UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuissa on kysymys musiikista, se on laulukilpailu.
Wanna bet? Voisin lyödä vetoa, että se on ihan jotain muuta.
Måns edelleen oddsien ykkösenä, vaikka biisiä ei edes ole kuultu, eikä edes Månsin valinta ole varma ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Win95manilla oli yleisössä yksi avustaja pallopäänä, siksi noin mietin.
Windows95manin esityksessä häärännyt mies oli nimenomaan mukana esityksessä, hän esitti roolia ja oli samalla taustalaulaja, siksi hänet laskettiin kuuteen ihmiseen mukaan.
Käsittääkseni ihan puhtaasti avustajaa, jota ei näy eikä kuulu lähetyksessä, ei laskettaisi esitykseen kuuluvaksi. Esim. Nemon lautasta liikutelleet henkilöt? Toki Nemo oli muutenkin lavalla yksin eli lautasenliikuttelijat mahtuisivat kuuteen tyyppiin.
Mutta voi olla että olen lukenut väärin, korjatkaa jos tiedätte paremmin :).
Mä olen myös miettinyt tuota Windows-esitystä joskus. Taustalaulaja esitti sitä sääntötyyppiä/ohjaajaa, mutta sitten oli vielä hattupäinen näköeste yleisössä ja kameramies, ja mun mielestä nää oli niin lähekkäin, ettei Teri olisi ehtinyt tehdä niitä kaikkia ja Jepa kai vain lauloi. Ja tosiaan olen samaa mieltä siitä, ettei kaikkia "ninjoja" lasketa mukaan esitykseen, esim. Käärijän boksin takana oli paikallinen avustaja kiinnittämässä / irrottamassa tanssijoiden kuminauhoja.
Miksihän eilen illalla poistui viesti jossa puhuin Made of biisistä ja sanoin sen olevan hyvä ja kestävän hyvin päivittäistä kuuntelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Windows95manin esityksessä häärännyt mies oli nimenomaan mukana esityksessä, hän esitti roolia ja oli samalla taustalaulaja, siksi hänet laskettiin kuuteen ihmiseen mukaan.
Käsittääkseni ihan puhtaasti avustajaa, jota ei näy eikä kuulu lähetyksessä, ei laskettaisi esitykseen kuuluvaksi. Esim. Nemon lautasta liikutelleet henkilöt? Toki Nemo oli muutenkin lavalla yksin eli lautasenliikuttelijat mahtuisivat kuuteen tyyppiin.
Mä olen myös miettinyt tuota Windows-esitystä joskus. Taustalaulaja esitti sitä sääntötyyppiä/ohjaajaa, mutta sitten oli vielä hattupäinen näköeste yleisössä ja kameramies, ja mun mielestä nää oli niin lähekkäin, ettei Teri olisi ehtinyt tehdä niitä kaikk
Joo mä en kans löydä mitään tietoa siitä oliko hattupää myös Teri vai ei, hyvin on tieto piilotettu jos hän se oli. Mutta toisaalta jos ei ollut, miten hänen sallittiin olla mukana kun esityksessä oli jo kuusi ihmistä :D. Pitääkö tässä kysyä Teriltä itseltään vai miten tämä selviäisi.
Erikan himofanit on niin ärsyttäviä, että alkaa ärsyttää ihan Erika itsekin. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Ja Sari Tanus, että oon pettynyt kommenttiinsa. Näkee että vaan viha silmissään antoi lausunnon, muut voisin vielä hyväksyä, mutta sanoi ettei Erika osaa laulaa. Sen luettuani ymmärsin, että kaikki miikin on pelkkää💩.
Tää Atte, en nyt muista sukunimeään, yllätti. Hänet olin lukenut konservatiiviksi aiemmin, mutta iloinen yllätys.
Viha silmissäsi sinäkin täällä raivoat kaikille jotka kehuvat jotain muuta kuin Erikaa 💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä en kans löydä mitään tietoa siitä oliko hattupää myös Teri vai ei, hyvin on tieto piilotettu jos hän se oli. Mutta toisaalta jos ei ollut, miten hänen sallittiin olla mukana kun esityksessä oli jo kuusi ihmistä :D. Pitääkö tässä kysyä Teriltä itseltään vai miten tämä selviäisi.
Kiva, että jotakuta muutakin askarruttaa tämä tärkeä asia :D.
Niin ja se syy tietyn viestin poistoon? Täyttä teatteria toi käytös.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän eilen illalla poistui viesti jossa puhuin Made of biisistä ja sanoin sen olevan hyvä ja kestävän hyvin päivittäistä kuuntelua?
Koska Erika saattaa erään fanin mielestä edelleen hävitä UMK:n, jos muita artisteja mainitaan tässä ketjussa...
;DDDDDDDD
-winner-
No ei se voi mennä niin, että UMK-ketjussa ei saisi enää mainita muita artisteja ollenkaan. Kyllä pitää saada kehua heitäkin.
