Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
20221/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse annoin Erikalle ilmaisäänen lisäksi kolmekymmentä tekstariääntä.

Arvasin jo lauantaina tuloksen tultua, että superfanien pienemmällä joukolla Erika saatiin voittoon, eikä ole mikään koko kansan ehdokas. Vrt. itse annoin Goldielle yhden ilmaisäänen. 😂

Samaa uskon. Ei myöskään ihmetyttäisi, vaikka Erikan vahvaan markkinointiin muutenkin käytettyjä euroja olisi levy-yhtiön tmv. toimesta sijoitettu myös äänestykseen. Vääristää tuloksia, kun äänimäärää ei ole mitenkään rajoitettu. Raha ratkaisee.

No on kyllä säälittävää, kun tulos ei miellytä niin pitää alkaa keksiä salaliittoteorioita sen syyksi. Kukaan edustaja ei ole koskaan mikään koko kansan ehdokas, koska hajontaa kyllä löytyy.

Vierailija
20222/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin Saksan biiseihin, joista 24 biisistä on pienet koosteet. Sieltä paistoi kiinnostavasti 3 biisiä läpi.

Eka on hurmaava ja a erikoisen hyvällä äänellä biisin laulava Benjamin Braatz. Saattaa päästä hyville sijoille, saksan on vihdoinkin repäistävä. Videolla on häneltä oikein hyvää musiikkia.

Sitten on kaksi muuta Feuerschwanz joka hieman iskee minuun. Ja puppin tyylinen ja kuin kopio siitä bändi From Fall to Spring. Kovan lajin biisit.

Mutta käännyn ehdottomasti Benjamin Braatzin biisiin. En ole kuullut aikaisemmin, mutta nyt täytyy ruveta viihtymään hänen biisiensä seurassa.

Eli mitä tykkäätte, Saksa ainakin yrittää?

Parhaillaan on menossa San Remon kaikkien peräti 29 ehdokkaan esittely, joten pitää tutustua Saksaan myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20223/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Erikahan haluaa tuoda esiin nyt naisenergiaa joten ei mitään ukkoja tarvita. Katselkoot homot nyt hetken ihan vaan naista.

Kyllä me hetskunaisetkin tarvitaan katsottavaa. 🤩

Just niin. Viimeksi hottia oli tyyliin Italian Måneskin.

Totta, Damiano oli niin kuuma silloi  Euroviisujen aikaan ettei sellaista mieskomeutta ole hetkeen nähtykään 🔥🤤

Vierailija
20224/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei hullut huutaneet Kohta sataa videon takia? Toki tiedän että on vanha video eikä tämä uuskonservatismi ollut silloin vielä juttu.

Etkö muista mikä poru ja itku tuosta videosta syntyi? :D

Etenkin miehet dissasi ihan huolella.

Vierailija
20225/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei hullut huutaneet Kohta sataa videon takia? Toki tiedän että on vanha video eikä tämä uuskonservatismi ollut silloin vielä juttu.

Mitäs tähän sanot, kun äänestin Goldieta ja tänään sitten ideoin Erikan show'ta ja linkkasin juuri tuon Kohta sataan tänne ja ehdotin Peten kaltaisia miestä Erikan show'hun esiintyjäksi. 😁 En siis sovi sun uuskonservatismi-salaliittoihin, kuten tuskin moni muukaan muuta kuin Erikaa äänestänyt.

Vierailija
20226/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin jo lauantaina tuloksen tultua, että superfanien pienemmällä joukolla Erika saatiin voittoon, eikä ole mikään koko kansan ehdokas. Vrt. itse annoin Goldielle yhden ilmaisäänen. 😂

Samaa uskon. Ei myöskään ihmetyttäisi, vaikka Erikan vahvaan markkinointiin muutenkin käytettyjä euroja olisi levy-yhtiön tmv. toimesta sijoitettu myös äänestykseen. Vääristää tuloksia, kun äänimäärää ei ole mitenkään rajoitettu. Raha ratkaisee.

No on kyllä säälittävää, kun tulos ei miellytä niin pitää alkaa keksiä salaliittoteorioita sen syyksi. Kukaan edustaja ei ole koskaan mikään koko kansan ehdokas, koska hajontaa kyllä löytyy.

Mikä salaliitto se muka on, jos toiset äänestää 30 kertaa ja toiset 1 kerran. Niin kyllähän se vääristää sitä, mikä olisi kansan enemmistön todellinen mielipide.

Vierailija
20227/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin, eikö tän pazkan jauhamisen vois jo lopettaa? On Erikan esikouluajat jo riepoteltu, ja vanhemmat ja isovanhemmat?

Pahanilmanlinnut eivät lopeta kaakattamista koskaan. Heille nämä palstat ja varsinkin muiden haukkuminen ovat elämän suola ja sokeri.

Hirveä tarve öyhöttää, kun eivät ole itse saaneet elämässään mitään aikaan.

Mutta kun se paskakin kommentti on jonkun mielipide joka täytyy vaan hyväksyä. Ja mitä se kommentti teidän elämään vaikuttaa, jos tykkäätte Erikasta niin tykätkää.

Itse ilmiannan suoraan kaiken vihapuheen.

Sen kun, mutta jätä ihan normaalit kommentit ja kritiikki rauhaan, kiitos.

Jos loukkaa Erikaa, poistan.

