UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Princen kuolemasta alkaa olla jo pian 10 vuotta ja ehkä kerran esiintyi naisten alushousuissa. Ylipäätään miehet eivät esiinny kovinkaan vähissä tai paljastavissa vaatteissa naisiin verrattuna.
Voi vįttu kun tyhmät ei tiedä tai ole tietävinään. Prince teki kokonaisen kiertueen naisten pöksyissä ja poseerasi albuminsa Dirty Mind kannessakin niissä.
Euroviisuista puhutaan eikä Princestä.
Vierailija kirjoitti:
Puolet viisuista julkaistu ja Erika neljäntenä.
Kerropa, millaisen laskutoimituksen jälkeen päädyit tällaiseen tulokseeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjan suurta ennakkosuosikkia ei valittu viisuihin koska live-esitys paljasti, että laulaminen olikin suurimmaksi osaksi huutamista.
Onpa hienoa että joissain maissa arvostetaan laulutaitoa.
Tämä. Ainoat, jotka UMK:n livessä lauloi hyvin oli Goldielocks ja Nelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Princen kuolemasta alkaa olla jo pian 10 vuotta ja ehkä kerran esiintyi naisten alushousuissa. Ylipäätään miehet eivät esiinny kovinkaan vähissä tai paljastavissa vaatteissa naisiin verrattuna.
Oletko rock-musiikista koskaan kuullut??? Tai katsonut viisuja viimeisen 15 vuoden aikana?
Entäs itse? Mistä olet saanut päähäsi, että rock-bändit esiintyvät aina puolialastomina?? Nyt puhutaan euroviisuista.
En minä sanonut aina. Tuossa sanottiin "ylipäätään miehet eivät esiinny kovinkaan vähissä vaattessta" - esiintyväthän. Nykyään myös yhä enenevissä määrin myös viisuissa. Ja se on hyvä juttu se.
Perustele edes yhden esimerkin avulla! No joo, Suomi edusti toissa vuonna ilman paitaa ja viime vuonna
Miten niin perustele yhden esimerkin kanssa? Ole hyvä ja tutustu itse rockin historiaan, siellä on esiinnytty myös vain sukka sukukalleuksien päällä.
Ja jos viisuja tarkoitat niin samoin ihan itse saat käydä vuodet läpi. Ihan viime vuosina lavalla on ollut miehen peppu stringeissä, kaksi miestä stringeissä, korkeissa saappaissa ja korsetissa, mies läpinäkyvässä pitsibodyssa joiden alta näkyi vain pikkuhousut (ja hän myös suuteli miestä lavalla), on ollut valkoista paitaa napaan asti auki niin että vahattu rintakejä kiiltelee, läpinäkyvä mesh-paita, tatuoituja rumpaleita ilman paitaa nahkahousuissa, kireässä valkoisessa napapaidassa tanssinut solisti, mies ilman paitaa kireässä punaisessa nahka-asussa, mies kireässä glitter-topissa jne.
Ja nämä tuli nyt yhtäkkiä mieleen, lisää löytyy kyllä kun käy kaikki esitykset läpi.
Ja hyvä niin, lisää vähäpukeisia miehiä lavalle 👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vįttu kun tyhmät ei tiedä tai ole tietävinään. Prince teki kokonaisen kiertueen naisten pöksyissä ja poseerasi albuminsa Dirty Mind kannessakin niissä.
Euroviisuista puhutaan eikä Princestä.
Minä puhun naisten yleisestä tuomitsemisesta - kaikki mitä nainen tekee on "esittelyä", miehen tekemänä coolia. Se koskee kaikkea muutakin kuin viisuja, siksi rokin historia on tässä täysin validi pointti.