Nää, jotka alapeukuttaa tätä viestiä, niin todellako on sitä mieltä, että UMK-ketjussa ei saa kirjoittaa UMK-osallistujista. (??!!) Vaikea edes uskoa, että on totta, että jotkut on sitä mieltä. Onko tää diktatuurissa elämistä vai mitä. Minusta se Erika-faniketju oli hyvä idea. Siellä sitten voitte poistattaa kaikki, jotka ei fanita Erikaa tai kirjoittavat jostain muista henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa lopultakin Suomen kaunein laulaja ja lauluääni eli Diandra ensi vuonna kisoihin. Ei tarvitse hävetä enää ja hän pystyy laulamaan vaatteet päälläkin äänialan riittäessä vaikka mihin :)
Jonkun/joidenkin pitäisi tehdä hänelle sopiva biisi. Edellisellä osallistumiskerralla Diandralla oli hyvin samantyylinen biisi, jolla Azerbaijan sijoittui top 10-kärkeen. Suomalaiset äänestäjät eivät ymmärtäneet hyvän päälle, mutta äänestivät kyllä azerien samantyylistä kappaletta innoissaan.
Colliding into You. Muistaakseni sanoituksissa muutenkin rinnastettiin ihmissuhdeasioita kolariin, saattoi olla yksi ongelma kotimaisessa karsinnassa. Voi olla, että ensi vuonna kansa haluaa jälleen rock/metalli -biisiä, kun nyt 1MorningLeft niin oudosti joutui ulos kisasta ja lopulta hajosi. Varsinkin ellei Erika menesty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Erika saattaa erään fanin mielestä edelleen hävitä UMK:n, jos muita artisteja mainitaan tässä ketjussa...
;DDDDDDDD
-winner-
Niinpä. 😂
Tää vuos umk ja euroviisut Suomen osalta on kauhee farssi. Minkä helvetin takia joudutaan maksamaan yleveroa tälläseen turhuuteen missä Yle valitsee biisit ja näprää ääniä. Erika voitti. Millä perusteella. Biisi on järjettömän huono. Taitaa jäädä tänävuonna viisut katsomatta poikkeuksena usean vuosikymmenen aktiiviseen viisuseuraamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaahan nyt jotenkin päästä yli tästä. Tulee hauska viisukevät teillekin. Tehdäänkö nyt niin, että lopetaan nämä eipäs-juupastelut, jutellaan kuin aikuiset ja tuetaan voittajaa. Niin olen aina tehnyt, vaikkei suosikkini olekaan voittanut ja hauskaa on ollut. Suosittelen.
En tue niin kauan, kun täältä poistetaan muita kehuvia viestejä, joissa ei koko hiton Erikaa edes mainita. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se poistui juuri siksi, koska tää on pelkkä Erikan fanitusketjun. Otsikko on vaan jostain syystä väärä... 🤭
Täältä on poistunut myös kaikki Goldielocksia asiallisesti kritisoineet viestit, myös omani jossa perustellusti kirjoitin miksi se ei mielestäni ollut paras.
Ne kritisoinnit on tietty poistettu, koska kehut poistettiin ensin.
Mukava ylläri, täällä soi luistinradalla täysillä Made Of 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaahan nyt jotenkin päästä yli tästä. Tulee hauska viisukevät teillekin. Tehdäänkö nyt niin, että lopetaan nämä eipäs-juupastelut, jutellaan kuin aikuiset ja tuetaan voittajaa. Niin olen aina tehnyt, vaikkei suosikkini olekaan voittanut ja hauskaa on ollut. Suosittelen.
En tue niin kauan, kun täältä poistetaan muita kehuvia viestejä, joissa ei koko hiton Erikaa edes mainita. 😬
Voi voi, kun et saakaan haukkua Erikaa, minäkin poistan ne kyllä.
Eläkeläiset yhtye ensivuonna euroviisuihuin
Vierailija kirjoitti:
Tää vuos umk ja euroviisut Suomen osalta on kauhee farssi. Minkä helvetin takia joudutaan maksamaan yleveroa tälläseen turhuuteen missä Yle valitsee biisit ja näprää ääniä. Erika voitti. Millä perusteella. Biisi on järjettömän huono. Taitaa jäädä tänävuonna viisut katsomatta poikkeuksena usean vuosikymmenen aktiiviseen viisuseuraamiseen.
En pitänyt viime vuoden UMK voittajasta lainkaan, mutta en sentään kuvitellut, että voiton takana on jokin Ylen ovela juoni.
Jonkun/joidenkin pitäisi tehdä hänelle sopiva biisi. Edellisellä osallistumiskerralla Diandralla oli hyvin samantyylinen biisi, jolla Azerbaijan sijoittui top 10-kärkeen. Suomalaiset äänestäjät eivät ymmärtäneet hyvän päälle, mutta äänestivät kyllä azerien samantyylistä kappaletta innoissaan.