UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ollut tosi monipuolinen kattaus artisteja. Mitä tää nyt on?
Viime vuosi oli rapvuosi, nyt on popvuosi.
Onko sitten sen jälkeen metallivuosi :D Sopii!
Pitäisi löytää uusi suuntaus, jotta biisi erottuu muista. Uusi instrumentti tai äänilajin sekoitus. Mutta ei mitään yhteiskunnallista eikä mitään boikotointeja tai suosimista.
Pyrotkaan ei enää ole tarpeellisia ja kuvaustekniikka ja lavastukset väriefekteineen eivät ole tarpeellisia.
Yleisön täydellinen "vangitseminen" kuuntelemaan ja karismaattinen esitys ovat tärkeitä. Vaan onko suomalaisessa mentaliteetissa sellaista voimaa.
Siis miksei noiden artistien haastatteluja näytetä? Eikö tämä studio voisi jorista jälkikäteen?!
Yle ei sitten julkassut edes sellasta viestiä chatissa kun olen pettynyt.
Miksi tässä on tällainen studio eikä artistien haastatteluja näytetä???
Esiintyjät ehtivät sanoa kaksi lausetta ja sitten takaisin A-studioon. Hohhoijaa mikä formaatti.
Tähän mennessä to-del-la lan-nis-ta-vaa -_-
Vierailija kirjoitti:
Yle ei sitten julkassut edes sellasta viestiä chatissa kun olen pettynyt.
Eikun pitää olla jee jee ihanaa jee jee ihanaa.
okei Kiro on ollut mukana tekemässä, voi olla kova!
Tää bändi on eka jonka biisiä odotan.
Vierailija kirjoitti:
no yksi hyvä juttu on se et ei tarvitse näiden artistien laulusuoritusta jännittää, kaikki tosi taitavia laulajia
Pelkkä laulaminen ei riitä. On tultava ulos byyneltä niin, että yleisö haluaa mukaan. Artistin on saatava yhteys ja ote yleisöön, muuten esitys on pelkkä lallatus.
Voipi tämä OML voittaa jo ihan demografisista ja genrellisistä syistä. Erottuu tuosta naispopjoukosta.
Vierailija kirjoitti:
okei Kiro on ollut mukana tekemässä, voi olla kova!
Ei vaikuta kommenttien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tää bändi on eka jonka biisiä odotan.
Mulla tuli noista kans odottava fiilis 😁
ylen chatissa viestit vähenee kun eivät päästä kun hehkutukset läpi :D aluksi meni kauheeta vauhtia eteenpäin..
Ikinä kuullutkaan näistä artisteista... Ja parhaat oli yli 400 ehdokkaasta..?
no yksi hyvä juttu on se et ei tarvitse näiden artistien laulusuoritusta jännittää, kaikki tosi taitavia laulajia