Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
20061/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi Suomen mahdollinen maine sivistysvaltiona.

Sen maineen on jo hyvin tehokkaasti romuttanut nykyinen hallitus.

Ja metsästäjäliitto. Sadistisia eläintenkiduttaja raukkoja ja rikollisia täynnä.

Vierailija
20062/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Erikan nykyinen mies gynekologi vai muistanko väärin?

https://hymy.fi/uutiset/erika-vikmanin-gynekologimies-kannusti-laulajan…

"Ja kun Erikasta kyse, niin hiihtoladullakin poseerataa pakarat pyöristettynä.

Erika toteaakin: Ja tärkeintä on poseerata myös ladulla."  😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20063/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Måns voitti kymmenen vuotta sitten. Toivottavasti ei voita melloja. Ruotsilla on hyvä miesehdokas jonka nimeä en muista.

Vähän tuntuu että nuo Ruotsin karsinnat on vaan yhtä teatteria ja Månsin ne sieltä on lähettämässä, koska on jo kerran voittanut viisut. Mikäs olisi heille sen parempaa kuin Månsin voitto vuosina 2015 ja 2025 ja päästä järjestämään ensi vuonna 70v "juhlavuosi" Euroviisut. Tosin aika hullu pitää olla jos haluaa järjestää näin pian Euroviisut taas uudestaan sen viime vuoden farssishown jälkeen :D

Vierailija
20064/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lääkäri tosiaan joka on erikoistunut naisten alapäihin. Jaa-a, onkohan enää tuota miestä kuvioissa mukana, vähän siltä vaikuttaisi että menny sukset ristiin XD

Vierailija
20065/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just mahtavan hieno kohta, kun Erika seisaaltaan nojautuu taaksepäin sellaiseen haaranojaan. Hieman samanlaisen teki vuonna 2023 Puolan karsinnoissa tämä Jan siinä Gladiator-biisin livessä ja se hetki on ihan kreisin hieno. Se on jonkinlainen voimaposeeraus tms. Mitä tähän wiwiWiliamiin tulee niin hän on nyt aika rajoittuneen ja ylikireän oloinen monella tapaa muutoinkin, ja varsinkin Erikan naisellinen seksuaalisuus oli hänelle monessa kohtaa vaikeaa, koska se ei ollut mitään jumppapallo-höpöhöpö-tässä me leikisti hauskasti pompitaan-seksuaalisuutta, vaan kuten eräs saksalainen nainen sanoi reaktio videossaan ich kommesta "mm this is about female pleasure ja lisäsi erittäin innostuneena "why not?". 

Vierailija
20066/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lääkäri tosiaan joka on erikoistunut naisten alapäihin. Jaa-a, onkohan enää tuota miestä kuvioissa mukana, vähän siltä vaikuttaisi että menny sukset ristiin XD

Niin sitä joskus elämässä käy että ajaudutaan eri ladulle :D

Vierailija
20067/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti!!! Nyt en ole enään huolissani! Pyydän anteeksi! Olen jo kahdelta saksalaiselta naispuoliselta ystävältä saanut superylistäviä arvioita Erikasta! Ja sitten menin kuunteleen youtube-reaktioita jotka ainakin 5 ensimmäistä oli ihan liekeissä!!!  

Siis ok. olin väärässä ja jotenkin nolottaa että heti kun mun saksalaiset kaverit meilas ja sanoi että nyt Suomi!!! ja kun menin selaan youtube-reaktioita mä muutin mieleni. Eli menkää youtubeen katsoo reaktioita ja koska mä uskoin vasta kun ulkomaalaiset noteeras Erikan ja oli ihan innoissaan. ELI tarvitaan ulkomaalaisia sanomaan että Erika on hyvä ja Erika on dynamiittia sellaisena kun se on! Varmaa on, että Erika räjäyttää tavalla tai toisella!

Vierailija
20068/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti!!! Nyt en ole enään huolissani! Pyydän anteeksi! Olen jo kahdelta saksalaiselta naispuoliselta ystävältä saanut superylistäviä arvioita Erikasta! Ja sitten menin kuunteleen youtube-reaktioita jotka ainakin 5 ensimmäistä oli ihan liekeissä!!!  

Siis ok. olin väärässä ja jotenkin nolottaa että heti kun mun saksalaiset kaverit meilas ja sanoi että nyt Suomi!!! ja kun menin selaan youtube-reaktioita mä muutin mieleni. Eli menkää youtubeen katsoo reaktioita ja koska mä uskoin vasta kun ulkomaalaiset noteeras Erikan ja oli ihan innoissaan. ELI tarvitaan ulkomaalaisia sanomaan että Erika on hyvä ja Erika on dynamiittia sellaisena kun se on! Varmaa on, että Erika räjäyttää tavalla tai toisella!

Menes nyt lukemaan Youtubeen vaikka mitä Maltan tai Espanjan naisten esityksistä on kirjoitettu.

Vierailija
20069/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Måns voitti kymmenen vuotta sitten. Toivottavasti ei voita melloja. Ruotsilla on hyvä miesehdokas jonka nimeä en muista.