Ehkä joskus 1900-luvulla rockin historiassa on ollut meno kovaa ja vaatteet vähissä, mutta ei nyt muistella sun nuoruuden aikoja. Ajat ovat muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, täällä on väittely menossa. 😅 Minustakin väsynyttä, että puolialastomuudella lähdetään kisaan. Mutta hyvä juttu, että Erikan pakarat näkyi vain yhdessä kohtaa show'ta ja toisaalta, että hän oli domina-tyyppinen eikä mikään barbieksi stailattu, sellainen olisi niin miesten miellyttämistä vain. Oikeastaan ainoa mikä häiritsee minua on Erikan silarit, huulitäytteet ja kasvoissa fillerit. Tässä Erikalle kehu: näytti niin paljon paremmalta "omana itsenään" musavideolla, kun ei ollut poskia laitettu. Liveshow'ssa oli kasvoiltaan melkein kiin toinen ihminen.
Mun mielestä lauantaina oli jotain muutakin meneillään kuin fillereitä. Jo 1-2 päivän päästä hän näytti taas todella hyvältä ja fillerit ei luonnollisestikaan muutu siinä ajassa. Eilen julkaistussa videossa tosi freesi ja söpö taas. Oliko meikki/turvotus/itku vai mikä syynä, mutta toivottavasti ihana Erika voi hyvin jatkossakin.
Minusta ei ollut yhtään sen puolialastomampi kuin vaikka Goldie.
On ok jos tulos ei miellytä, mutta se ei kiusaamista ja haukkumista oikeuta. Aikuiset ihmiset osaa pitää mölyt mahassa, vai?
Toi moldovan karsinta on ihan kultaa ja vielä noi kommentit :DD
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus 1900-luvulla rockin historiassa on ollut meno kovaa ja vaatteet vähissä, mutta ei nyt muistella sun nuoruuden aikoja. Ajat ovat muuttuneet.
Rock-bänditkin alkaa olla katoava luonnonvara.
Paitsi ettei lonks laulanut lainkaan kunnei uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko rock-musiikista koskaan kuullut??? Tai katsonut viisuja viimeisen 15 vuoden aikana?
harva rokkarimies heiluu stringeissä lavalla
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vale eikä kerro muusta kuin sinusta. Lääkäri määräsi noin. Goldie kuulosti harjoituksissa livenä laulaessaan todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan sitten kuuro?
Oon ihan Maltan puolella.
Servin you KANT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, täällä on väittely menossa. 😅 Minustakin väsynyttä, että puolialastomuudella lähdetään kisaan. Mutta hyvä juttu, että Erikan pakarat näkyi vain yhdessä kohtaa show'ta ja toisaalta, että hän oli domina-tyyppinen eikä mikään barbieksi stailattu, sellainen olisi niin miesten miellyttämistä vain. Oikeastaan ainoa mikä häiritsee minua on Erikan silarit, huulitäytteet ja kasvoissa fillerit. Tässä Erikalle kehu: näytti niin paljon paremmalta "omana itsenään" musavideolla, kun ei ollut poskia laitettu. Liveshow'ssa oli kasvoiltaan melkein kiin toinen ihminen.
Mun mielestä lauantaina oli jotain muutakin meneillään kuin fillereitä. Jo 1-2 päivän päästä hän näytti taas todella hyvältä ja fillerit ei luonnollisestikaan muutu siinä ajassa. Eilen julkaistussa videossa tosi freesi ja söpö taas. Oliko meikki/turvotus/itku vai mikä syynä, mutta toivottavasti ihan
Mielestäni liian pliisu meikki finaalissa. Oli sitten itku turvotuksen syynä vai mikä, olisi meikin pitänyt olla vahvempi esitykseen. Nudemeikki ei toiminut, vaan sai kasvot näyttämään taikinalta. Hiuksetkin kuin uitetulla koiralla. Ties vaikka itkun syynä oli stailauksen lopputulos... Toivottavasti löytää paremman stailaajan jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuiko hän?
Moldova on euroopan köyhin valtio.
Perustele edes yhden esimerkin avulla! No joo, Suomi edusti toissa vuonna ilman paitaa ja viime vuonna ilman housuja. Entäs mitä tänä vuonna on luvassa?