UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Miten tänä vuonna yli puolet naisia
Viivi on ihana, näin hänet festareilla viime vuonna ja oli huippu! Odotan innolla! 😍
Voi ei, yrittääkö se Erika taas!?!
Koska kyseessä on Erika Vikman, se tekee mielenkiintoisen. Mutta koska biisin nimi on "Ich komme" niin se jos joku tekee siitä mielenkiintoisen.
Vierailija kirjoitti:
Halutaan selvästi naisedustaja tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä koska edelliset osallistujat olleet miehiä
Wohoo Vikman! Mutta liikaa naisia. Bändi vaikutti jännältä, saa nähdä mitä luvassa. Goldielocks kiinnostaa ja Hitaammin hautaan miellyttää ajatuksena. Ei Poetseja, joten se on pettymys. Ensivaikutelma ei huippu eikä huonoin. Voi sanoa vasta biisien jälkeen, ja tietysti lopullisesti livejen jälkeen.
ihan hyvältä näyttää teaserit mun mielestä!
Ainoa mitä odotan on tuo bändi, mutta ne kommentit siihen ei olletkaan kovin lupaavia. Voi hele.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että kukaan ei tiennyt Käärijääkään ennen UMK:ta! Hyvä kattaus ja hyviä laulajia. Ihan lupaavalta vaikuttaa!
Nimenomaan näistä ainoat kiinnostavat on nuo tuntemattomammat, eli OML, Costee ja Goldielocks. Nuo mainstream matulat, viivit ja vikmanit ei herätä kuin negatiivisa tunteita.
"Nightmares" ja "Hitaammin hautaan" on kyllä Suomen euroviisujen nimiä. Eka Saara Aalto ja toka Jasmin tai joku kohtalokas balladiemäntä.
mä odotan eniten Viivä ja Erikaa. Ja sitä bändiä kans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä koska edelliset osallistujat olleet miehiä
Jaa mä luulin että tämä on laulukilpailu
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että kukaan ei tiennyt Käärijääkään ennen UMK:ta! Hyvä kattaus ja hyviä laulajia. Ihan lupaavalta vaikuttaa!
Näissä osallistujissa oli itse asiassa enemmän jokseenkin tuttuja nimiä kuin mitä oletin. Sitä paitsi UMK:n ennestään tunnetumpien esiintyjien kappaleet ovat harvoin hyviä, uran uudelleenlämmittely vähän paistaa läpi. Vähemmän tunnetulla on ehkä enemmän motivaatiota panostaa.
Jotenkin alkaa tuntua siltä, että olisiko voittoa jopa pedattu Erikalle. Joku hullunkurinen kuvitelma, että hän olisi kovinkin suosittu ja tunnettu eurooppalaisissa viisupiireissä 😂
Kyllä tää oikeastaa viime vuotta paremmalta kattaukselta vaikuttaa.
Jos Neea Riverin biisi on vähänkään yhtä hyvä kuin hänen Never made it out alive, niin ehdottomasti on oikea ehdokas viisuihin.
Kiinnostava sakki minusta. Innolla odotan biisejä ja UMK-finaalia.
En tiedä, en ole kovin pettynyt. Voi olla ihan mielenkiintoisia. Ehkä vähän liikaa poppia.