UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Turha jatkuvasti yrittää haukkua W95 ja Henriä, jotka edusti ja menestyi aivan erinomaisesti.
Enpä tiedä... Jos ei Erikalta tai Goldielocksilta ole mitään bängeriä tulossa, niin itselleni on ihan sama kuka sinne lähetetään. costee miellyttää eniten itseäni tähän mennessä, mutta se ei taida olla suuren yleisön mielipide tällä hetkellä joten aivan sama minulle kuka sinne lähtee.
Puppy ei oo mun musiikkimakua, mut ainoa kappale joka tähän mennessä on jääny soimaan päähän. Ja jota oon palannu päivän aikana jostain syystä kuuntelemaan uudestaan.
Näen painajaisia puppy-kappaleesta. Koiranpentu helvetistä, painajaispuppy. Sain trauman :(
Jos nyt verrataan Käärijään (hehe), niin OML:llä on se heikkous, että he eivät ole henkilöinä kovin kiinnostavia. Toki oikeanlaisella pr:llä tätä voidaan yrittää muuttaa, mut Käärijällä toi tuli jotenkin niin luonnostaan, ei tarvinnut yrittää
Vierailija kirjoitti:
"Ihan yhtä lailla voidaan sanoa, että keskittyy osaamiseensa. Kummasti Ruotsikin vuodesta toiseen menestyy käytännössä ihan samalla kaavalla."
Toki, mutta ehkä siinä on se pieni, mutta sittenkin merkittävä ero, että Ruotsin linja on hioitut maimstream-popbiisit ja yhtä hiotut esitykset, joka miellyttävät vuodesta toiseen niin paljon, että he ovat jatkuvasti tulostaulukon vasemmalla puolella ja tosi usein top vitosessa ja voittojakin napsahtelee aika usein kohdalle. Mainstreampop on maailman suosituinta musiikkia ja sille on paljon kysyntää kansainvälisesti.
Meidän kreisiparty-/raskaamman musiikin linja on marginaalisempaa. Suomalaiset tekijät ovat siinä vahvoilla ja sillä on saavutettu hyvää menestystä viisuissa, mutta en näe hyvänä, että siihen uraudutaan täysin niin, että muiden genrejen edustajien alkaa käydä mahdottomaksi päästä hyvälläkään biisillä viisuihin. Viime vuonna nähtiin, ettei kreisiparty ole sillä tavalla
Ruotsin esitykset miellyttävät vuodesta toiseen juryja. Silloin kun juryt olivat poissa euroviisuista, Ruotsilla ei mennyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
OML kuulostaa tosi vanhalta ja väsyneeltä. Eikö tää tyyli oon jo vähän hapantunut? Kuuluu kisan marginaalimusaan, mutta koska ei tuo mitään uutta vaan paketoi jo monesti nähtyjä ideoita, ei tule pääsemään jatkoon.
Mä en ole kyllä ikinä nähnyt Euroviisuissa tuollaista karjuntaa.
Täällä palstalla oli niin negatiivinen meininki että kävin katsomassa 21-24 artistien reaktiovideot, ne koosteet siis. Onpa siellä ollut paljon hyviä biisejä, ehtinyt jo unohtaa osan.
Odotellaan nyt ihan rauhassa loputkin biisit, sitten on helpompi lähteä vertailemaan. Jätetään myös se haukkuminen vähemmälle, jookos.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt verrataan Käärijään (hehe), niin OML:llä on se heikkous, että he eivät ole henkilöinä kovin kiinnostavia. Toki oikeanlaisella pr:llä tätä voidaan yrittää muuttaa, mut Käärijällä toi tuli jotenkin niin luonnostaan, ei tarvinnut yrittää
Sama oli Windowsilla, se oli oikeen symppis ja pidetty tyyppi prepartyissa jo vaikka biisinsä ei ollut suosittu. Näistä tyypeistä ei vielä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Näen painajaisia puppy-kappaleesta. Koiranpentu helvetistä, painajaispuppy. Sain trauman :(
Esityksessähän voisi jollain tavalla olla mukana joku oikeasti suloinen ja kaikkien sydämet sulattava, leikkisä ja videolla nähdyn kreisienergian sekä kaaoksen aikaansaava koiranpentu. Ei tietenkään aitoa, mutta voisiko siitä jättikoirasta tehdä suloisemman tai onnistuisiko jotenkin muuten, vaikka vaan koirapukuna?
