UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Noista oddseista sen verran, että niihin vaikuttaa myös kappaleiden julkaiseminen. Esim. Belgian kappale nousi kärkeen, kun Red Sebastianin kappale julkaistiin. Valinnan jälkeen suosio hieman laski. Kappaleen ei siis tarvitse olla valittuna, jotta se näkyisi oddseissa. Joskus pelkkä tieto osallistujista riittää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaiset käyvät tuttuun tapaan kommenttiosastossa kuumina."
Minä jotenkin nautin aina tästä viisuhuumasta ja -keväästä kun kaikki käyvät niin kuumana :D Itseni mukaan luettuna.
Joo sehän on parasta aikaa vuodesta, helmi-toukokuu! Etenkin kun viisuviikkoa alkaa lähestyä, elämä on pelkkää viisua :D. Meillä on iso porukka jonka kanssa katsotaan pitkän kaavan mukaan ehdokkaat, sitten semit ja kaikki huipentuu finaaliin jossa välillä miettii että anteeksi naapurit kun meno on aika kiihkeää. Mikäs sen parempaa!
Ja päivät vauvalla? Ei töissä?
Tuleeko yllätyksenä että töitä on erilaisia, jotkut työt jopa tehdään vuoroissa, tai joillakuilla voi olla arkipäivänä vapaata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jotenkin nautin aina tästä viisuhuumasta ja -keväästä kun kaikki käyvät niin kuumana :D Itseni mukaan luettuna.
Joo sehän on parasta aikaa vuodesta, helmi-toukokuu! Etenkin kun viisuviikkoa alkaa lähestyä, elämä on pelkkää viisua :D. Meillä on iso porukka jonka kanssa katsotaan pitkän kaavan mukaan ehdokkaat, sitten semit ja kaikki huipentuu finaaliin jossa välillä miettii että anteeksi naapurit kun meno on aika kiihkeää. Mikäs sen parempaa!
Ja päivät vauvalla? Ei töissä?
Tuleeko yllätyksenä että töitä on erilaisia, jotkut työt jopa tehdään vuoroissa, tai joillakuilla voi olla arkipäivänä vapaata?
Kyllä. Ja pari muutakin juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja päivät vauvalla? Ei töissä
Mä oon molemmissa yhtäaikaa.
Erika on valloittava. Hänellä on hauskaa pilkettä silmäkulmassa, sitä junttiutta vaikka sitten, että ei ole niin vakavaa. Samaa mitä Käärijässä. Tietynlaista lämpöä. Kaikki hassu coolius on tiessään ja se jos mikä tekee heistä coolimpia kuin kukaan.
Mä olisin toivonut koko umk porukalta jotain kannanottoa ja porukalla Erikan tueksi asettumista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin toivonut koko umk porukalta jotain kannanottoa ja porukalla Erikan tueksi asettumista.
Miksi ja mihin?
Ihmettelin, kun Erika saa kritiikkiä huutamisesta (no joo mistäpä ei), mutta eikö tuollainen huutolaulu ole paljon vaativampaa kuin joku hönkäily tai ns. tavallinen laulaminen? Hänellä on myös todella pitkät, hienot vokaalit. Vai ei livelaulu suju. Ihan mahtavaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Umk:n porukkahan lobbasi Erikaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet julkaisseet jo euroviisun. Hyvä Erika.
Puppyllä oltaisiin kertoimella 1,000001 ja ylivoimaisessa johdossa.
Ei ihme, että se pelattin pois. In Jodel we trust.
-winner-
Puppy oli minunkin suosikkini. Kyllä se vähän latisti tunnelmaa, kun pois potkaistiin.
Onpa muuten Erikan äiti kaunis!
Nämä Erikan ulkonäön mollaajat voisivat näyttää oman kuvansa niin pääsee ihmiset arvostelee mutta eivät uskalla koska kenenkään ulkonäkö ei ole kaikkien mieleen.
Erikan lauluääni nyt on sentään kuultavissa. Nykyään nää naislaulajat, muka aikuisetkin jo, henkäilevät pikkutytön äänellä kuten Sanni, Jennica, Miryam mitä näitä on. Kyllä naisen ääni kuuluu olla naisen. Ei mitään taaperoääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis uskonut koskaan sanovani näin, vaan alkoi jopa meidän kamala edustusbiisi kuullostaa ihan ok tekeleeltä kun tuli äsken Radio Novasta potpuri Moldovan kisan ehdokkaista. Ei ihme, että tänä vuonna Moldova päätti olla lähettämättä mitään biisiä mukaan kisaan 😂 Aivan kamalaa kuraa joka ainoa! 😂
Tuosta voi kuunnella 6 minuutin pätkän tarjokkaista, ei hyvää päivää! 😅
2'07 goottijäbä oli aikamoinen. Mun mielestä se ei tainnut osua kertaakaan oikeaan nuottiin. Oudon hypnoottinen tosin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, kun Erika saa kritiikkiä huutamisesta (no joo mistäpä ei), mutta eikö tuollainen huutolaulu ole paljon vaativampaa kuin joku hönkäily tai ns. tavallinen laulaminen? Hänellä on myös todella pitkät, hienot vokaalit. Vai ei livelaulu suju. Ihan mahtavaa!!!
Niitä vokaaleitahan just joku ulkomaalainen tubettaja kritisoi. Ei laulun pidä missään nimessä kuulostaa huudolta. Kuulosti että lauloi vähän liian korkealta omalle äänialalleen. Erikallahan menee alaäänet tosi mallikaasti.
Hemmetti kenen mukaan tämä keskustelu on VIRALLINEN UMK KESKUSTELU???
Missä on todisteet että tämä on oikeasti virallinen Umk 2025 keskustelu? Eihän edes ole YLEn sivuilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis uskonut koskaan sanovani näin, vaan alkoi jopa meidän kamala edustusbiisi kuullostaa ihan ok tekeleeltä kun tuli äsken Radio Novasta potpuri Moldovan kisan ehdokkaista. Ei ihme, että tänä vuonna Moldova päätti olla lähettämättä mitään biisiä mukaan kisaan 😂 Aivan kamalaa kuraa joka ainoa! 😂
Tuosta voi kuunnella 6 minuutin pätkän tarjokkaista, ei hyvää päivää! 😅
2'07 goottijäbä oli aikamoinen. Mun mielestä se ei tainnut osua kertaakaan oikeaan nuottiin. Oudon hypnoottinen tosin.
Ei hitto, postasin liian pian. 5'08, sama jäbä. Kappale "WE CHANGED OUR GENDER". Koskettavaa, kyllä tällä stadionin sais täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vetää alarekisterillä nuo kohdat ja siks meni huudoksi.
Espanjan suurta ennakkosuosikkia ei valittu viisuihin koska live-esitys paljasti, että laulaminen olikin suurimmaksi osaksi huutamista.
Juu, olihan heidät siellä haukuttu narsistiksi ja muuta. Vähän yli menee.