten valitsevan kyllä jonkun muun kuin liiallisen rivoilun Suomea edustamaan.
Aina vaan paranee nää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika se posottaa katsojaluvuissa Youtubessa, vaikka video on "shadowbannattu" ja ei löydy kuin mutkan kautta. Ei mene ihan senkään piikkiin, että joku vain käy vain tsekkaamassa Erikan videon, kyllä se jonkinverran tykkäämistäkin vaatii saada ennätyskatsojalukuja. :) Biisissä ei muuten sanallakaan mainita suoraan mitään irstasta, eli irstaus on kuulijan korvassa ja siinä on myös metaforisuutta.
Hyvin löytyy ja heti hakusanalla ich komme tulee youtubessa ensimmäisenä vastaan. Mitä sun mielestä biisissä lauletaan jos se ei sisällä mitään seksististä?
Tulee ensimmäisten joukossa myös hakusanoilla UMK tai Erika Vikman. Ihan turha kohu taas tuokin.
No kokeilepa hakea sanalla Ich komme ja et tosiaankaan löydä UMK-videota asappina. Sitten UMK Ich komme... Ei löydy taaskaan.Sitten Erika Vikman umk, oho ei löydy taaskaan. Löydät kyllä Erikan kanavan laulun ilman videota. Mutta se ei auta UMK katsojalukuja.
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivänä muistutettiin, että sotien veteraaneja ei oo enää montaa jäljellä. Jotenkin heitä ja heidän viimeisiä Euroviisuja kunnioittakseeni haluaisin suomalaisten valitsevan kyllä jonkun muun kuin liiallisen rivoilun Suomea edustamaan.
Heh, tää on kyllä hyvä pointti. 😄 Ei tuo vaan sovi viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan paranee nää
Voi kiesus sentään, että sotaveteraaneja muistamaan. Pitääkö englanninkielisellä funkilla heitä muistaa vai puppy örinällä?
Huh huh, tää on kyllä niin hyvä! En oo itsekään pitkään aikaan kuunnellut. Tän tyyppistä kaipaisin tänäkin päivänä, eikä jotain outoa friikkisirkusta!
Mä katoin vasta eilen kaikki läpi. Järjetön pettymys, joten katsoin uudestaan. Ei vieläkään mitään. Lähinnä myötähäpeää aiheutti Erika ja se Puppy bändi.
Nelli Matula oli kaunis ja lavasteet kunnossa, jotain juoksemista oli kertsissä, että ehkä se sitten olis mun valinta, jos pakotetaan joku ottamaan.
Tänä vuonna suomi voisi jättää Euroviisut väliin, niin ei tarttis hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, tää on kyllä niin hyvä! En oo itsekään pitkään aikaan kuunnellut. Tän tyyppistä kaipaisin tänäkin päivänä, eikä jotain outoa friikkisirkusta!
Vielä pitäisi tietää mitä olet kuunnellut
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin ihan satunnaista youtuubin soittolistaa. Tuli tämä helmi vastaan
On kyllä yks mun suosikeista ikinä mitä Suomi lähettänyt.
Samoin. 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin ihan satunnaista youtuubin soittolistaa. Tuli tämä helmi vastaan
On kyllä yks mun suosikeista ikinä mitä Suomi lähettänyt.
Samoin. 👍🏻
Saa mieltä!
Eikö missään ole neean livelaulua? Oiskohan sopinut kunnon voimaballadi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan paranee nää
Voi kiesus sentään, että sotaveteraaneja muistamaan. Pitääkö englanninkielisellä funkilla heitä muistaa vai puppy örinällä?
Viivistä varmasti tykkäävät, joten Viivi viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole neean livelaulua? Oiskohan sopinut kunnon voimaballadi? 🤔
On. Täälläkin ollut klippi. Etsi youtubesta
Itse uskon, että goldie erottuisi positiivisesti viisuissa! harvemmin siellä on kuin yks indie
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että goldie erottuisi positiivisesti viisuissa! harvemmin siellä on kuin yks indie
Ei oo kuule paljon indiet monesti siellä pärjänneet. Ainakaan kärkikahinoissa. Se jäisi sinne ehkä finaaliin ehkä ei - kategoriaan viisuissa. Riippuen laulajan karismasta ja esityksestä.
On se nyt perhana kun Iltalehden uutispäällikkö Ismo Puljujärvi teilaa suomen mahdollisuudet jo ennen kuin biisit on livenä nähty.
Törkeää panettelua. wau-wau. Todella teilaamista ja huonoa mainetta jaettuna täältä suomesta.
Minulla on heti julkaisun jälkeen wau mielessä joko Goldie tai Puppy. Kaksi erilaista biisiä.
Minä uskon suomen mahdollisuuksiin. Tärkeintä on päästä loppukilpailuun.
Minkään tähänastisen maan julkaistut biisit EIVÄT yllä suomen tasolle. Uskokaa ja uskokaa syvästi meidän biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ich komme voisi olla hyvä, jos siinä olisi jotain syvempää tai jopa synkempää sanomaa tai ristiriitaa esim.sanoituksen ja musavideon välillä. Nyt kuulijalle ei jätetä yhtään tilaa tehdä omia päätelmiä. Naisten voimaantumisbiisi se ei ole vaan pikemminkin (por n on) objektiksi aivopestyjen naisten kieroutunut, miehisen katseen arvottama irvokas mielenmaisema. Olisi jätetty edes jotain arvailujen varaan tai laulettu jostain täysin päinvastaisesta tai sitten siitä tulemisesta jossain arkisessa asussa. Toimisi paremmin. Nyt lättyä hierotaan suoraan lärviin.
Oikeassa olet. Viisukuppilan Erika-aktivistit ovat jo varmaan ilmoittaneet Modelle, että kommenttisi pitää siksi poistaa.
"Viisukuppilan Erika-aktivistit" tosiaankin. 😄 Mua naurattaa kuinka tosissaan he ottavat viisut ja hauk
Olen aina luullut että kuppilan väki on fiksua. Nyt tulee mieleen, että löytääkö ylifiksut ihmiset, joilla periaatteessa on paljon tietoa, tästä Erikan kappaleesta sellaisia sisältöjä, joita siinä oikeasti ei ole. Mä en näe Erikan esityksessä rohkeutta, jonkinlaista häpeämättömyyttä, kun kehtaa esiintyä tuossa roolissa. Ihmetyttää myös, että K ihailee niin kovasti Erikaa, olen vähän pettynyt K hon. Käärijä itse kuitenkin on uutta luova artisti.
Tässä olisi jo papi laulun show
Tietenkin voi, ei mitään virkaa näillä.