Vähän tuntuu että nuo Ruotsin karsinnat on vaan yhtä teatteria ja Månsin ne sieltä on lähettämässä, koska on jo kerran voittanut viisut. Mikäs olisi heille sen parempaa kuin Månsin voitto vuosina 2015 ja 2025 ja päästä järjestämään ensi vuonna 70v "juhlavuosi" Euroviisut. Tosin aika hullu pitää olla jos haluaa järjestää näin pian Euroviisut taas uudestaan sen viime vuoden farssishown jälkeen :D

Meilläkin olis Lordin juhlavuosi tulossa, joten meidän pitäis nyt voittaa ne viisut niin saataisiin järkätä viisut 2026 Lordin juhlavuonna.

Vierailija
20070/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että olisi sukset ristissä?

Vierailija
20071/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että Klara Hammarström voittais Ruotsin karsinnat. Vaikka ei oo kuultu Månsin kappaletta, niin vaikea kuvitella että se olisi tätä parempi.

Vierailija
20072/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin olis Lordin juhlavuosi tulossa, joten meidän pitäis nyt voittaa ne viisut niin saataisiin järkätä viisut 2026 Lordin juhlavuonna.

EI meillä ole rahaa!!!

Vierailija
20073/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika sanoi, että lähtee mikrofoneineen Baseliin. Voisi siis päätellä, että esitys pysyy saman tyylisenä. Hyvä juttu.

Vierailija
20074/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta on hilannut itseään kaikessa hiljaisuudessa vedonlyönnissä kohti kärkeä. Tammikuun alussa se oli vielä jossain sijalla 30 ja nyt on pian kymppisakissa. Tätien taisto.

Vierailija
20075/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet viisuista julkaistu ja Erika neljäntenä.

Ehtii pudota vielä siis monta sijaa. Älkää kauheasti pettykö.

Vierailija
20076/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ruotsi haluaisi ehdoin tahdoin järjestää euroviisut joka toinen vuosi? Etenkin kun viime vuosi oli mitä oli. Ruotsalaiset tykkää euroviisuista ja ehkä seitsemän voiton jälkeen voitto ei ole niille enää elämän ja kuoleman kysymys.

Vierailija
20077/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biisi nyt vaan on semmoinen että kyllähän se vaatii räväkkää esitystä. Miltä se nyt näyttäisi jos Erika seisoisi paikallaan ja olis joku kaulaan asti ulottuva kaapu päällä?? 

Erika käytti koko lavaa hyväkseen yksin, eipä siinä muita tarvittu. En pitänyt videosta, mutta tuo esitys oli kyllä yksi parhaimmista naislaulajien esityksistä koko viisuhistoriassa. 

Se on kyllä niin, että me muiden ehdokkaiden kannattajat varmasti voimme elää tän tuloksen kanssa, mutta inhoan ylisanoja ja ne kyllä provosoi. Tuo, että väitetään "yksi parhaimmista naislaulajien esityksistä koko viisuhistoriassa" kuulostaa samalta kuin Trump, joka kehuu olevansa paras siinä ja siinä asiassa historiallisesti tarkasteltuna. Kyllä vaan ylisanoihin sitten tulee vastareaktio, joka johtaa Erikan arvosteluun. 😬

No olen elänyt sen ajan kun Aspelund veti Lapponiaa, oli Simolaa, Rungia ym.  edustamassa. Olivat sen ajan esityksiä ja ehkä omalla tavallaan voimakkaita, mutta aina meidän naislaulajat ovat olleet, sori nyt, nyhveröitä. Kerrankin vedetään kovaa ja rokkiasenteella ja rokkielkein ja otetaan yleisö kunnolla. Oikein ilahduttavaa tämmöisestä vanhemmasta tädistä. Älkää nyt suotta nipottako. 

Vierailija
20078/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menes nyt lukemaan Youtubeen vaikka mitä Maltan tai Espanjan naisten esityksistä on kirjoitettu.

Niin, mitä sitten? Tässähän oli hyvä kirjoitus Suomen Erikan esityksen saamista reaktioista. Muiden maiden esityksistä on varmasti myös paljon kirjoitettu ja varmasti paljon ylistäviäkin eikä se ole meiltä yhtään pois. - Eri -

Vierailija
20079/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malta on hilannut itseään kaikessa hiljaisuudessa vedonlyönnissä kohti kärkeä. Tammikuun alussa se oli vielä jossain sijalla 30 ja nyt on pian kymppisakissa. Tätien taisto.

Ei ole mitään tätejä. Eikä kyllä taistoakaan, koska Erikan esitys on aivan eri luokkaa Maltaan verrattuna.

Vierailija
20080/21056 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on just mahtavan hieno kohta, kun Erika seisaaltaan nojautuu taaksepäin sellaiseen haaranojaan. Hieman samanlaisen teki vuonna 2023 Puolan karsinnoissa tämä Jan siinä Gladiator-biisin livessä ja se hetki on ihan kreisin hieno. Se on jonkinlainen voimaposeeraus tms. Mitä tähän wiwiWiliamiin tulee niin hän on nyt aika rajoittuneen ja ylikireän oloinen monella tapaa muutoinkin, ja varsinkin Erikan naisellinen seksuaalisuus oli hänelle monessa kohtaa vaikeaa, koska se ei ollut mitään jumppapallo-höpöhöpö-tässä me leikisti hauskasti pompitaan-seksuaalisuutta, vaan kuten eräs saksalainen nainen sanoi reaktio videossaan ich kommesta "mm this is about female pleasure ja lisäsi erittäin innostuneena "why not?". 

Ootte te outoja otuksia. Hankkikaa elämä.

Ketju on lukittu.