UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
"Minusta esim. se kohta, jossa Erika on lattialla mikrofonitelineen päällä ja nostaa mikrofonin huulilleen, niin se mikrofonin nostaminen pitää tehdä hitaasti eikä niin kuten nyt, eli että nostaa nopeammin ja joutuu pitämään sitä huulilla odottaen laulamisen alkua. En tiedä onko perfektionismia jonkun mielestä, mutta minusta se olisi sitten parempi"
Samaa mieltä. Tällaisia pieniä fiksauksia, niin että esitys on sataprosenttisen sulavaliikkeinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse annoin Erikalle ilmaisäänen lisäksi kolmekymmentä tekstariääntä.
Oijoi tulee kunnon puhelinlasku. Tekstarienkin hinta oli selvästi noussut. Miten teillä on varaa äänestellä kymmeniä kertoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikesei tätä ketjua jo lopeteta?
UMK käyty ja voittaja selvillä, ketju joutaa kuolla.
Ei sun tänne mikään pakko ole tulla.
Ei olekaan, toivoisin, että siirrytäis tohon Euroviisut 2025 ketjuun siellä on hiljaista. Tää ketju on mun mielestä jo taputeltu, voittaja selvillä, mennään ettenpäin?
Luuletko, että nämä samat horinat eivät tule sinne? Kävin ketjussa mutta otti aivoon jo se aloitus eli valtava Vikmanin kuva. Ja muutenkin yhtä Vikmanin ylistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain haluaisin muuttaa baseliin, niin minusta se oli vähän hassu kohta kun Erika makasi siellä lavan päässä ja sitten kuvattiin ylhäältä päin kun hän könysi siitä ylös. Ehkä sitä ylös könyämistä ei tarvitsisi kuvata.
Sama Lindan kanssa. Vaikka ei siis ole menossa Baseliin. ;-) Tuli mieleen keski-ikäinen nainen nousemassa rikkaruohojen kitkemisen jälleen ylös. Eli minä. Erikalla ja Lindalla oli molemmilla tolppakorot, niiden kanssa on vaikea nousta lattialta sulavasti ja tosiaan ei tarvitse näyttää kuvissa sitä nousemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, eikö tän pazkan jauhamisen vois jo lopettaa? On Erikan esikouluajat jo riepoteltu, ja vanhemmat ja isovanhemmat?
Pahanilmanlinnut eivät lopeta kaakattamista koskaan. Heille nämä palstat ja varsinkin muiden haukkuminen ovat elämän suola ja sokeri.
Hirveä tarve öyhöttää, kun eivät ole itse saaneet elämässään mitään aikaan.
Mutta kun se paskakin kommentti on jonkun mielipide joka täytyy vaan hyväksyä. Ja mitä se kommentti teidän elämään vaikuttaa, jos tykkäätte Erikasta niin tykätkää.
Itse ilmiannan suoraan kaiken vihapuheen.
Vihapuhe, mitä lässytystä taas...
Vierailija kirjoitti:
Kattooko kukaan sanremoo?
Minä! Kohta alkaa kunnon maraton! Italialaiset tietäen ohjelma tulee kestämään ja kestämään.
Kuka tuolla san remossa mahtaa olla suosikki? italiassa ainakin luotetaan omaan kieleen, kun kaikki biisit on italiaksi.
Oi Ihana Bianca heti juontamassa!
Mistä sen näkee? San Remon?
Mä en taida tänä vuonna katsoa Sanremoa. Olin viime vuonna niin pettynyt Annalisan vuoksi :D
Mamma mia! Heti Bianca ja Giovanni tanssimassa. Mää pyörryn.
Hitto toi ainainen sutzuki 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, eikö tän pazkan jauhamisen vois jo lopettaa? On Erikan esikouluajat jo riepoteltu, ja vanhemmat ja isovanhemmat?
Pahanilmanlinnut eivät lopeta kaakattamista koskaan. Heille nämä palstat ja varsinkin muiden haukkuminen ovat elämän suola ja sokeri.
Hirveä tarve öyhöttää, kun eivät ole itse saaneet elämässään mitään aikaan.
Mutta kun se paskakin kommentti on jonkun mielipide joka täytyy vaan hyväksyä. Ja mitä se kommentti teidän elämään vaikuttaa, jos tykkäätte Erikasta niin tykätkää.
Itse ilmiannan suoraan kaiken vihapuheen.
Vihapuhe, mitä lässytystä taas...
Kiusaajan perineteinen kommentti.
Siis kuinka monta tuolla Italiassa on ehdolla? 😲 Kun katson tota listaa toiselta sivulta niin ymmärsinkö oikein että melkein 30 ehdokasta esiintyy tän illan aikana?
ei taida virallinen viisuketju ottanu tulta alleen vielä kun on umk jälkipyykit vielä vissiin niin tulilla? vois sanremot ja muut karsinnat jo jutustella siellä, kai joku sen jo teki
Nää jututhan rupee kuulumaan viisuketjuun, miksette siirry sinne?
Arvasin jo lauantaina tuloksen tultua, että superfanien pienemmällä joukolla Erika saatiin voittoon, eikä ole mikään koko kansan ehdokas. Vrt. itse annoin Goldielle yhden ilmaisäänen. 😂