Vierailija
20228/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on se sama mahdollisuus äänestää sen kolkytkertaa pölkky.

Vierailija
20229/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin Saksan biiseihin, joista 24 biisistä on pienet koosteet. Sieltä paistoi kiinnostavasti 3 biisiä läpi.

Eka on hurmaava ja a erikoisen hyvällä äänellä biisin laulava Benjamin Braatz. Saattaa päästä hyville sijoille, saksan on vihdoinkin repäistävä. Videolla on häneltä oikein hyvää musiikkia.

Sitten on kaksi muuta Feuerschwanz joka hieman iskee minuun. Ja puppin tyylinen ja kuin kopio siitä bändi From Fall to Spring. Kovan lajin biisit.

Mutta käännyn ehdottomasti Benjamin Braatzin biisiin. En ole kuullut aikaisemmin, mutta nyt täytyy ruveta viihtymään hänen biisiensä seurassa.

Eli mitä tykkäätte, Saksa ainakin yrittää?

Parhaillaan on menossa San Remon kaikkien peräti 29 ehdokkaan esittely, joten pitää tutustua Saksaan myöhemmin.

Hyvä, mun täytyy myös katsoa. Saksa alottaa varsinaiset julkaisut viikonloppuna, mutta nämä ongin lyhyeltä esittelyltä ja ovat mulle vakuuttavia. Jatketaan katsomista. Väliajalla tutustun Benjamiin.

Vierailija
20230/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaanhan ei äänestänyt GLää 30 kertaa 🤷🏼.

Mäkin annoin yhden ilmaisäänen, ja se meni mielestäni illan parhaalle esitykselle.

Vierailija
20231/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliaikashown kiintiöihminen niin ylee neljä suomalaisten suursuosikkia ja mukaan tungettu täysin tuntematon kiintiötyyppi yleekö ??

Muka kauheen hieno esitys eikös toi pakkoWOKEwoke-ihminen ärsyttäny ketään muuta ??

Vierailija
20232/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä salaliitto se muka on, jos toiset äänestää 30 kertaa ja toiset 1 kerran. Niin kyllähän se vääristää sitä, mikä olisi kansan enemmistön todellinen mielipide.

Ihan jokainen saa äänestää sitä omaa suosikkiaan niin monta kertaa kuin pystyy ja haluaa. Aivan varmasti joku Goldien superfani on paukuttanut monta kymppiä äänestykseen. Nää en ole mkitkäämitkään presidentinvaalit.

Vierailija
20233/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä säälittävää, kun tulos ei miellytä niin pitää alkaa keksiä salaliittoteorioita sen syyksi. Kukaan edustaja ei ole koskaan mikään koko kansan ehdokas

Tämähän on todellisuutta ihan jokaisessa äänestyksessä ja jokaisena vuonna. Sata varmasti Käärijää äänesti monet samat ihmiset todella monta kertaa, samoin Blind Channelin intohimoiset ja lojaalit fanit. Miksi tämä vuosi olisi sen kummalisempi poikkeus, joka nyt niin kauheasti vääristää äänestystä ettei Erika ole oikea voittaja? Koska sinä et tykännyt lopputuloksesta?

Vierailija
20234/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos loukkaa Erikaa, poistan."

Joo, Erika varmaan käykin näitä lukemassa. Joten tässä tapauksessa ne kommentit loukkaa sua.

Vierailija
20235/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos loukkaa Erikaa, poistan."

Joo, Erika varmaan käykin näitä lukemassa. Joten tässä tapauksessa ne kommentit loukkaa sua.

Muakin huvittaa tällainen. Eri asia, jos joku menisi varsinaisesti haukkumaan Erikaa hänen Instaansa. Täällä ei saisi kritisoida yhtään mitään, koska sehän on fanin mielestä tietenkin loukkaavaa.

Vierailija
20236/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on se sama mahdollisuus äänestää sen kolkytkertaa pölkky.

Kuinkahan monta kertaa olen jo nähnyt tän kirjoittajan haukkuvan muita pölkyiksi. Naurettavaa vaatia kaikkia äänestämään 30 kertaa, koska jotkut idiootit fanit tekee niin. Toi pitäisi muuttaa niin, että pystyy äänestään vain kerran.

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on :D

Sama käytäntö aina äänestyksissä ja he maksavat siitä itse. Ei kukaan vaadi, mutta turha tuollaisesta on inistä.

Vierailija
20237/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tuki tasan sillä joka voittaa yleisöäänestyksen. Koita jaksaa, voimia.

Vierailija
20238/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaahan youtubesta Hooja och Käärijä San Fransisco Boy. Tässä voi jo puhua voimaantumisen tunteesta. En muista koska viimeksi teki mieli jorata kun kuulee musiikkia. Käärijä vois tulla uudestaan Euroviisuihin.

Vierailija
20239/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaahan youtubesta Hooja och Käärijä San Fransisco Boy. Tässä voi jo puhua voimaantumisen tunteesta. En muista koska viimeksi teki mieli jorata kun kuulee musiikkia. Käärijä vois tulla uudestaan Euroviisuihin.

Höpö höpö, eikä ole Käärijän fanitusketju muutenkaan.

Vierailija
20240/21056 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole Erikankaan fanitusketju. Vaan umk ketju.

Ketju on lukittu.