Vierailija kirjoitti:
Turha jatkuvasti yrittää haukkua W95 ja Henriä, jotka edusti ja menestyi aivan erinomaisesti.
Ei se ole haukkumista vaan tosiasia. Edustivat omalla tyylillään hyvin kyllä, mutta eivät menestyneet erinomaisesti.
Sekin tietysti on subjektiivinen arvio, mikä on erinomaista menestystä. Minusta sija 19. on ihan ok menestystä. Minulle erinomaista menestystä on n. top 6 ja tulostaulukon vasen puoli on hyvää menestystä, johon Suomen pitäisi pyrkiä ja olisi mahdollisuuskin päästä lähettämällä kattauksen menestyspotentiaalisin matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Biisi on kai tehty muutamassa tunnissa - ja sen kyllä huomaa.
Kuulostaa siltä kuin joku varhaisteini olisi vetänyt kunnon ensikännit ja saanut samalla inspiksen kirjoittaa elämänsä ensimmäisen biisin.
OML:n biisistä vähän kahtiajakoiset tunnelmat...
Tykkään itse bändistä ja haluan kannustaa heitä, mutta eihän tämä biisi parasta OML-tuotantoa ole.OML on ollut klubi- ja festarikeikoilla erittäin hyvä livebändi ja energia on ollut mahtava, eli uskon kyllä että he voivat tarjota hyvän shown. Biisi on korvamato, mutta vedetty niin euroviisu-myllyn läpi, että OML:n omaleimaisuus jää puuttumaan ja jää vähän "We have Electric callboy at home" -viba.
Joku epäili laulutaidon riittävyyttä livenä, mutta laulaja-kitaristi Leevi Luodon molemmat bändit useamman kerran nähneenä, en itse kyllä epäile yhtään - tyypillä on kirkas ja kantava ääni myös keikoilla.
Soisin heidän pääsevän jatkoon, mutta tällä hetkellä oma suosikkini on ehkä kuitenkin Viivi. En ole mikään poppiballadien tahtiin vollottaja, mutta biisin viimeisen säkeen muistisairaus-rivit saavat silmät kostumaan joka kerta.
Veikkauksia Goldielocksin biisistä? Mulla on odotukset todella korkealla, on sen verran taitava tyyppi kyseessä. Jännä nähdä millaisella biisillä lähti UMK:hon
Vierailija kirjoitti:
Siinä lauletaan koiranpennun oksennuksesta ja kakasta. Bändi itse kertoo, että biisi syntyi juosten kusten muutamassa tunnissa. Mistä hitosta sä väännät siihen syvemmän merkityksen?
Moni hyvä biisi on syntynyt viidessä minuutissa. Mikä ihmeen juttu tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OML kuulostaa tosi vanhalta ja väsyneeltä. Eikö tää tyyli oon jo vähän hapantunut? Kuuluu kisan marginaalimusaan, mutta koska ei tuo mitään uutta vaan paketoi jo monesti nähtyjä ideoita, ei tule pääsemään jatkoon.
Mä en ole kyllä ikinä nähnyt Euroviisuissa tuollaista karjuntaa.
Et varmaan myöskään lavalle kusemi.stakaan, ja arvaa miksi? Koska karjuminen ja lavalle lorottelu ei ole kenestäkään kovin viihtyttävää.
Mitäs ensi yön julkaisusta on ennalta kerrottu?
Olisi ollut kiva nähdä oikeita söpöjä koiranpentuja näiden videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minusta Käärijä ei ollut hupibiisi. W95manillakin biisi oli ihan kunnollinen eikä mikään hupibiisi, esityksessä toki oli hupia."
No, olkoon sitten kreisipartya.
Siinähän oli tosi syvällinen sanoma. En ymmärrä.
Puppyssä ei tätä ole.
Ei olekaan. Se on jalkapallokannatusrallatus ja hyvän mielen biisi, jää kerralla päähän soimaan ja tuo iloa elämään.
Vähästä sinäkin tulet iloiseksi....hanki koira minä pidän tästä kaverista ja hänen laulustaan... jonka nimi on joku Coste..... en ole ennen kuullut hänestä